MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Op mijn dl dag met minder gewicht, maar 1 set extra. Als ik tijd over heb in de week dan doe ik nog wat cardio. Ik probeer dan eerst 30 min te fietsen oid dan ff wat dl'en en daarna weer ff crosstrainer ofzo

Dan kom je uiteindelijk wel op dezelfde workload per week denk ik. Netjes!
 
24/4/2017 - week 2, dag 1 (#30) (2e x)
Squat

1x5 50 kg
1x4 60 kg
1x4 60 kg
Gestopt. Voelde het weer. 2wk rustig aan squatten heeft het nirt over laten gaan; nu maar een gehele week niet squatten en geen lunges doen. Kijken hoe het dan gaat :(

BP paused

1x5 30 kg
1x4 35 kg
1x3 40 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg

Dips
1x5
3x4
1x3

RDL
1x8 60 kg (PR)
3x8 60 kg
Wel een stuk zwaarder dit zeg. Setje extra vanwege geen squats.

Dumbell fly ss bench squeeze
5x10 8 kg -- 3x15 sec

Trainingstijd: 105 min (gekletst en oefeningen uitgelegt)

---

Besloten om na aankomend weekend naar onderhoud te gaan. Merk dat taille en heupen nu best breed worden (pas m'n lievelingsbroek niet meer, snik). Ben benieuwd naar welke kcals dat zijn, ligt nu sowieso hoger dan normaal vanwege stage (veel stappen/dag). Ga beginnen op 2450, ekv 135/292/70 zoiets.

Heb dan net geen 6 maanden gebulkt hehe. Misschien weekje voor de wedstrijd nog even kcals opschroeven voor psychologisch effect, maar beslis ik tzt.
 
Lekkere training ondanks de pijntjes, hopelijk gaat een weekje niet squatten je goed doen:)
 
Balen van je lies weer steeds :( Hoop dat je wel laag rustig kan blijven squatten met veel volume! Dan kan je als het weer wat beter gaat rustig de intensiteit naar de wedstrijd opvoeren.
 
De pl-er heeft te ver gebulkt? Wat een verassing :p

Klote van je lies. Al bij huisarts geweest?
 
Balen van je lies zeg:( Wat zegt de HA erover of fysio?

Ga je na onderhoud cutten of blijf je op onderhoud eten?
 
Lekkere training ondanks de pijntjes, hopelijk gaat een weekje niet squatten je goed doen:)

Dankjewel, ik hoop het ook :)

Balen van je lies weer steeds :( Hoop dat je wel laag rustig kan blijven squatten met veel volume! Dan kan je als het weer wat beter gaat rustig de intensiteit naar de wedstrijd opvoeren.

Nu eerst even een weekje, max 2, helemaal niet squatten om te kijken of het dan weg gaat. En dan precies wat jij zegt, rustig aan ophogen richting de wedstrijd!

Het is trouwens dit punt denk ik, hipflexors, want het zit oppervlakkig dus zal geen diepere spier zijn. Net wat boven m'n lies dus eigenlijk.

De pl-er heeft te ver gebulkt? Wat een verassing :p

Klote van je lies. Al bij huisarts geweest?

Haha nee juist niet te ver! Wil nu juist stoppen voordat ik zo te ver ga. Shape ben ik nu echt meer dan tevreden over. Dat ik iets papperiger zou worden was duidelijk.

Ja op 4 april. Die zei dat ik op geleide van pijn kon trainen, omdat het waarschijnlijk overbelast was. Mocht ik koorts krijgen of werd het erger moest ik terugkomen om verder te kijken en/of evt fysio.

Het is al veel minder en merk het al niet meer met dagelijkse handelingen. Maar weg met trainen is het nog niet...

Balen van je lies zeg:( Wat zegt de HA erover of fysio?

Ga je na onderhoud cutten of blijf je op onderhoud eten?

Zie hierboven voor huisarts :)

Ga wel iets meer opwarm oefeningen doen nog, stretchen van hip flexors met verschillende bewegingen, dan dat ik al deed.

Plan is om na de wedstrijd van 17 juni even 5-6 weken te cutten. Voor de zomer en om wat ruimte te maken voor licht bulken wanneer ik dat nodig vind :)
 
24/4/2017 - week 2, dag 1 (#30) (2e x)



Besloten om na aankomend weekend naar onderhoud te gaan. Merk dat taille en heupen nu best breed worden (pas m'n lievelingsbroek niet meer, snik). Ben benieuwd naar welke kcals dat zijn, ligt nu sowieso hoger dan normaal vanwege stage (veel stappen/dag). Ga beginnen op 2450, ekv 135/292/70 zoiets.

Heb dan net geen 6 maanden gebulkt hehe. Misschien weekje voor de wedstrijd nog even kcals opschroeven voor psychologisch effect, maar beslis ik tzt.

De laatste keer dat ik je in die filmpjes zag vond ik je er nog best slank uitzien... Maar goed dat zeggen ze ook over mij, en ik heb nog steeds een dikke pens...
 
De laatste keer dat ik je in die filmpjes zag vond ik je er nog best slank uitzien... Maar goed dat zeggen ze ook over mij, en ik heb nog steeds een dikke pens...

Hehe dankjewel. En ja, andere zullen er altijd anders naar kijken.

Vind zelf dit een mooi punt om te stoppen. Ben tevreden met hoe ik er nu bij sta en heb geen zin in meer buikvetjes dan nu op dit moment. Ben wel erg benieuwd hoe alles eruit ziet als bulkvocht eruit is.

Op koningsdag nog even flink ayce'en met m'n vriend :D
 
26/4/2017 - week 2, dag 2 (#30) (2e keer) in Maastricht
Wat stretch oefeningen voor onderrug toegevoegd aan opwarmriedeltje.

Deadlift up to knees
1x4 60 kg
1x4 70 kg
1x4 70 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 90 kg (zijkant)
1x3 90 kg (schuin voor)
1x3 90 kg (schuin achter)
1x3 90 kg
Voelde bij pauze een spier in m'n verschuiven; zit een knoop sinds paar dagen. Heb hem er niet uitgekregen met foamrollen eergisteren.
Van 3e werkset was de laatste rep echt lelijk, kreeg spanning niet goed. Voor de rest erg tevreden met progressie in techniek :) met name onderrug was al een stuk beter en borst omhoog houden gaat de goede kant op. Pauzes waren vaak wel nog wat kort...

BP paused
1x5 30 kg
1x4 35 kg
1x3 45 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x2 50 kg (ipv 2x1)
1x3 45 kg
1x5 35 kg
1x7 30 kg
Bench was kut; unracken ook. Daarom double met 50.

Deadlift
1x4 60 kg
1x4 70 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 95 kg (4s hold) (zijkant)
1x3 95 kg (4s hold) (schuin voor)
1x3 95 kg (4s hold) (schuin achter)
1x3 95 kg (4s hold)
1x3 95 kg (4s hold)
Ging ook stukke beter. Lifts voelde sterk aan. Wel wennen en goed nog borst laten leiden.

Dumbell fly
Geskipt, gym dicht

Trainingstijd: 110 min

Op ma en vrij ga ik een aantal sets lichte DL's (max 80 kg) doen, totdat ik weer ga squatten. Doe ik toch wat voor benen en kan ik mooi aan techniek werken. Stretches voor onderrug blijf ik doen.
 
Zier er al een stuk beter uit! Rug veel rechter dan laatst. ik denk als je nu nog goed focust op je lats naar achter dan ben je echt een heel eind. Het lijkt erop dat het gewicht nu nog wat aan de zware kant is waardoor je schouder gaan "hangen".
 
Zier er al een stuk beter uit! Rug veel rechter dan laatst. ik denk als je nu nog goed focust op je lats naar achter dan ben je echt een heel eind. Het lijkt erop dat het gewicht nu nog wat aan de zware kant is waardoor je schouder gaan "hangen".

Thanks!

Heb het idee dat als ik m'n lats naar achter trek ik minder effecient pull; armen worden dan ook anders. Voor mijn gevoel zet ik ze nu op slot. Of bedoel je het anders?

Zie trouwens dat 3x95 (zijkant) 3x80 is. Per ongeluk andere filmpje verwijderd...
 
Thanks!

Heb het idee dat als ik m'n lats naar achter trek ik minder effecient pull; armen worden dan ook anders. Voor mijn gevoel zet ik ze nu op slot. Of bedoel je het anders?

Zie trouwens dat 3x95 (zijkant) 3x80 is. Per ongeluk andere filmpje verwijderd...

Lats richting je broekzak. Daardoor komt je borst ook meer omhoog/naar voren.
 
Lats richting je broekzak. Daardoor komt je borst ook meer omhoog/naar voren.

Ja en nee :p

Ben het er zeker mee eens dat ik nog beter m'n borst omhoog kan krijgen en houden. Alleen dat van de lats meer richting broekzak heb ik m'n twijfels bij. Lats staan nu goed vast gedurende de lift en schoudergewricht zit mooi boven de bar.
 
Ieder zo z'n eigen form, right.
 
Zie weinig verkeerds aan je DL.

Alleen je kan neit tot 4 tellen, want je hold bij filmen zijkant is nog geeneens 1 sec :P
 
Zie weinig verkeerds aan je DL.

Alleen je kan neit tot 4 tellen, want je hold bij filmen zijkant is nog geeneens 1 sec :P

Thanks!

Lol nee, had een fout gemaakt. Heb per ongeluk het filmpje van 3x95 verwijdert en de 3x80 ervoor aangezien. 3x80 is die van de zijkant dus :p

Zal het even aanpassen op youtube.
 
Laatst bewerkt:
Thanks!

Heb het idee dat als ik m'n lats naar achter trek ik minder effecient pull; armen worden dan ook anders. Voor mijn gevoel zet ik ze nu op slot. Of bedoel je het anders?

Zie trouwens dat 3x95 (zijkant) 3x80 is. Per ongeluk andere filmpje verwijderd...

Ik ben ook wel heel erg aan het mierenneuken geweest, maar ik ben redelijk perfectionistisch... Ik zag het bij de deadlift to knees.
De gewone deadlift zag er gewoon prima uit. Sorry voor de verwarring :p
 
Back
Naar boven