Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Helemaal mee eens!!

Mag niet met mond vol praten :D

Ben er blij mee :D

Ik ben niet iemand die normaal gesproken alleen maar licht te malen in bed. Alleen nu lijken de stomste dingen me inderdaad wakker te houden :o
Hoe heb jij rust gevonden in die periode?

Bij mij gebeurde het ook onbewust tijdens mijn slaap vanwege een periode stress. Heel gek is dat!
Eigenlijk niet :D Afstuderen liep toen lekker in de soep en toen was er ook de rust haha. Wat wel erg hielp was gewoon afleiding zoeken in de vorm van wat je graag doet. Dat was in mijn situatie bijvoorbeeld gewoon lekker trainen en niet door blijven gaan met school.
 
Mag niet met mond vol praten :D

Bij mij gebeurde het ook onbewust tijdens mijn slaap vanwege een periode stress. Heel gek is dat!
Eigenlijk niet :D Afstuderen liep toen lekker in de soep en toen was er ook de rust haha. Wat wel erg hielp was gewoon afleiding zoeken in de vorm van wat je graag doet. Dat was in mijn situatie bijvoorbeeld gewoon lekker trainen en niet door blijven gaan met school.

Hehe :p

Ja heel raar als je dat anders nooit zo hebt. Ga me de komende tijd wat meer focussen op het echt genieten van afleidingen. En savonds even het eea qua gedachten opschrijven zoals Hans_i zei.
 
Haha :P

Ik weet van mezelf eigenlijk al dat ik vaak bang ben anderen teleur te stellen. Vaak onterecht. Probeer hier wel veel vaker bewust over na te denken in het maken van keuzes, dat gaat al een stuk beter dan een tijd terug.

Is ook deels terug te vinden in die angst 's nachts. Want ik hoef me helemaal nergens op tijd te melen nu met het afstuderen, ik kom hooguit een beetje vercrackt aan als ik echt een keer zal verslapen.

Wat doe je vervolgens met die denkfouten? Of is bewustwording al een methode voor jou om het uit de weg te gaan?

Bewustwording is heel belangrijk, en ik bedenk me dan wat is het ergste wat er kan gebeuren irt doemdenken. Want dat gebeurt namelijk nooit....
Bij mij is het glas vaak halfvol (vroeger lig, gaat nu veel beter) en bij mijn vrouw altijd half leeg. Grappig hoe dat per persoon zo kan verschillen.
 
Hehe :p

Ja heel raar als je dat anders nooit zo hebt. Ga me de komende tijd wat meer focussen op het echt genieten van afleidingen. En savonds even het eea qua gedachten opschrijven zoals Hans_i zei.

Waarschijnlijk toch te druk/teveel prikkels. Afleiding is ook super belangrijk. Bv sport, aandachtig serie kijken, eten, boek lezen.
 
Bewustwording is heel belangrijk, en ik bedenk me dan wat is het ergste wat er kan gebeuren irt doemdenken. Want dat gebeurt namelijk nooit....
Bij mij is het glas vaak halfvol (vroeger lig, gaat nu veel beter) en bij mijn vrouw altijd half leeg. Grappig hoe dat per persoon zo kan verschillen.

Net andersom bedoel ik met dat glas :)
 
Ga met m'n vader naar de wedstrijd! Eindelijk wat geregeld :D
Vind het wel heel jammer dat m'n vriend niet meekan, die moet dan op m'n broertjes passen. (vraag me niet waarom we niet met z'n 4en gaan)

Vanochtend flinke last van buikgriep, gaat nu wel weer ok.
Niet naar afstudeeradres geweest en even wat uurtjes bijgeslapen. Merk veel stress tijdens het slapen de afgelopen week. Ik wordt elke nacht zovaak wakker, meestal omdat ik "bang" ben dat ik me verslaap en niet wakker ga worden. Maar ik verslaap me nooit ??? En daarnaast nog de gebruikelijke x aantal keer wakker worden per nacht. Moet daar even rust in gaan vinden.

Ga morgen tussen 16:30 - 17:45 de training van vandaag doen. Heb dan net een gaatje.
En dan wel gewoon woensdag en vrijdag omdat ik donderdag niet kan, dus verschuiven schiet niet op.
Ik heb daar ook last van. Alleen zonder reden. Ik wordt gewoon vaak wakker. Ik denk onbewust wat spanning (oa voor de tandarts).

Fijn dat je vader mee gaat! Lijkt me niets in mn uppie (ik wordt door de zenuwen ook chaotisch). Mn broertje zei gisteren dat hij mee gaat naar het NK dus ben blij dat ik wat extra support mee heb:) (en vervoer)
 
Leuk dat je pa mee gaat.
Altijd fijn als iemand je steunt ter plekke, ook al ben je geen 10 meer.
 
Bewustwording is heel belangrijk, en ik bedenk me dan wat is het ergste wat er kan gebeuren irt doemdenken. Want dat gebeurt namelijk nooit....
Bij mij is het glas vaak halfvol (vroeger lig, gaat nu veel beter) en bij mijn vrouw altijd half leeg. Grappig hoe dat per persoon zo kan verschillen.

Dacht al dat je het glas verhaal andersom bedoelde hehe. Ik ben een persoon van het glas is halfvol. Juist daarom is dit voor mij "anders dan normaal" en pakt de stress denk ik heftiger uit dan bij een ander.

Waarschijnlijk toch te druk/teveel prikkels. Afleiding is ook super belangrijk. Bv sport, aandachtig serie kijken, eten, boek lezen.

Gisteravond voor het slapengaan het eea tegen m'n vriend uitgesproken op vlak vam dat doemdenken. Hielp al enorm om het naar buiten te brengen dan er in je hoofd (bewust en onbewust) mee bezig te zijn.

Resultaat was meteen een betere nachtrust en 's ochtends wat meer rust :)

Niet zo druk maken om de mening van anderen ;)

Jou leven, jou keuzes.

Maak me niet zozeer druk om de mening van anderen. Het is dat ik voor anderen denk en dan bang ben dat ik mensen teleurstel. Is net even wat anders in mijn optiek, maar misschien bedoelen we gewoon hetzelfde :)

Ik heb daar ook last van. Alleen zonder reden. Ik wordt gewoon vaak wakker. Ik denk onbewust wat spanning (oa voor de tandarts).

Fijn dat je vader mee gaat! Lijkt me niets in mn uppie (ik wordt door de zenuwen ook chaotisch). Mn broertje zei gisteren dat hij mee gaat naar het NK dus ben blij dat ik wat extra support mee heb:) (en vervoer)

Vervelend is dat he... Sowieso is m'n slaap niet optimaal, maar zoals het nu gaat is het gewoon slecht.
Tandarts vanwege pijn, angst?

Wat fijn dat je broertje mee gaat :) geeft zeker rust. En iemand bij je hebben waarmee je vertrouwd bent is altijd fijn in spanningsvolle situaties, want dat is een wedstrijd zeker!
 
Leuk dat je pa mee gaat.
Altijd fijn als iemand je steunt ter plekke, ook al ben je geen 10 meer.

Zeker! Erg blij ermee dat hij mee kan. Gewoon een beetje comfort en de support hebben van iemand die je goed kent :)
 
Leuk dat je broertje meegaat
Ook iemand die je helpt bij je beurt briefjes etc? Of doe ke dat zelf?
 
Goedzo! Wat een goed gesprek al niet kan doen:)

Zeg dat wel, voor herhaling vatbaar :)

Leuk dat je broertje meegaat
Ook iemand die je helpt bij je beurt briefjes etc? Of doe ke dat zelf?

Bij mij gaat m'n vader mee, bij SP1988 haar broertje :)

Beurtbriefjes neem ik zelf de regie over. Anders gaat het misschien mis :p Laat m'n vader filmen, m'n eten verzorgen als dat nog nodig is en dat is het wel denk ik.

19/9/2017 - week 3, dag 1 (#32)
BP paused

1x3 30 kg
1x3 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x1 52.5 kg
1x1 52.5 kg
1x1 52.5 kg
De 50's én 52.5's (met matje) gingen een stuk harder dan de 45's (zonder matje). Duidelijk verschil in goede legdrive hebben dus.

Squat
1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
Lower back voelde relatief wat zwak aan. Form bleef wel gewoon goed, dus had niet direct invloed. Denk dat het de spier was die soms verkrampt (beide fysio's hebben dat ook opgemerkt)

GC pulldown (ivm fysio)
2x12 32 kg
1x10 32 kg
Voelde me hier al sterker op.

Dumbell fly ss bench squeeze
4x8 9 kg -- 3x15 sec

Facepull / row
1x10 27 kg
3x8 32 kg

Fysio oefeningen
3x2 kg lying external rotation
3x? scapula pushup uitstappen

Ab rollouts (thuis)
5x2 bw
Doe ik zo voor het slapen.

Trainingstijd: 60 min

Had dus zoals je kunt lezen nogal haast :emo: voor zo'n snelle training en gisteren buikgriep voelde alles erg goed aan.
 
als het goed is is er wel een live stream die je altijd terug kunt kijken, mocht filmen mis gaan.

Niemand die gaat helpen met opwarmen en overleg over bijvoorbeeld openingsbeurte?
 
als het goed is is er wel een live stream die je altijd terug kunt kijken, mocht filmen mis gaan.

Niemand die gaat helpen met opwarmen en overleg over bijvoorbeeld openingsbeurte?

Ja die zou er gewoon moeten zijn! Alleen is de kwaliteit daarvan soms echt bagger, fus daarom heb ik liever dat hij filmt.

Als ik m'n vader nu een spoercursus powerliften moet geven komt dat denk ik niet goed. Wie weet zijn er wel wat behulpzame dames waarmee ik opwarm :)
 
Pijn en bang voor de tandarts:p Inmiddels een wortelkanaalbehandeling gehad, dus nu alleen nog wat napijn.

Fijn dat benchen met mat beter gaat, toch een simpele oplossing al is het niet perfect. Op de meet zelf zal bench om die reden heel lekker kunnen gaan, dat heb ik iig wel zo ervaren.
 
Zeg dat wel, voor herhaling vatbaar :)



Bij mij gaat m'n vader mee, bij SP1988 haar broertje :)

Beurtbriefjes neem ik zelf de regie over. Anders gaat het misschien mis :p Laat m'n vader filmen, m'n eten verzorgen als dat nog nodig is en dat is het wel denk ik.

19/9/2017 - week 3, dag 1 (#32)
BP paused

1x3 30 kg
1x3 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x1 52.5 kg
1x1 52.5 kg
1x1 52.5 kg
De 50's én 52.5's (met matje) gingen een stuk harder dan de 45's (zonder matje). Duidelijk verschil in goede legdrive hebben dus.

Squat
1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
Lower back voelde relatief wat zwak aan. Form bleef wel gewoon goed, dus had niet direct invloed. Denk dat het de spier was die soms verkrampt (beide fysio's hebben dat ook opgemerkt)

GC pulldown (ivm fysio)
2x12 32 kg
1x10 32 kg
Voelde me hier al sterker op.

Dumbell fly ss bench squeeze
4x8 9 kg -- 3x15 sec

Facepull / row
1x10 27 kg
3x8 32 kg

Fysio oefeningen
3x2 kg lying external rotation
3x? scapula pushup uitstappen

Ab rollouts (thuis)
5x2 bw
Doe ik zo voor het slapen.

Trainingstijd: 60 min

Had dus zoals je kunt lezen nogal haast :emo: voor zo'n snelle training en gisteren buikgriep voelde alles erg goed aan.
Haha oops.....

Ja kun je ook zelf doen natuurlijk.
Altijd Nice iemand die je lifts kan filmen.
 
Pijn en bang voor de tandarts:p Inmiddels een wortelkanaalbehandeling gehad, dus nu alleen nog wat napijn.

Fijn dat benchen met mat beter gaat, toch een simpele oplossing al is het niet perfect. Op de meet zelf zal bench om die reden heel lekker kunnen gaan, dat heb ik iig wel zo ervaren.

Oei das niet fijn nee, vervelend dat je er dan ook echt stress door ervaart :( weet nu hoe kut dat kan zijn.

Ik hoop het heel erg! Juist omdat bench van alle lifts gewoon het lekkerst ging in training de afgelopen maanden.

Haha oops.....

Ja kun je ook zelf doen natuurlijk.
Altijd Nice iemand die je lifts kan filmen.

Zeker :D
 
21/9/2017 - week 3, dag 2 (#32)
BP paused
1x3 30 kg
1x3 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg

Deadlift
1x3 60 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg (6s hold)
1x2 90 kg (6s hold)
Overal -5kg van wat voorgeschreven stond. Met de fysio afgesproken om tot de volgende sessie (volgende week donderdag) tot 90 kg te gaan.
Op één dag na 2 weken niet gedeadlift. Ging een stuk beter qua houding dan ik vantevoren verwachtte.

RDL
3x6 60 kg

Dumbell fly
4x8 9 kg

GC pulldown (ivm fysio)
3x10 32 kg
Minder reps, zodat het bij de deload past.

Fysio oefeningen
3x10 lying external rotation 2 kg
3x? scapula pushup uitstappen
3x25 scapula pushup mountain climbers (thuis)

Ab rollouts (thuis)
5x2 bw
Dinsdag vergeten.

Trainingstijd: 80 min
 
Is de hele traijing deload?
 
Back
Naar boven