Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

8/10/2018 - week 1, dag 4 (prep cycle III)
Incline BP

1x5 30 kg (extra)
1x4 40 kg
5x3 45 kg

Deadlift paused 5-7 above knees
1x3 75 kg
1x3 90 kg
1x3 105 kg
Vanaf hier HG.
1x2 112.5 kg
1x2 112.5 kg*
1x2 112.5 kg
1x2 112.5 kg

Unilateral seated row
4x6 29 kg per kant

Hip thrust
4x6 70 kg

Dead hang
2x15 sec rechts - links

Trainingstijd: 70 min

Zieke training wel. Dit waren de laatste DL's voor zaterdag. Nog één training te gaan.

---

Gelukkig weinig spierpijn van het skieën. Het was super leuk. En het eten bij Ai Uchi Hilversum teppanyaki zaterdag was ook top.
Wel bij m'n vader thuis op een vreselijk bed geslapen en vandaag in de oba om een nog vreselijkere bank gezeten dus rug voelt vrij naar... Zal vast snel weg zijn.

M'n vader had tevens een pizza-oven voor z'n verjaardag gekregen. Hij heeft zondag gelijk 5 pizza's gemaakt met deeg van de Italiaan uit het dorp. Met italiaanse kazen.
Zie hier het resultaat van een vd pizza's :heart:

Bekijk bijlage 435751
Lekkere training... en die pizza dan. :drool:
 
Succes met de laatste loodjes deze week:)
De aankomende zaterdag is een werkdag hier helaas, maar ik denk dat ik vanuit thuis ga werken. Kan ik stiekom de live stream bekijken:D (als ie er is natuurlijk)

Dankjewel, moet vast en zeker lukken aankomende dagen. Vooral het niet trainen is altijd even lastig haha. Maar heb een drukke week dus dat komt wel goed uit.
Leuk! Zeker is er een livestream :)

Lekkere training... en die pizza dan. :drool:

Thanks!
Krijg alweer honger als ik ernaar kijk ja...
 
Ik ben ook zo grappig :grinny:
Thanks meisss. Jij bent ook laatst gaan trainen met hoxyz las ik, goed bezig.



Ik tel in m'n hoofd tot 3 wat in de werkelijkheid dus tussen 2 en 3 sec zou zitten
Dankje :)

Wat in je hoofd uiteindelijk uren duurt :D
 
  • Like
Waarderingen: Pren
10/10/2018 - week 1, dag 3 (prep cycle III)
Squat

1x5 60 kg
1x4 75 kg
1x3 85 kg
1x2 92.5 kg
1x2 92.5 kg*
1x2 92.5 kg
1x2 92.5 kg
Beetje spierpijn in bovenrug van het kutte slapen van afgelopen weekend. Spanning was daardoor niet zoals ik zou willen. Dit is vast en zeker in orde op de wedstrijd.

Goodmorning
4x5 40 kg
Wachten op de bench, mocht niet meedoen :(

BP paused
1x5 35 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg*

Cable chest fly ss rear delt fly
5x6 5.7 kg -- 5x5 3.4 kg

Trainingstijd: 80 min

Nu wordt het wachten!
 
13/10/2018 - NSK Delft
Erg goed geslapen de nacht voorafgaand aan de wedstrijd. Bij mij is het meer regel dan uitzondering dat ik erg vaak wakker word gedurende de nacht, nu gelukkig amper.
's Ochtends thuis woog ik 71,0 kg en heb een klein beetje yoghurt met een banaan gegeten. In Delft ingewogen op 71,25 kg.
Hierna 3 boterhammen appelstroop en een banaan gegeten.

Squat
Sleeves aantrekken met bezwete benen was echt een opgaaf. Het was behoorlijk heet al op dit moment in de zaal namelijk.
Opwarmen ging goed en alles voelde echt heel erg licht aan. Goede hoop dus.

Eerste: 115 V - easy.
Tweede: 122,5
V - prima (2,5 PR).
Derde: 127,5
X - erg jammer, zie dat ik te diep kwam als ik nu terugkijk, geen spanning meer.


Moet gaan werken aan veel snelheid creëren tijdens het omhoog komen en explosiviteit. Gaat nu bijna op m'n dooie gemak zoals m'n vriend het zou omschrijven.
Ik sta nu al zolang stil op ~120 en dat terwijl deadlift omhoog schiet. Had ook echt verwacht dat de 127,5 moest lukken.

Bench
Wederom was opwarmen prima. Wel wat druk hier ineens bij de bench omdat één bankje niet gebruikt werd, die was nog erger dan een BF of F4F bankje.
Ergens hier ook een blueberry muffin van de appie gegeten, of dat was na de benches.

Eerste: 65 V - goed symmetrisch. Voelde niet licht maar ook niet enorm zwaar.
Tweede: 67,5
X - bleef hangen op sticking point. Nog wel proberen door te blijven pushen zonder slecht te gaan in rug of glutes gelukkig.
Derde: 67,5
X - bleef weer hangen, kon minder lang duwen dan de tweede beurt.


Mehhh. Echt even goed analyseren en resetten wat techniek betreft denk ik.
En wat mensen vragen om feedback te geven, heb het idee dat ik zelf niet objectief genoeg ben bij m'n verbeterpunten.

Deadlift

Opwarmen ging erg hard. M'n 120 en 132,5 gingen omhoog alsof het niks was. Beetje energy drank drinken en klein stukje koek.

Eerste: 142,5 V - easy.
Tweede: 152,5
V - ging lekker. Had de bar nog wat beter in m'n benen kunnen trekken (2,5 PR).
Derde: 160
X - epic grind maar stond te stuiteren op m'n hielen en kreeg ook een windmill waardoor ik niet meer efficiënt kon doortrekken.


Ik heb de tweede plek verloren omdat mijn tegenstander lichter woog, we hadden allebei een 340 totaal.
Ik wilde vooral kijken of ik dit al voor de DRC kon halen omdat ik die dan moet kunnen pullen voor NK kwalificatie.
Had ik beter voor minder gewicht kunnen gaan en daardoor een 2e plek ipv 3e? Wellicht. Dan had ik maar een 155 DL nodig gehad. Alleen ging het me niet om een x medaille halen tbh.

Lichaam voelt erg goed aan. In m'n rug voel ik wel dat ik zwaar gelift heb maar geen last ergens eigenlijk.
Speciale dank aan lloydatoni voor het mooie commentaar. Een kleine rectificatie is dat m'n instagramnaam tegenwoordig ook proudpizza is :)

En goed georganiseerd van DSKV IJzersterk imo! Lekkere ruime hal en alles verliep soepeltjes. Enige minpunt was dat je doof werd van de omroeper.
 
Mooi getild! Commentaar van Lloyd was vermakelijk idd haha
 
Klinkt als een goede meet! Gefeliciteerd met je pr's :)
 
15/10/2018 - week 2, dag 3 (prep cycle III)
Speed squats

3x10 20 kg
Ga dit nu elke dag doen om snelheid in m'n squats te krijgen. Waarschijnlijk afgewisseld met jump squats.

Squat
1x5 60 kg
1x4 75 kg
1x3 85 kg
1x2 97.5 kg*
1x2 97.5 kg*
1x2 97.5 kg*
1x2 97.5 kg*
Ging al een stuk sneller, zeker voor dit gewicht.
Tegelijkertijd geoefend mer bracen, brace goedzetten, wachten, naar beneden. Ipv brace pakken en direct naar beneden.

BP paused
1x5 35 kg
1x4 40 kg
1x3 42.5 kg
1x6 45 kg
1x6 45 kg
1x6 45 kg
1x6 45 kg
1x6 45 kg

Squat
Geskipt

Cable chest fly ss rear delt fly
4x6 5.7 kg -- 4x6 3.4 kg
Ook wel wat spierpijn in rear delt area.

Knee-height step up (extra)
2x14 bw +10 kg per kant

Ab rollouts
Geskipt

Wrist curl slow negative
3x10 4 kg per kant

Trainingstijd: ?

Ellebogen waren helemaal gefrituurd merkte ik al tijdens de eerste squatsets. Daarom het tweede blok overgeslagen, zeker na die benches.
Heb spierpijn in m'n midback, maar had daar gelukkig geen last van bij de oefeningen die ik heb gedaan.
Buiten bovenstaande dingen voelt m'n lichaam top.
 
3x10 20 kg
Ga dit nu elke dag doen om snelheid in m'n squats te krijgen. Waarschijnlijk afgewisseld met jump squats.

Snelheid genoeg vanuit de bodem, zag ik op NSK. Nog meer en je lanceert jezelf in een baan om de aarde. Probleem is kracht verlies op een specifiek punt in je lift.
Just my cheapy 2 cents
 
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat speed squats met een lege bar je ineens sneller gaan laten liften. Het is vooral gewoon weer sterker worden op je squat. Schaden zal het waarschijnlijk niet gezien het gewicht, maar echt bijdragen ook niet.
 
Snelheid genoeg vanuit de bodem, zag ik op NSK. Nog meer en je lanceert jezelf in een baan om de aarde. Probleem is kracht verlies op een specifiek punt in je lift.
Just my cheapy 2 cents
Ik was bezig met een reactie typen die dezelfde strekking had als deze reactie dus maar laten gaan.
 
Back
Naar boven