AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Powersupplements

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
2 mei 2006
Berichten
2.128
Waardering
119
Lengte
1m99
Massa
122kg
Welkom in het ‘sticky’ topic van Power Supplements! Hieronder vind je informatie over ons nieuwe bedrijf en de supplementen die wij aanbieden!

Mocht je vragen hebben dan kan je die hier kwijt. Wij zullen ons best doen om snel en correct te antwoorden.

Even in het kort waar wij voor staan:
• Supplementen die bewezen effectief zijn.
• Supplementen in hun zuiverste vorm .
• Een zeer aantrekkelijke prijs.​

Het aantal supplementen dat wij aanbieden is met opzet vrij beperkt. Het zijn de basics voor mensen die met gewichten trainen en optimale resultaten willen boeken.

De top 3 voor bodybuilders
Whey - Creatine - Visolie (omega3)
kunnen we je al aanbieden!​

Een klein aantal goede basissupplementen ontbreekt nog. Deze zullen wij over enige tijd toevoegen aan ons assortiment. Uiteraard in zuivere vorm en tegen een internet-bodemprijs.


Tot slot over onze snelle verzendservice:
• Doordeweeks voor 12 uur besteld en betaald = meestal de volgende dag in huis!
• Naar België verzenden wij per EPS Expresse (bestellingen van ma t/m do worden in de regel de volgende dag reeds geleverd)!
• Vanaf €55,- bieden wij gratis verzending (anders €5,-).​


We wensen je veel productieve workouts toe!

Jaap, Maarten, Kris
 
al 7 artikelen :D Houd het wel zo overzichtelijk he ;) Leuk weer een sponsor erbij :)
 
Succes é mannen.
De supplementen zien er degelijk uit(creapure;klinkt interessant na het lezen van je uitleg)
:cool:
 
de concurrentie is best groot, dus ik zou zeggen kom met goede producten :meal:en goede (het liefst goedkope:D ) aanbiedingen.

hoe dan ook succes :thumbs: !
 
Succes met jullie onderneming!

Kris, jij bent toch ook van glucosamine.com?
 
Jopske zei:
al 7 artikelen :D Houd het wel zo overzichtelijk he ;) Leuk weer een sponsor erbij :)

We gaan uit van "minder = meer". Zo trainen we ook: weinig sets met hoge intensiteit. :cool:

calcification zei:
Succes é mannen.
De supplementen zien er degelijk uit(creapure;klinkt interessant na het lezen van je uitleg)
:cool:

Bedankt! :thumbup:

2be4 zei:
de concurrentie is best groot, dus ik zou zeggen kom met goede producten :meal:en goede (het liefst goedkope:D ) aanbiedingen.

hoe dan ook succes :thumbs: !

De concurrentie is inderdaad enorm. Daar profiteren jullie maar mooi van ;)

Volgende week verwachten we 4 nieuwe producten:

Een hele goede multi voor mannen (deze gebruik ik zelf ook regelmatig)
Een hele goede multi speciaal voor vrouwen
Een sterke B-complex
Dextrosepoeder (glucose) - goedkope makkelijke snelle suikers voor bij je post workout whey shake.​
Persoonlijk gebruik ik overigens honing of biologische fruitsap naast mijn whey in de post workout shake. Dat is minder geraffineerd dan dextrose maar helaas wel duurder en het bevat relatief veel fructose.

M@rsel zei:
Succes met jullie onderneming!

Kris, jij bent toch ook van glucosamine.com?

Bedankt M@rsel. En ik ben inderdaad die Kris :) (Jaap kan ook posten onder dit account maar hij zet er dan 'Jaap' onder).
 
Is de whey isolaat dus te vergelijken met isopure?
 
reken daar maar nie op ...denk dat de amino-profiel van isopure veel hoger is...
 
IKKE zei:
Is de whey isolaat dus te vergelijken met isopure?

De Amerikaanse Zero Carb Isopure is een ion-exchange isolaat. Van de Europese Zero Carb Isopure kan ik die info zo snel niet vinden (bedoel je dit zero carb product uberhaupt?). Ik vermoed dat beide producten vrijwel identiek zijn hoewel de europese Isopure in de Benelux wordt gemengd en waarschijnlijk door een europese zuivel producent wordt gemaakt.

Met ion exchange kan je een net wat hoger percentage eiwit maken. Je hebt daardoor ook minder lactose. vandaar de naam 'zero carb isopure'. Tot zover het goede over isopure. Het slechte is die ion-exchange techniek. Die filtertechniek vernielt onder meer alle glycomacropeptiden (ongeveer een kwart van alle peptiden).
Ion-exchange is achterhaald door de nieuwste filtratietechnieken.

Dus als je in plaats van 0,7 gram lactose echt 0 gram lactose per serving wilt kies je Zero Carb Isopure. Als je 100% ongedenatureerde biologisch actieve peptiden wilt neem je onze Pure Whey Isolate.

jeremia zei:
reken daar maar nie op ...denk dat de amino-profiel van isopure veel hoger is...

Wat bedoel je met een hoger profiel? Bedoel je dat er meer aminozuren per gram eiwit in zitten? Dat kan niet; een gram eiwit bevat een gram aminozuren. Of bedoel je dat er meer BCAA's inzitten per gram? Dat is bij whey altijd ongeveer een kwart. Ik denk niet dat er een verschil in zit dat enigszins van belang is. :)

Kris

P.S. Een gefilterde isolaat (dus geen zero carb) van een goed merk zoals Nature's Best zal vrijwel identiek zijn aan onze isolaat.
 
Allemaal goed om te horen. Ik ben wel beniewd naar die multivitamine. Ik zou best wat whey kunnen gebruiken, maar wacht daar wel nog even op om een bestellingetje te plaatsen.

Geen bullshit en gewoon goeie degelijke basissupplementen, da's de juiste aanpak.
 
Raistlin zei:
Allemaal goed om te horen. Ik ben wel beniewd naar die multivitamine. Ik zou best wat whey kunnen gebruiken, maar wacht daar wel nog even op om een bestellingetje te plaatsen.

Geen bullshit en gewoon goeie degelijke basissupplementen, da's de juiste aanpak.

Goedemorgen Raistlin

Ik hoor van Jaap dat de Multi vandaag in de shop komt te staan. Morgen zal ik er wat meer informatie over posten en enkele redenen geven waarom we juist voor deze hebben gekozen. :)

Kris
 
ik heb de pure whey isolaat en ben er tevreden over!
 
Vooral in het cutting is isolate wel super.
 
die dextrose vind ik wel een beetje prijzig, maar goed dat je die hebt :D

komen er ook amino's?
 
Alien zei:
die dextrose vind ik wel een beetje prijzig, maar goed dat je die hebt :D

komen er ook amino's?

Tsja de marge is daar extreem laag... maar ik heb hem toch iets verlaagd nu :D
Ik zal die amino's met Kris overleggen :rolleyes:
 
Sinds een week hebben we ons assortiment aangevuld met twee hele goede multivitamine-mineralen supplementen van het Amerikaanse merk Now Foods.

Het zijn:

ADAM - Superior Men's Multiple Vitamin

en je raadt het al:

EVE - Superior Women's Multiple Vitamin

Mijn keuze om de multi voor mannen in het assortiment op te nemen was snel gemaakt. Ik gebruik hem zelf ook. En ik moet zeggen ik ben niet snel tevreden met een multi! :cool:

ADAM

Wat is er zo goed aan de Adam multi?

Enkele belangrijke punten:
- Voldoende zink (onder meer als ZMA)
- Weinig koper
- Geen chroompicolinaat (ivm mogelijke DNA schade)
- Geen ijzer (dit is niet nodig voor mannen en kan bovendien zeer schadelijk zijn voor het vaatstelsel!)
- Een mooi spectrum aan B vitaminen

We adviseren overigens wat lagere doseringen dan de fabrikant:
Gebruiksadvies Now Foods:
3 capsules verspreid over de dag samen met maaltijden innemen.

Gebruiksadvies Power Supplements:
Onderhoud - 1 capsule per dag
Perioden van zware training - 2 capsules per dag.


EVE

Eve is voor vrouwen een goede multi. De hierboven genoemde punten gelden eveneens voor de ze multi met uitzondering van het ijzer. Eve bevat wel ijzer omdat jonge vrouwen hier wel sneller een tekort aan hebben. Daarnaast bevat Eve een scala aan plantenextracten specifiek voor de vrouw.

Ook voor Eve adviseren wij een meer gematigde dosering dan Now Foods:

Gebruiksadvies Now Foods:
4-6 capsules verspreid over de dag samen met maaltijden innemen.

Gebruiksadvies Power Supplements:
Onderhoud - 2 tot 3 capsules per dag
Zware training - 3 tot 4 capsules per dag.


Kris :brew: ;)
 
Ik vond die 3 capsules al veel, goed om te lezen dat jullie ook minder adviseren. Denk dat ik zelf ook minder zou nemen. Als m'n laatste pot whey op is plaats ik de bestelling :) .
 
gaan jullie geen VITARGO opnemen in jullie assortiment zal denk ik beter verkopen dan dextrose.

de dextrose is nogal prijzig bij jullie in de winkel ben je een stuk goedkoper uit...

voor de rest is allemaal top, vind het moedig van jullie om een webshop te beginnen terwijl de concurrentie al;) heel groot is...
 
Vitargo is zeker interessant. Zelf ben ik geen voorstander van geraffineerde koolhydraten zoals dextrose, maltodextrine en vitargo. Aan de andere kant kunnen deze stoffen erg nuttig zijn in postworkout voeding.

Zelf gebruik ik honing of fruitsap in mijn post workout shake. Ik kan me echter goed voorstellen dat mensen de geraffineerde KH's willen gebruiken. Ze zijn efficienter dan honing en fruitsap.

De dextrose zagen we bij de importeur toen we daar onze multi's uitzochten. Deze dextrose is inderdaad niet supergunstig geprijsd. De reden daarvoor is dat hij uit de VS komt. Het is niet zo handig om een goedkoop bulkproduct uit de VS over te vliegen! Zodra we een goedkopere zien zullen we die in het assortiment opnemen!

Overigens bieden we hem wel voor een relatief lage prijs aan. Onze kwantumkortingprijs ligt maar 95 cent boven onze inkoopprijs! :eek:

Kris
 
Bedoel je inkoopprijs of kostprijs? Indien inkoopprijs dan zou ik een andere leverancier zoeken voor die dextrose want ik zie die dextrose van NOW Foods voor $2 te koop op amerikaanse websites.

Ik heb het overigens wel besteld omdat ik wat 'goedkoops' nodig had om aan te vullen tot 55 euro voor de gratis verzending :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven