MuscleMeat

PPL & Arnold split gecombineerd

Bezoekers in dit topic

delanoplatina

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2019
Berichten
49
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
Hoi daar,

Ik train nu weer ongeveer een halfjaartje serieus, heb altijd rond me 15/16e wat gecut nadat ik teveel vet kreeg, en trainde altijd meer met een bro split , sinds enkele weken ben ik overgestapt op een ppl split (5/6 dagen in de week)

De meeste zijn het met me eens dat als je goed slaapt & je eiwitten on point zijn je met een ppl en arnold split de meeste voordeel eruitkan halen op het hypertrophy gedeelte

Nu zat ik er dus aan te denken om deze te combineren, dit zou er als volgt uitzien:
Ma: PUSH
DI: PULL
WO : BENEN
DO : RUST
VR : BORST / RUG
ZA : TRIC/ BIC / SCHOUDERS
ZO: CHEATDAY / RUST

Ik heb het al wat mensen zien doen, maar ben bang geweest dat er te weinig recovery tijd tussen zit met mijn trainingservaring
Hoe denken jullie hierover ? Zal dit niet veel verschil uitmaken met een ppl of denken jullie juist dat het teveel van het goeie zo is? Eet gewoon altijd netjes 200gram eiwitten op 88kg lichaamsgewicht & altijd wel 7-8 uur slaap & ben 17 trouwens , bijna 18 voor als dat uit zou maken
 
Wat is een arnold split?
 
Wat is een arnold split?
chest met rug , schouders met armen, benen met onderrug , maar laat die laatste weg aangezien ik onderrug ook op pull pak
 
Back
Naar boven