AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Ik hoop het ook heel erg! Zal fysio-updates ook hier even posten tzt.

Mwah het is zo'n grote afdeling dat dat er niet in zit. Gisteren afrondingsgesprek gehad met de andere stagiaires en kreeg een vvv-bon twv €20 :)

Heb zelf gisteravond nog wel snel een carrot fudge cake en appeltaart gekocht (helaas geen tijd om te bakken) voor mijn team.

Dankjewel! Ik ga ook nog eens naar budapest eind augustus, gisteren genoekt :D

Naja dat is dan toch nog best aardig van ze!:) :)
En de ervaring is toch al een cadeautje op zich:o
 
Naja dat is dan toch nog best aardig van ze!:) :)
En de ervaring is toch al een cadeautje op zich:o

Dat is zeker waar :D

Ervaring is zeker een goede geweest. Met name het meewerken aan een belangrijk deel van de behandelketen voor sieke mensen. Geeft echt wel voldoening.

Altijd 2 plankieren ja ;)

Dat begrijp ik nu wel :o

Lekker druk al!

Zeg dat wel!

Waar en wanneer is dat?

30 september - 1 oktober
O.C. Huisman hal, Dennenstraat 25, Nijmegen :)
 
woon je vlakbij nijmegen?
Wel op tijd komen.
VOrig jaar toen natty meedeed waren we ruim op tijd en alsnog dikke wachtrij met wegen/kleding check enzo.
 
Weer zo'n pokken eind weg. Helaas kom ik je nu ook niet aanmoedigen :o

Ik ben er ook weer in gedachte bij:o.

Ik heb nog even semi-off topic vraagje, was jij het die mij een hele poos terug hier op het forum een hele goede burgertent had aangeraden vlakbij Corvin Negyed in Boedapest? Ik kan het niet meer terugvinden met de zoekfunctie, en ik ga zondag burgers eten:D
 
woon je vlakbij nijmegen?
Wel op tijd komen.
VOrig jaar toen natty meedeed waren we ruim op tijd en alsnog dikke wachtrij met wegen/kleding check enzo.

Not really, woon 55 min rijden van Nijmegen af. Gok dat m'n moeder mee wilt en dus met de auto kan.

Goede tip :) m'n vriend gaat mee, misschien boek ik met hem wel een airbnb daar dan.

Weer zo'n pokken eind weg. Helaas kom ik je nu ook niet aanmoedigen :o

Ja voor mij ook best wel :p

Jammer... Is gelukig wel een livestream van, dus dan maar virtueel!

Ik ben er ook weer in gedachte bij:o.

Ik heb nog even semi-off topic vraagje, was jij het die mij een hele poos terug hier op het forum een hele goede burgertent had aangeraden vlakbij Corvin Negyed in Boedapest? Ik kan het niet meer terugvinden met de zoekfunctie, en ik ga zondag burgers eten:D

Voor jou is het al helemaal te ver weg ja :o

Haha klopt! Heb het zelf ook weer even opgezocht en het heet Epic Burger, adres:
Budapest, Corvin sétány 1, 1082 Hongarije.

Als je van blauwe kaad houdt, neem degene met kip en blauwe kaas :D

---

Ik heb in m'n hele leven nog nooit zoveel gegeten als vandaag, holy shit!! Was ook echt nodig tijdens het fietsen zeg.

Om 8:30 vertrekken en 19:00 aangekomen bij het hotel. Wel incl pauzes uiteraard. Deel van rotterdam naar spijkenisse was zó zwaar met harde wind. Was echt ren zwaar stuk :o

Ontbijt
- 100gr havermout, 30gr whey, ~15gr schuddebuikjes, 100ml melk

Eten tijdens fietsen aka carbs
- 8 muesli-/fruitrepen
- 2 grote appel-rozijnen bollen
- 1 banaan
- half broodje carpaccio en half brie
- mini sprits
- 1L extran high energy
- 1 volgranenbol

Savonds ayce:
- 2 borden sushi
- 2x biefstuk, 1x varkenshaas, halve slibtong, 2 garnalen
- 2x pizzaslice, quiche, mini kaassoufle pindasaus, raspatat
- allerlei chinese hap
- 2 grote bollen ijs (banaan, yoghurt kers), kokos brownie, brownie, lange vinger, 2 macarons, 3 baklava, 2 custard bladerdeeg, churro
- kiwi, ananas, niet lekkere perzik
- chup-a-chup kers en zuur snoepje

En nu klap ik bijna uit elkaar en heb ik het gevoel dat ik morgen moet bevallen :roflol:
 
Not really, woon 55 min rijden van Nijmegen af. Gok dat m'n moeder mee wilt en dus met de auto kan.

Goede tip :) m'n vriend gaat mee, misschien boek ik met hem wel een airbnb daar dan.



Ja voor mij ook best wel :p

Jammer... Is gelukig wel een livestream van, dus dan maar virtueel!



Voor jou is het al helemaal te ver weg ja :o

Haha klopt! Heb het zelf ook weer even opgezocht en het heet Epic Burger, adres:
Budapest, Corvin sétány 1, 1082 Hongarije.

Als je van blauwe kaad houdt, neem degene met kip en blauwe kaas :D

---

Ik heb in m'n hele leven nog nooit zoveel gegeten als vandaag, holy shit!! Was ook echt nodig tijdens het fietsen zeg.

Om 8:30 vertrekken en 19:00 aangekomen bij het hotel. Wel incl pauzes uiteraard. Deel van rotterdam naar spijkenisse was zó zwaar met harde wind. Was echt ren zwaar stuk :o

Ontbijt
- 100gr havermout, 30gr whey, ~15gr schuddebuikjes, 100ml melk

Eten tijdens fietsen aka carbs
- 8 muesli-/fruitrepen
- 2 grote appel-rozijnen bollen
- 1 banaan
- half broodje carpaccio en half brie
- mini sprits
- 1L extran high energy
- 1 volgranenbol

Savonds ayce:
- 2 borden sushi
- 2x biefstuk, 1x varkenshaas, halve slibtong, 2 garnalen
- 2x pizzaslice, quiche, mini kaassoufle pindasaus, raspatat
- allerlei chinese hap
- 2 grote bollen ijs (banaan, yoghurt kers), kokos brownie, brownie, lange vinger, 2 macarons, 3 baklava, 2 custard bladerdeeg, churro
- kiwi, ananas, niet lekkere perzik
- chup-a-chup kers en zuur snoepje

En nu klap ik bijna uit elkaar en heb ik het gevoel dat ik morgen moet bevallen :roflol:

haha 55 minuten>=?
Wij moesten 1.45 min rijden.
Wij waren er om half 9 dacht ik. Wegen begon om9 uur (als ik goed herinnet)
Gewoon achteraan in de rij hoor.
Zeker wel uurtje.
Oh ja, je moet ook betalen als je wilt kijken bij die wedstrijd. Was paar euro
 
Omg schuddebuikjes

Echt heerlijk icm de cocos whey die ik nu heb!!

Thanks! En je hebt weer keurig gegetendrool::clap:

Zeg dat wel!
Al 4x voor nummer 2 geweest vandaag :roflol:

haha 55 minuten>=?
Wij moesten 1.45 min rijden.
Wij waren er om half 9 dacht ik. Wegen begon om9 uur (als ik goed herinnet)
Gewoon achteraan in de rij hoor.
Zeker wel uurtje.
Oh ja, je moet ook betalen als je wilt kijken bij die wedstrijd. Was paar euro

Ja oké, met de auto is het te doen. OV wordt 1u55min.

Uurtje is best lang, maar wat wil je met zoveel deelnemers...

Ben vorig jaar ook weze kijken. Werd naar de supermarkt gestuurd omdat ik €20 moet pinnen om €2 oid te betalen :p
Toen is de wereld van powerliften voor mij opengegaan.
 
Fietsupdate
Zaterdag hebben we helaas de tocht niet af kunnen maken. We hadden, net zoals vrijdag, tegenwind. Met windkracht 6-8. Dat icm regen; ik was bek-af. Met harde inspanning konden we 11 km/u op de mountainbikes fietsen in dat weer.

In Renesse zijn we opgepikt. M'n vriend had nog wel even doorgekunt, maar ik kon niet meer. Alsnog 6,5u op de fiets gezeten zaterdag incl de pauzes. Vrijdag 13 incl pauzes.

Ben wel vet blij dat ik ongetraind zover heb kunnen fietsen. Je ziet zoveel wat je niet vanuit de auto of de trein ziet, echt mooi!!

Merk dat m'n quads nog zwaar aanvoelen bij traplopen bijvoorbeeld. En flexen lukt maar een paar sec. Verder prima.

Vakantie-update
Gisteren lekker naar het strand geweest. Savonds iets meer dan 1 pizza gegeten bij een italiaan. Daarna snickers- (:heart:), cheesecake- en speculoosijs bij een salon gegeten.

Vanavond pannenkoeken bakken. Can't wait! Vanmiddag ook nog even naar de markt.

M'n ouders en broertjes zijn wel van die gezinnen die echt carb-eters zijn. Maar neem bij het ontbijt wel wat kwark en savonds ook. Beleg wat ham. Eiwitten zullen wel wat laag uitvallen en kcals hoger deze week...
 
4/8/2017 - week 4, dag 3 (#37)
Wat uitgebreider opgewarmd dan normaal.

Squat
1x5 55 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
Werksets stonden op 6x85, heb er 4x80 van gemaakt. Zwaar genoeg zo. En techniek was bij de vierde set niet in orde.

Facepull
3x8 10 kg

Dumbell fly
3x10 9 kg

BP paused
1x5 30 kg
1x5 37.5 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg

GCBP
4x8 35 kg

Dumbell fly
2x10 9 kg
Borst en triceps helemaal kapot.

Hyperextension
5x5 bw +5kg

Dragon flags (oefenen)
Geskipt
Gelijk een ab wheel gekocht na de training, dat is de enige ab oefening die ik leuk vind.

Dead hang
15 sec rechts - links - beide

Trainingstijd: 80 min

Maandag start ik met #30. Wordt meteen een erg zware eerste week, zowel qua volume als intensiteit.

Vanochtend precies 1 kg zwaarder tov voor vertrek. Zal nog wat vocht bijzitten. Lekker gegeten wat ik wilde.
Moet wel zeggen dat ik het nu wel lekker vind weer havermout te eten en te tracken. Wel wat losjes ivm vakantieperiode.

---

Zou eigenlijk t/m zondag in zeeland blijven. Maar m'n vriend en ik zouden gistermiddag een bezichtiging hebben bij een woning via loting van woninget; staan nr 2. Dus wij om half 9 naar Middelburg cs, met de mtb's. Kijken we nog eens op woningnet, staat de bezichtiging ineens een week later. Avond daarvoor om 23:00 was dat nog niet zo.

Wij bellen voor een uitleg. Hebben ze niet eens per mail of telefoon doorgegeven dat het verplaatst is. Ondertussen zaten we al bij Den Bosch. Allemaal extra reiskosten gemaakt en eerder teruggegaan voor niks dus... M'n humeur was niet meer top :fire:

Ga zeker een klacht indienen over de communicatie van 0,0.
 
Jij hebt geen geluk met huizen he :mad:
 
Back
Naar boven