Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Welke kleur dan?
 
Welke kleur dan?

Helaas zwart met rode letters en strepen.
Singlet en deadliftsokken zijn zwart met witte letters en strepen (limited edition), maar daar hebben ze geen sleeves van :(
 
gewoon de sleeves zovaak gebruiken dat ze gewoon wit worden van de zoutuitslag van het zweet:p
 
Sleeves waren eindelijk binnengekomen vandaag, 4 dagen vertraging bij postnl. Dus ik had een goede reden om toch te gaan trainen!

Ben bij USC universum gaan trainen. Alvast een proefabbo genomen zodat ik daar al 3x gratis kan. Woensdag daar lekker 100-105% doen.

2/12/2017 - week 4, dag 3 (#30)
Squat

1x5 55 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg

BP paused
1x5 30 kg
1x5 37.5 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
Te easy!

GCBP
5x8 37.5 kg

Pendlay row
1x5 47.5 kg (PR)
4x5 47.5 kg
Lekkerrrrr

Glute bridges
3x8 97.5 kg

Dead hang
3x15 sec rechts, links, beide
Links failde best snel.

Ab rollouts (thuis)
2x8 bw

Trainingstijd: 110 min

Sleeves voelde fijn voor m'n knieën. Nu kan ik al helemaal zeggen dat ik 0% meer last heb van m'n rechter knie.
Zweet wel ontzettend die dingen en irriteerde een beetje omdat m'n legging rimpelde in m'n knieholte. Volgende keer even strak trekken.
Kreeg ze prima aan trouwens. Maat voelt goed ook al heb ik geen referentie.
 
Nu je het zegt, had ook wat kniepijn voor de sleeves en daarna nooit meer kniepijn gehad! Zou me niets verbazen als je 5% meer aan kan met sleeves
 
Nu je het zegt, had ook wat kniepijn voor de sleeves en daarna nooit meer kniepijn gehad! Zou me niets verbazen als je 5% meer aan kan met sleeves

80% van m'n kniepijntjes waren al opgelost doordat ik met m'n voeten goed ben gaan staan tijdens het squatten.
Rechter voet stond teveel naar voren, had dan tijdens het benchen (na squats) last van m'n rechterknie.
Ben nu al helemaal happy met de sleeves :D

Kan niet zeggen of ik me nou echt sterker voelde met sleeves.
Had sowieso natuurlijk een drukke nacht erop gehad, dus dat maakt m'n oordeel na één keer al helemaal onbetrouwbaar.
Zou wel tof zijn mocht het zo zijn.
 
80% van m'n kniepijntjes waren al opgelost doordat ik met m'n voeten goed ben gaan staan tijdens het squatten.
Rechter voet stond teveel naar voren, had dan tijdens het benchen (na squats) last van m'n rechterknie.
Ben nu al helemaal happy met de sleeves :D

Kan niet zeggen of ik me nou echt sterker voelde met sleeves.
Had sowieso natuurlijk een drukke nacht erop gehad, dus dat maakt m'n oordeel na één keer al helemaal onbetrouwbaar.
Zou wel tof zijn mocht het zo zijn.
Je voelt wel met maxen dat je onderin meer spanning hebt en makkelijker uit the hole bounced.
 
Ooo nice dat de sleeves je goed bevallen tot nu toe:)
 
Zeker!
Gebruik jij sleeves?

Nope! Qua 'hulpjes' heb ik nu enkel een paar adidas powerlifts en een rogue belt. Ik vind eerlijk gezegd de gewichten die ik probeer te verplaatsen nog laaang niet sleevewaardig:o Daarvoor omschrijf ik mijzelf toch meer als 'Ikmoetmijnhoofdgewoonleegmakennaeenlangedagopkantoor-recreatie-lifter'.
 
Sleeves is ook niet meer RAW liften :trollface:
 
Back
Naar boven