Fitness Seller

PPL 3x in de week (shoot!)

Bezoekers in dit topic

Cable & Machine rows gaan prima, denk dat het feit dat ik erbij zit enorm helpt. Het gaat fout als ik moet bukken.
Squaten kan ik wel, maar zal niet de grenzen opzoeken door tot failure te trainen.

Ok, het beeld wordt duidelijker.

Maar ik bedoelde of je cable rows op de ouderwetse manier kon, waarbij je met je bovenlichaam eerst naar voren gaat en bij de pull naar achteren; een soort zittende goodmornings (+pullbeweging natuurlijk), daarbij wordt de onderrug ook flink getraind. Zelf doe ik dat liever niet, maar ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd.
 
Thanks Geert, denk dat onze schema's aardig overeenkomen behalve dan dat ik voor rug echt alleen met de cables/machines kan trainen.
Wat vind je verder van mijn eerste schema voorstel?
 
Bijna hetzelfde ook, haha. :D

Ik mis bij jou nog rear delts/traps, deze pak ik voldoende tijdens mijn bokstraining. Ook zie ik bij jou geen abs, of pak je die dagelijks?
 
Bijna hetzelfde ook, haha. :D

Ik mis bij jou nog rear delts/traps, deze pak ik voldoende tijdens mijn bokstraining. Ook zie ik bij jou geen abs, of pak je die dagelijks?
Ik kan seated calf raises opschuiven naar LB en de reverse cable/machine fly toevoegen aan de FB workout.

Buik train ik niet seperaat, die doe ik af en toe tussen de oefeningen door
 
Ik kan seated calf raises opschuiven naar LB en de reverse cable/machine fly toevoegen aan de FB workout. Al denk ik dat ik de rear delts ook mee train met de overige rugoefeningen.

Buik train ik niet seperaat, die doe ik af en toe tussen de oefeningen door
 
Prima, gewoon proberen. Kan altijd dingen aanpassen ;)
 
Gisteren begonnen met dit schema en moet eerlijk zeggen voelde ontzettend goed. Wel lichtjes begonnen, zodat ik geleidelijk de gewichten kan verhogen.
Vandaag LB, incl squat. Hoop dat het goed gaat ivm met mijn onderrug
 
Back
Naar boven