Fitness Seller

Powertraining in Kortrijk?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

da s idd waar, was in '99 helemaal niet droog..
maar kwam geloof ik niet alleen op hoor in zijn klasse..
ma soit, tblijft toch een krachtmens!
 
Nee idd hij kwam niet alleen op. Hij kwam samen op met de klasse +85kg.
 
efkes on topic...
IK train bij bill's: lekker goedkoop, goede openingsuren, voldoende gewichten om te dl. Een minpunt (vind ik) is dat de halters maar tot 45kg gaan.
Ik heb lang getwijfeld met Zwevegem (ben van Zwevegem),maar die 50 euro per jaar doet toch veel.
En over de begeleiding kan ik het volgende zeggen: je bent toch geen beginner meer? je kan het zelf wel uitzoeken wat het beste voor je is.
 
Ik ga altijd eens graag gaan trainen naar Zwevegem en inderdaad er zijn mooiere en betere zalen maar ik vind het eens cool om eens oldschool te trainen.
Gianni en Roger houden enorm veel van deze sport en het is altijd leuk als je daar binnenkomt.
Geen commercieel gedoe

Het belangerijkste is dat je goed kunt trainen en je goed voelt in de zaal dat je traint.
 
beste bro,

bedankt voor onze zaal zo af te breken ,kom gerust ns langs tes vele verproperd zulle, en als je wil geef ik u ns een goede training met die o zo roeste en vuile halters dat je een paar dagen zoet bent en je niet meer op je hometrainer of loopband kan,vele groeten
 
el animali,

proficiat met uw fysiek en ja hoor ,ik stond inderdaad niet zo droog als u ,maar ik nam dan ook geen waterafdrijvers of chemische briel die definitie enorm verbeteren,ik ben fier dat ik her naturel heb gedaan en iedereen mag het al dan niet ns achterdoen vet of niet in de klasse + 90 kg mee tedoene,ik heb de genetics niet zo droog te stane naturel en ga zeker niet mijn gezondheid in gevaar brengen voor een paar adertjes en lijntjes meer op mijn spieren.ik ben meer een krachtmens,gemakkelijk volume maar moeilijk droog.Maar mijn doel is aan de mensen samen met mijn pa een goede begeleiding te geven en zo gezond mogelijk zodat we onzelf niets te verwijteen hebben!!
 
Ik ga altijd eens graag gaan trainen naar Zwevegem en inderdaad er zijn mooiere en betere zalen maar ik vind het eens cool om eens oldschool te trainen.
Gianni en Roger houden enorm veel van deze sport en het is altijd leuk als je daar binnenkomt.
Geen commercieel gedoe

Het belangerijkste is dat je goed kunt trainen en je goed voelt in de zaal dat je traint.

And again waar zeg ik dat het daar niet gezellig is? Ik geloof wel dat die eigenaars liefde hebben voor de sport etc.. Laatste keer dat ik daar was was het gene leuke ervaring, en dat is mijn mening, mss ben ik mooiere en nettere zalen gewend..





beste bro,

bedankt voor onze zaal zo af te breken ,kom gerust ns langs tes vele verproperd zulle, en als je wil geef ik u ns een goede training met die o zo roeste en vuile halters dat je een paar dagen zoet bent en je niet meer op je hometrainer of loopband kan,vele groeten

Dus je geeft toe dat het vuil WAS, als je zegt dat het nu vele verproperd is (je eigen woorden). En wat is er mis met een loopband? Je weet niets van mij, so don't judge me without knowing me.

Ps: heeft Sparks komen klagen mss :D
 
Laatst bewerkt:
el animali,

proficiat met uw fysiek en ja hoor ,ik stond inderdaad niet zo droog als u ,maar ik nam dan ook geen waterafdrijvers of chemische briel die definitie enorm verbeteren,ik ben fier dat ik her naturel heb gedaan en iedereen mag het al dan niet ns achterdoen vet of niet in de klasse + 90 kg mee tedoene,

Wie zegt hij ook niet naturel traint? Of denk je de enige te zijn die naturel traint? ( als ik u dan mag geloven). Het ruikt hier sterk naar arrogantie...
 
Bro

kvind eigenlijk erg da we nog woorden aan u moeten vuil maken, maar
tmoet gezegd daj gewoon een erg lastig ventje zijt..

stop gewoon met verder te blèten over dazelfde onderwerp, denk je nog altijd dat je interessant bent of zo met al uw gezever?
 
kben er zeker van moesten we u - 'de almachtige Bro' - in hoogsteigen persoon zien, we ons zouden doodlachen dat we ons om zo'n ventje drukgemaakt ebben..
 
kben er zeker van moesten we u - 'de almachtige Bro' - in hoogsteigen persoon zien, we ons zouden doodlachen dat we ons om zo'n ventje drukgemaakt ebben..

haha
 
gay.jpg
 
Waar kan men powertrainen in kortrijk??

alvast bedankt

kevin
bill's gym, de rest zal janken als je powerlift. Als je magnesium rondstrooit, als je roept, als je tijdens dl'en je stang neerdropt, als je in/uit je shirt/suit probeert te raken...

conclusie, powerliften doe je NIET in Kortrijk behalve bill's

en welke nerds zitten nu weer te kakken over vochtafdrijvers en andere toestanden? Ging dit toppic ni over powerliften in kortrijk?
 
bill's gym, de rest zal janken als je powerlift. Als je magnesium rondstrooit, als je roept, als je tijdens dl'en je stang neerdropt, als je in/uit je shirt/suit probeert te raken...

conclusie, powerliften doe je NIET in Kortrijk behalve bill's

en welke nerds zitten nu weer te kakken over vochtafdrijvers en andere toestanden? Ging dit toppic ni over powerliften in kortrijk?

Wat weet jij van Bill's gym hollander :p ;)
 
powertraining in kortrijk

hey bro,

kom gerust ns af , ik zeg niet dat we de modernste zale hebben maar ook zeker niet de vuilste,kvind het gewoon ongepast dat je onze zale afbreekt en wanneer was jij hier binnengekomen ,hebt u mij gezien ofzo.Ik heb respect voor iedereen die traint in moderne of oudere zalen en ik denk niet dat dit de plaats is voor zalen af te breken !!!
 
boeiend topic een paar kemphanen die hun gym verdedigen :haha:

Zou het dan toch waar zijn, zitten er in kortrijk veel dikkenekken ?
 
Zou het dan toch waar zijn, zitten er in kortrijk veel dikkenekken ?

Je daagt me uit!... Maar heb juist eens in je gallery gekeken en besloten om het hierbij te laten :D
 
boeiend topic een paar kemphanen die hun gym verdedigen :haha:

Zou het dan toch waar zijn, zitten er in kortrijk veel dikkenekken ?
ligt wevelgem nie in grootkortrijk?

owned :)
 
Back
Naar boven