XXL Nutrition

Verkocht powermark half rack met bijhorende dip bars en core trainer,first class preacher curl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ouri

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2010
Berichten
959
Waardering
3
Lengte
1m76
eventueel tekoop uit mijn gym
-powermark half rack nauwelijks gebruikt niets aan , met bijhorende dip bars en core trainer .
prijs 300 euro

33c89bs.jpg


-preacher curl first class goede maar gebruikte staat 100 euro .

287nkud.jpg


af te halen regio zandhoven ( antwerpen )
 
paar dagen terug pm verstuurd
 
nog steeds beschikbaar afhalen regio zandhoven belgie .
 
50 euro voor dat curl bankje
 
preacher curl verkocht !
power rack in perfecte staat doe desnoods een bod !
 
Dude, hou je powermark rack. Je kan echt geen beter rack hebben. Wat kan een fortex rack van 450 euro wat dit rack niet kan? Train een jaar met dit rack en als je merkt dat je voldoende discipline hebt om voldoende thuis te trainen, investeer dan in een ander rack, als je vindt dat dat nodig is. Je hebt al een rack. Investeer in een atx ram bar en een hexbar en je zal daar veel meer profijt uithalen dan een ander rack.
 
Dude, hou je powermark rack. Je kan echt geen beter rack hebben. Wat kan een fortex rack van 450 euro wat dit rack niet kan? Train een jaar met dit rack en als je merkt dat je voldoende discipline hebt om voldoende thuis te trainen, investeer dan in een ander rack, als je vindt dat dat nodig is. Je hebt al een rack. Investeer in een atx ram bar en een hexbar en je zal daar veel meer profijt uithalen dan een ander rack.
die hexbar welke is dat net ?
 
die hexbar welke is dat net ?
Kijk eens op de site van fitness seller en helisport. Of mijn topic over hexbars. Daar verwijs ik er naar twee grote.
 
Kijk eens op de site van fitness seller en helisport. Of mijn topic over hexbars. Daar verwijs ik er naar twee grote.
zou je me de link kunnen geven aub?
 
Kijk, dit is wat ik bedoel met overkill:
Half Power Cage

dit rack is zwaarder dan je powermark halfrack maar so what. Het powermark rack is meer dan zwaar genoeg. Waarom zou iemand dan 1800 euro gaan betalen? Je moet wel gek zijn.
 
Is dat rek nu nog steeds niet verkocht?
Trouwens, 300 euro is wat veel als het te koop is, nieuw voor 299

DKN Crossfit Half Rack

. Of is het 300 euro voor alles? Zo ja, wat is dan de prijs van enkel het rack en de dip bars? Misschien dat mijn broer geïnteresseerd is.
 
Ik heb m thuis. De B-kwaliteit is mij niet opgevallen. Zal morgen eens kijken hoeveel schijven er op kunnen, verwacht dat 200kg geen probleem is.
 
Krijg je veel te weinig schijven op.
Wat noem jij veel te weinig? Niet iedereen deadlift meer dan 200 kg hoor. Maar met 23 cm schijfopname krijg je prima meer dan 200 kg aan gietijzeren plates op deze hex bar. Gebruik je alleen maar bumper plates dan past er natuurlijk wel minder op.

We hebben ook een langere uitvoering met 33 cm schijfopname:
Olympische Hex Bar 160 cm
 
200 + kg aan enkel bumperplates lijkt me ook geen pretje om erop te moeten leggen. Ik doe altijd 2 plates en de rest gietijzer, staat net iets hoger zodat ik de rest makkelijk aan de hex bar kan hangen zonder op te hoeven tillen.
 
Wat noem jij veel te weinig? Niet iedereen deadlift meer dan 200 kg hoor. Maar met 23 cm schijfopname krijg je prima meer dan 200 kg aan gietijzeren plates op deze hex bar. Gebruik je alleen maar bumper plates dan past er natuurlijk wel minder op.

We hebben ook een langere uitvoering met 33 cm schijfopname:
Olympische Hex Bar 160 cm
De vraag werd aan MIJ gesteld dus ik antwoord in MIJN geval.
 
up half rack compleet tekoop voor 225 euro met dip bars
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven