XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

:)
14/9/2017 - week 2, dag 2 (#32)
Squat (ipv deads)
1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg

BP paused
1x3 30 kg
1x3 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
Met matje. Kon eindelijk normaal legdriven, dus alles voelde sterker aan, dat was nice. Twee minpunten. Kon niet goed voelen hoe strak ik m'n glutes op de bank hield. En bovenkant traps waren na het benchen wat ongemakkelijk; hoofd ligt toch ineens in verhouding lager.
Ga dit denk ik bij alleen m'n zware sets doen.

Pendley row (ivm fysio)
5x5 40 kg
[Link niet meer beschikbaar]van laatste set, tips zijn welkom!
Eerste keer (op 5 reps ooit eerder na) pendley's.
En met het shirt van SP1988 :)

Glute bridges (extra)
3x8 90 kg

Dumbell fly
5x10 9 kg

CG pulldown (ivm fysio)
2x12 32 kg
1x10 32 kg
Ga morgen even vragen of ik dit met een v-handle mag doen, want deze grip vinden m'n anderarmen echt niet leuk.

Ab rollouts (thuis)
3x5 bw

Trainingstijd: 80 min

---

Edit: gisteren heerlijk ayce sumo lunch gehad met m'n vriend voor m'n verjaardag! Heb nu officieel te -tig bereikt.
Avondeten was een bak popcorn, nog 3 sushi stukjes en een kitkat chunky in de bioscoop :emo:

Gefeliciteerd! Dat je maar een grote meid mag worden :)
 
Gefeli:D

Mijn ouders zijn ook nog niet 1 x mee geweest, terwijl groningen redelijk in de buurt was:( Ik zou zelf wel heen gaan als mn kiddo iets heeft.. heb al wel eens terwijl t 30 graden was een hele dag op de atletiek baan gestaan:p Hoort erbij vind ik.

Als ik een auto gehad was ik graag ff komen kijken en supporten!
 
Als mijn zoon/dochter een wedstrijd heeft kom ik kijken, ook al vind ik de sport geen reet aan.

Maar ik heb makkelijk praten zonder kinderen natuurlijk.

Je hebt nog geen rijbewijs? Je moet met Ov.? Anders is auto lenen/huren ook een optie en gewoon vroeg gaan rijden zaterdag.

Mee eens hoor, blijkbaar ziet niet iedereen het zo helaas.

Geen rijbewijs, dus iets met een auto wordt het niet voor mezelf.
Denk dat de moeder van m'n vriend wel kan en wilt rijden :)
Ov kom ik er lang niet op tijd als ik 's ochtend vertrek.

Moet dat weekend meehelpen met tafelen/spotten maar weet mijn rooster nog niet. Anders is er wel genoeg powerlift talent die dat ook kan hopelijk.

Moet zeker goedkomen!

:)

Gefeliciteerd! Dat je maar een grote meid mag worden :)

Dankjewel :D

Gefeli:D

Mijn ouders zijn ook nog niet 1 x mee geweest, terwijl groningen redelijk in de buurt was:( Ik zou zelf wel heen gaan als mn kiddo iets heeft.. heb al wel eens terwijl t 30 graden was een hele dag op de atletiek baan gestaan:p Hoort erbij vind ik.

Als ik een auto gehad was ik graag ff komen kijken en supporten!

Thanks :D

Is wel een beetje jammer en raar vind ik. Ookal vind je het niet leuk of zijn de omstandigheden niet chill, zoals met het atletieken, kan je alsnog gaan.
Iemand stelt het erg op prijs.

Jammer dat dat niet lukt! Dan maar streampje volgen haha
 
15/9/2017 - Fysio
Zojuist langsgeweest. Ik heb afgelopen week in verhouding minder last gehad van rugstijfheid. Denk dus dat oa de oefeningen 's ochtends z'n werk doen.

Met arm via voren naar het plafond bewegen kwam linker scapula nog steeds flink van m'n romp af. Bij opzij naar boven bewegen niet.
Ze gaf aan dat van inmobiliteit en spierdisbalans geen sprakd is, gelukkig. Spieren in die regio zijn goed getraind zag ze, upper traps misschien iets té.

Fysio heeft op een stuk of 5 triggerpoints geduwd in het gebied rondom m'n scapula links. Toen weer het omhoog bewegen vd armen gedaan en scapula bleef goed zitten.

Vervolgens wat oefeningen doorgenomen die ik nu kan gaan doen in de sportschool en thuis om de spieren te versterken. Mogen goed zwaar aanvoelen, mits uiteraar de uitvoering gowd blijft.

Deadliften mag ik weer doen op 80% van wat ik normaal zou doen en minder reps/sets. En pijnvrij. Komt goed uit met de deload. Haal er zelf nog wel wat vanaf zodat ik op max 90 kg zit.

Heb over twee weken, de dag voor de wedstrijd, een nieuwe afspraak. Het kost me behoorlijk wat uiteindelijk, maar vind het wel m'n geld waard :)
 
Moet je fysio zelf betalen?

Ik wordt nu 2x behandeld. Enkel de triggerpoints rond mn schouderblad en traps.

Vond ze je traps te groot als in niet mooi:p?
 
Moet je fysio zelf betalen?

Ik wordt nu 2x behandeld. Enkel de triggerpoints rond mn schouderblad en traps.

Vond ze je traps te groot als in niet mooi:p?

Moet zelf betalen inderdaad. Vorige fysio waren 3 sessies en dit worden er ook al 3, dan vind ik het ook wel even mooi geweest :p
Betaal jij ook zelf? Toch wel fijn dat je even langs kan! Als ze een beetje goed hun werk doen werkt het echt goed.

Nee :roflol:
M'n traps staan van mezelf best wel gespannen, dus dat viel dr denk ik al op.
En ze zei dat m'n traps wat sterker was dan de rest van m'n rug. Ze kon niet aangeven of dat door genetische-factor kwam of door (over)training, waarschijnlijk een combi.
 
Moet zelf betalen inderdaad. Vorige fysio waren 3 sessies en dit worden er ook al 3, dan vind ik het ook wel even mooi geweest :p
Betaal jij ook zelf? Toch wel fijn dat je even langs kan! Als ze een beetje goed hun werk doen werkt het echt goed.

Nee :roflol:
M'n traps staan van mezelf best wel gespannen, dus dat viel dr denk ik al op.
En ze zei dat m'n traps wat sterker was dan de rest van m'n rug. Ze kon niet aangeven of dat door genetische-factor kwam of door (over)training, waarschijnlijk een combi.
Ik bedoel 2 x p week:p
Nee ik was voor 9 behandelingen verzekerd, alleen die zijn al op. De rest gooit hij op die van mn dochter. Ja best frauduleus hehe

Had gekund toch:p

Traps worden ook wel flink aangepakt door t deadliften, ervaar met name vd blockpulls spierpijn in mn traps. Rackpull is nog erger.
 
Wat betaal je voor 1 zo'n behandeling van de fysio? 50 euro ongeveer?
 
Ik bedoel 2 x p week:p
Nee ik was voor 9 behandelingen verzekerd, alleen die zijn al op. De rest gooit hij op die van mn dochter. Ja best frauduleus hehe

Had gekund toch:p

Traps worden ook wel flink aangepakt door t deadliften, ervaar met name vd blockpulls spierpijn in mn traps. Rackpull is nog erger.

Oooh 2 per week is wel een stuk meer ja!
Toen ik net een maand 18 was ging ik voor 1x naar de fysio en die heeft het toen ook bij m'n moeder erop gezet.

Als m'n fysio zo zou oordelen over hoe ik eruit zie zou ik er al geen trek meer in hebben :p

Jep, ze krijgen zeker flink wat te verduren.

Wat betaal je voor 1 zo'n behandeling van de fysio? 50 euro ongeveer?

Bij vorige fysio €45 per sessie en geloof dat het hier hetzelfde is
Net m'n rekening betaal voor de vorige :p
 
Fijn dat je wel wat aan de fysio hebt! Als je profijt merkt dan is het wel duur maar het geld vaak wel waard.
Weet nog dat ik met mijn hernia zat.. kreeg maar 12 behandelingen vergoed... en dat gaat snel als je 3 x per week voor 4 maanden behandelingen had en daarna nog 2 x per week en afbouwen. :o
Nu heb ik een uitgebreider pakket en nauwelijks meer last. :p Zal je net zien. :rolleyes:
 
Nog gefeliciteerd!!
En als ik nog in Ollanda had gewoont, dan had ik voor taxi gespeeld met m'n retro koekblik:cool:
1984-1994-peugeot-205-gti-3309_9289_969X727.jpg

En wat ontzettend fijn om te lezen dat de fysio goede dingen brengt!
 
Allereerst gefeliciteerd!

En dat is in iedergeval al wat beter nieuws van de fysio!

Ik hoop dat je ook een vervoer oplossing vindt voor naar de sbd :)
 
Fijn dat je wel wat aan de fysio hebt! Als je profijt merkt dan is het wel duur maar het geld vaak wel waard.
Weet nog dat ik met mijn hernia zat.. kreeg maar 12 behandelingen vergoed... en dat gaat snel als je 3 x per week voor 4 maanden behandelingen had en daarna nog 2 x per week en afbouwen. :o
Nu heb ik een uitgebreider pakket en nauwelijks meer last. :p Zal je net zien. :rolleyes:

Ja moet zeker het geld waard zijn.

Dan ben je er inderdaad zo doorheen... Zonde! Gaat altijd zo met pakketten voor dingen... Als je het in 2018 eruit laat heb je het waarschijnlijk weer nodig :emo:

Nog gefeliciteerd!!
En als ik nog in Ollanda had gewoont, dan had ik voor taxi gespeeld met m'n retro koekblik:cool:
1984-1994-peugeot-205-gti-3309_9289_969X727.jpg

En wat ontzettend fijn om te lezen dat de fysio goede dingen brengt!

Dankjewel voor beide :D

Had met plezier in het koekblik gezeten. Als die ook rood is; ik hou van rode casual auto's!

Allereerst gefeliciteerd!

En dat is in iedergeval al wat beter nieuws van de fysio!

Ik hoop dat je ook een vervoer oplossing vindt voor naar de sbd :)

Thanks :D

Ja fijn dat ik weer wat verder kan.

Moet vast goedkomen & in het ergste geval ga ik vrijdagvond zelf naar nijmegen.
 
Ja moet zeker het geld waard zijn.

Dan ben je er inderdaad zo doorheen... Zonde! Gaat altijd zo met pakketten voor dingen... Als je het in 2018 eruit laat heb je het waarschijnlijk weer nodig :emo:



Dankjewel voor beide :D

Had met plezier in het koekblik gezeten. Als die ook rood is; ik hou van rode casual auto's!



Thanks :D

Ja fijn dat ik weer wat verder kan.

Moet vast goedkomen & in het ergste geval ga ik vrijdagvond zelf naar nijmegen.

Misschien dat je nog iets van een hotel kan regelen en eventueel wat kosten kan splitten als er iemand meegaat.
 
Misschien dat je nog iets van een hotel kan regelen en eventueel wat kosten kan splitten als er iemand meegaat.

Dat is wel een slimme ja! Ben nu een beetje aan het rondvragen.

---

Weet iemand of je verplicht bent om tot savonds te blijven of niet?
 
Succes!!

Volgens mij is dat niet nodig.. misschien iemand die dat kan bevestigen.
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel een slimme ja! Ben nu een beetje aan het rondvragen.

---

Weet iemand of je verplicht bent om tot savonds te blijven of niet?
Prijsuitreiking dames wel zo netjes om bij te zijn lijkt me tenzij het niet anders kan.
 
Hotel is vaak wel duur.
Huisje is vaak goedkoper. Maar ja, dat is weer kut als je geen auto hebt.

Volgens mij hebben wij weer 4 persoon bungalow (voor zijn 2-en) met nk. Van vrijdag t/m maandag onder de €200
Maar daar weet Natty87 het fijne van :p
 
Hotel is vaak wel duur.
Huisje is vaak goedkoper. Maar ja, dat is weer kut als je geen auto hebt.

Volgens mij hebben wij weer 4 persoon bungalow (voor zijn 2-en) met nk. Van vrijdag t/m maandag onder de €200
Maar daar weet Natty87 het fijne van :p
Klopt. Ongeveer 30 euro per nacht pp is t voor ons. Wel heb je dan vr tm maandag (3nachten)

Als je met meer personen gaat dus nog goedkoper;)
 
Back
Naar boven