MuscleMeat

powerplate/trilplaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tswhey

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2004
Berichten
1.603
Waardering
0
zijn er mensen hiero die wel eens van een powerplate gebruik maken, zo ja waarom dan en waarvoor zou je het verder kunnen gebruiken.

De enige mensen die ik er bij ons op zie staan/zitten/liggen enz. zijn geile braazah girls :cool:
 
de powerplate is eigenlijk voor rehabilitatie (lichte blessures), die "Breezah girls" zoals jij ze noemt denken dat ze er heel wat mee kunnen bereiken hahaha
 
ze zeggen dat je het voor spierversteviging kan gebruiken maar ik geloof er niets van, heb er wel eens opgestaan en vind het niets. maar het is weer zon vb van die trend: sporten maar zo min mogelijk doen
 
powerplate/trilplaat is om de portemenee te leggen van de mensen die er gebruik van maken en het laatste restje brains er uit te laten trillen.
Bij ons stikt het van die dingen (20 stuks ?) en ik zie er mensen de meest ingewikkelde oefeningen op doen (1 uur lang) die ze hadden kunnen besteden op de fitnesstoestellen. Effect noppes.
De instructeur zegt zelfs tegen mij dat het geen toegevoegde waarde geeft aan de Kracht Training...
Het is een lekkere massage, doorbloeding en voor revalidatie is het goed maar verder ? Mensen willen graag voor de gek gehouden worden , kijk naar tellsell. :p
 
Ik doe m'n deadlifts en squats op de powerplate.
 
Hier zitten er alleen ouwe teven met dikke reten op.
 
huckfinn zei:
Jij deadliftte toch 12,5kg? Dan kan het wel.

Ja, werkt echt goed voor je binnenkant borst!
 
een trilplaat is typies voor mensen dan niet veel willen doen om er goed uit te zien.
ze willen er allemaal goed uitzien maar mag geen moeite kosten.
mentaliteit van nu.
kijk ook eens naar die plakkers dat ze vroeger toonde op tv met electriece snokken.. hihihi...

net als men ma,op dat punt verschillen we wel duidelijk.
ze weet dat ik train en met voeding bezig ben.

ze vroeg onlangs aan me of ik eens wou kijken omda ze al een maand of 2 bezig was met dieet en er niets meer af ging.

toen zei ik haar dat ze anders moest gaan eten,en legde het uit.
antwoord: pppppppppfffffffff
zei ook dat ze 3x per week 45min. cardio moest doen.
antwoord: ppppppfffffff.

ze is begonnen 2weken en gedaan, te lastig.

en toen ik een week of 2 geleden langs ging was men broer daar iets aan het samen stekken...
je raad het nooit.... :eek:

een powerplate,hahahahah

zeg tegen haar das verloren geld,uwe hometrainer die daar staat met stof op is vele beter.. :D

ale ja,ben benieuwd wat ze gaat zeggen als ik nog eens ga...
 
Mja er wordt hier wel heel kritisch over gedaan (en zo sta ik er ook wel grotendeels tegenover) maar hou wel rekening met het feit dat niet iedere persoon "bodybuilder" wil worden.
Er zijn genoeg mensen die gewoon een beetje aan hun sportiviteit en look willen doen maar daarbij geen grote veranderingen of schokkende gebeurtenissen willen ondergaan.
Ik geloof dus ook wel dat zo'n ding spierversterkend kan werken en dus voro mensen die nooit aan sport doen kan het een verschil uitmaken op termijn.
Het zal imo wel niet tot spierWINST leiden maar da's uiteindelijk ook niet de bedoeling van zulke mensen lijkt me...
 
In boekje van national geographic stond er een klein artikel in van een wetenschapper die kalkoenen op zo'n powerplate zette... Besluit was dat de dichtheid van de botten vermeerderde. Zo wilden ze botverlies bij astronauten tegengaan bij lange ruimtereizen... dus het zal wel iets doen... mountainbikers krijgen over het algemeen ook sterkere botten door de schokken op te vangen.

Denk dat je de powerplate meer moet zien als een gemakkelijk extra'tje na de training, vooral voor buikspieren vind ik het wel handig.

Grtz
DiS
 
De trilplaat.... eerst hoor je 5 jaar geleden dat onderzoek heeft aangetoont dat wegwerkers die regelmatig met trilapparatuur werken last van allerlei aandoeningen krijgen, maar zodra het ontdekt wordt door het grote geld....pffff ik trap er niet in en grijp nog maar is naar een dumbbell en spring nog maar es op de cross-trainer. :D
 
Mensen zullen eeuwig blijven massa's geld uitgeven aan fitnesstoestellen waarop men zo weinig mogelijk moet doen om zijn vet te verliezen. Net zoals al die pillen om vet te verliezen. Dat is een bussiness waar velen rijk van worden of zijn geworden!! Net zoals die saunabeld... meestal kosten die spullen ook heel veel geld want de verkoop moet snel gaan. Na een tijdje gaan de mensen beseffen dat het weer het zoveelste apparaat is dat op de zolder of kelder beland. Tegen die tijd hebben de ontwerpers en verkopers zich al lekker verrijkt aan het wondertoestel en brengen ze weer een revolutonair toestel op de markt. En raad eens wat...? Het zijn weer diezelfde mensen die het kopen want ondertussen zijn ze nog niet gestopt met het vreten van hamburgers en hun vetpens te vullen met bier. Je lichaam verbetren zonder af te zien is als leren fietsen zonder fiets.
 
Santoz zei:
Mja er wordt hier wel heel kritisch over gedaan (en zo sta ik er ook wel grotendeels tegenover) maar hou wel rekening met het feit dat niet iedere persoon "bodybuilder" wil worden.
Er zijn genoeg mensen die gewoon een beetje aan hun sportiviteit en look willen doen maar daarbij geen grote veranderingen of schokkende gebeurtenissen willen ondergaan.
Ik geloof dus ook wel dat zo'n ding spierversterkend kan werken en dus voro mensen die nooit aan sport doen kan het een verschil uitmaken op termijn.
Het zal imo wel niet tot spierWINST leiden maar da's uiteindelijk ook niet de bedoeling van zulke mensen lijkt me...

Beste Santoz, dat is dus een contradictie: mensen willen gewoon een beetje aan hun sportiviteit en looks willen doen maar daarbij geen grote veranderderingen of schokkende gebeurtenissen willen ondergaan. Ga dan 20 minuten op een hometrainer zitten, ECHT ik sport bij de trilplatenkoning van NL, hij stond vorige week ook zo genoemd in de Telegraaf, en die jongens daar (die het dus moeten verkopen) zeggen tegen mij heeft toch geen toegevoegde waarde voor jouw training ?
By the way botdichtheid omhoog krijgen kun je met weerstandstraining, dit is een marketingtruc/tellsell wat aan de andere kant okay is omdat mensen nu wel de sportschool opzoeken hetgeen uiteindelijk goed is voor de ondernemers in de sportschoolbrance, zie het cirkeltje is weer rond.......
 
Het is gewoon geld klopperij, en het kan toch ook niet goed voor je zijn, al dat getril. Straks heb je nog witte tenen ook.
 
Ik snap dat trilplat gebeuren helemaal niet inzin lijkt me het
 
Back
Naar boven