XXL Nutrition

Powerrack aanschaf, welke attributen erbij kopen nog?

Bezoekers in dit topic

GreenBeauty

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2007
Berichten
278
Waardering
4
Ik wil na enkele maanden fitness in een sportschool nu thuis een homegym starten. Morgen wil ik online bestellen:

http://www.fitness-seller.nl/produc....html&XTCsid=3ef9a0fdd9292b4e6b37884026b2c307

Power Rack System incl. Utility Bench + 140kg Halterset

Dit is een vrij complete set al natuurlijk,
Ik wil een volledige workout doen van het lichaam maar wel met nadruk op me bovenlichaam.
Wat kan ik nog het beste erbij kopen dan?

Dumbbells?
ez-curl stang?
andere stangen?
enz. enz.

Ben benieuwd wat jullie erbij zouden kopen als je dat rek zou kopen,
en je er alles mee wilt trainen.

thanks!!
 
ja ik zou er dumbbells en een ez-curl stang bijkopen en eventueel een paar grippers.
 
Als je van plan bent die dumbbells erbij te kopen zou ik aanraden om wat meer kleiner schijven aan te schaffen. (5kg schijven).

Eventueel nog wat meer grepen voor die pulley ofzo
 
Heb deze http://www.fitness-seller.nl/produc....html&XTCsid=3ef9a0fdd9292b4e6b37884026b2c307 een paar weken terug gekocht.
Is ongeveer het zelfde.
Zelf heb ik er ez stang en verstelbare dumbbells en nog 100 kg extra aan gewichten.
Je moet kijken dat op die extra stangen gewichten gaan van boring diameter 51mm.
Als je veel gebruik wilt maken van het kabelsysteem zou ik wel extra onderdelen daarvoor kopen wat er standaard bij zit is niet veel.
 
ik heb de oly dumbbells ook,zijn best wel k*t dingen eigenlijk!
 
mooie set!zo moet je wel kunnen groeien!
 
Dat wordt een hele mooie homegym. Ik zou alleen nog een extra setje dumbbells erbij kopen. Is relaxter trainen omdat je dan tussendoor minder vaak schijven hoeft te verwisselen. Het is niet noodzakelijk, maar ik zou er voor kiezen om meerdere verstelbare dumbbell setjes te kopen.
 
Uhmm die zitten erbij hoor :D
zie 2e artikel
 
waarom 4 sluitersets??
1 set is toch genoeg.

Rubberen dumbbell set, dan zijn wel de platen groter als bij een gietijzeren.
Dus die gietijzeren zijn wat makkelijker langs je lichaam te bewegen
 
Back
Naar boven