MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Volgens mij heb ik je echt net gemist in het USC :')

Goed gedaan btw!

Ik kwam om 19:50 binnenwandelen als ik me niet vergis, toen liep jij net weg dus? :p

Dankjewel!

Mooie squat pr:D
Op naar de 120:)

Jij doet toch ook alleen 37 en 30?

Thanks, echt megablij mee! Nieuw doel inderdaad hehe, misschien op de foxcup.

Ik ga vanaf aankomende week 30 en 32 doen totaan de foxcup, omdat dat precies uitkomt.
Normaal gesproken doe ik 37 > 30 > 32. Maar met wat knipwerk als het nodig is om goed uit te komen voor een wedstrijd/meet.

Mooie PR’s!

Heb je bij het halen van je PR’s moeite met goede form behouden?
Of lukt dat wel omdat je de techniek onder de knie hebt

Dankje :D

Ligt er een beetje aan. Squat kan ik altijd goed form behouden tijdens maxen.
Bench ook wel, alleen moet er gewoon nog veel aan gesleuteld worden. Voor zowel in training als tijdens maxen.
Deadlift ook best goed alleen rug is niet recht zoals je kan zien. Maar zoals gisteren vind ik zelf acceptabel voor een maxlift.
 
Ik kwam om 19:50 binnenwandelen als ik me niet vergis, toen liep jij net weg dus? :p

Dankjewel!

Weet de precieze tijd niet meer helemaal, begin van de avond iig. Je spotter was er iig al wel een tijdje toen.
 
Ligt er een beetje aan. Squat kan ik altijd goed form behouden tijdens maxen.
Bench ook wel, alleen moet er gewoon nog veel aan gesleuteld worden. Voor zowel in training als tijdens maxen.
Deadlift ook best goed alleen rug is niet recht zoals je kan zien. Maar zoals gisteren vind ik zelf acceptabel voor een maxlift.
Daarom is het ook maxen inderdaad.
Zolang je pijntjes maar kan voorkomen
 
Weet de precieze tijd niet meer helemaal, begin van de avond iig. Je spotter was er iig al wel een tijdje toen.

Haha ja die indruk kreeg ik ook. Wel aardige mensen daar trouwens, leuke sfeer!
Welke dagen train jij doorgaans?

Daarom is het ook maxen inderdaad.
Zolang je pijntjes maar kan voorkomen

Precies :)
Dat zit zeker wel goed want heb nog nooit zo'n belabberde form gehad dat ik echt met een blessure of iets daarna zat.
 
Als ik die filmpjes zo bekijk, ging die squat je vrij makkelijk af. Denk je dat de 117,5 of 120 er ook nog in had gezeten?
 
Gefeliciteerd met je gains, squat lijkt nogmaals weer zoals de vorige 105% momenten gewoon meer in te zitten. Goede gains.
Had op je deadlift wel wat meer verwacht na alle aanpassingen maar kan aan de mindere omstandigheden liggen natuurlijk.

Denk niet dat het al handig is aan de hand van je total om een 4 dagen programma te pakken met 2 keer pw deadlift erin. Wellicht een idee na de fox cup.
 
Normaal gesproken maandag-woensdag-vrijdag-zaterdag

Nice, ik ook ma-wo-vrij. Maar dan nu wel van 20:00-22:00 en misschien verschuift dat naar iets later als ik bij USC kom.

Als ik die filmpjes zo bekijk, ging die squat je vrij makkelijk af. Denk je dat de 117,5 of 120 er ook nog in had gezeten?

Ja blijkbaar best onderschat want de 107.5 (3e beurt sbd) schoot echt omhoog nu. Ben heel benieuwd wat dat met Foxgym cup en NK junioren zal gaan worden.

117.5 wel, 120 twijfel. Ben iemand die grinders doorgaans niet door kan komen :(

Gefeliciteerd met je gains, squat lijkt nogmaals weer zoals de vorige 105% momenten gewoon meer in te zitten. Goede gains.
Had op je deadlift wel wat meer verwacht na alle aanpassingen maar kan aan de mindere omstandigheden liggen natuurlijk.

Denk niet dat het al handig is aan de hand van je total om een 4 dagen programma te pakken met 2 keer pw deadlift erin. Wellicht een idee na de fox cup.

Dankje! Is erg lekker gegaan inderdaad :)

Deadlift jammer maar was gewoon op. Misschien moet ik ook nog "leren maxen" met de nieuwe techniek. Vind dat zelf toch wel anders dan in training; daar heb ik sowieso al dikke vooruitgang geboekt op DL.

Is misschien wel een goed idee. Zie dat 4-day Sheiko geschikt is voor class I / CMS en daar val ik preciea tussenin geloof ik. Misschien de moeite waard om na februari mee te beginnen.
 
Nice, ik ook ma-wo-vrij. Maar dan nu wel van 20:00-22:00 en misschien verschuift dat naar iets later als ik bij USC kom.

Ahh meestal ben ik dan al klaar. Behalve op m’n langste trainingen. Ik zie je vast wel een keer daar of op je werk ;)
 
Mooie lifts! Gaat goed vooruit maar dat is met een Sheiko wel verwacht.

Met je deadlift heb je mijn probleem. Echt de lats activeren en mogelijk iets hoger kijken waardoor je rug in een betere positie zit. Dit hielp mij althans. Voor de Mats te activeren heb je twee veelgebruikte opties, namelijk de bar uit elkaar trekken of je handen omhoog doen en dan omlaag.

Iig goed gedaan en er zit zo te zien nog wel een stuk meer in.
 
Ahh meestal ben ik dan al klaar. Behalve op m’n langste trainingen. Ik zie je vast wel een keer daar of op je werk ;)

Komen we elkaar vast een keer tegen ja :)

Mooie lifts! Gaat goed vooruit maar dat is met een Sheiko wel verwacht.

Met je deadlift heb je mijn probleem. Echt de lats activeren en mogelijk iets hoger kijken waardoor je rug in een betere positie zit. Dit hielp mij althans. Voor de Mats te activeren heb je twee veelgebruikte opties, namelijk de bar uit elkaar trekken of je handen omhoog doen en dan omlaag.

Iig goed gedaan en er zit zo te zien nog wel een stuk meer in.

Dankjewel! Ben zeker blij met hoe het gaat :)

Ja heb nu sinds 9 weken m'n techniek aangepast met hulp van anderen. Met name met de lats pullen en de bar dicht bij m'n lichaam houden over de hele rom. Lats zullen vast nog een pak sterker kunnen worden om dat echt goed te krijgen, en dat kost gewoon tijd natuurlijk.

Wat bedoel je met handen omhoog en omlaag? Ik probeer nu te doen alsof ik de bar moet rowen, dus naar binnentrekken alsof het een rope lat pulldown is.
 
Wat betreft je lats kost dat simpelweg gewoon tijd, dl heeft me aardig kopzorgen bezorgd als het gaat om techniek:p. 2 x p week dl-en is qua techniek miss dan ook wel handig. Voor mij is squat de meest lastige nu technisch gezien. Soms klikt het ineens, maar elke keer weer anders.

Gelukkig nu met sheiko lekker veel sets dus hopelijk gaat dat mn squat verbeteren.

Ben heel benieuwd hoe de foxmeet gaat!! :)
 
Wat betreft je lats kost dat simpelweg gewoon tijd, dl heeft me aardig kopzorgen bezorgd als het gaat om techniek:p. 2 x p week dl-en is qua techniek miss dan ook wel handig. Voor mij is squat de meest lastige nu technisch gezien. Soms klikt het ineens, maar elke keer weer anders.

Gelukkig nu met sheiko lekker veel sets dus hopelijk gaat dat mn squat verbeteren.

Ben heel benieuwd hoe de foxmeet gaat!! :)

Dat denk ik dus ook. Nu sinds 9 weken m'n techniek aangepast & in acht genomen dat het de eerste 2x bijvoorbeeld nog niet goed ging...
Lijkt me voor mij een strak plan om een 4-day te gaan doen na de foxgym cup zoals lloydatoni zei.

Ik had dat ook heel lang met squats wat jij omschrijft; op een gegeven moment heb je het gewoon consequent door. Let maar op! Gaat vast goedkomen met veel squatten ja :)

Ik ook! Zou leuk zijn als we dan samen liften, mits je uitslag positief is natuurlijk.
 
125 dl ging knetter hard ja.
 
Dat denk ik dus ook. Nu sinds 9 weken m'n techniek aangepast & in acht genomen dat het de eerste 2x bijvoorbeeld nog niet goed ging...
Lijkt me voor mij een strak plan om een 4-day te gaan doen na de foxgym cup zoals lloydatoni zei.

Ik had dat ook heel lang met squats wat jij omschrijft; op een gegeven moment heb je het gewoon consequent door. Let maar op! Gaat vast goedkomen met veel squatten ja :)

Ik ook! Zou leuk zijn als we dan samen liften, mits je uitslag positief is natuurlijk.
Uhu:)

Ik merk dat ik dl en bp boven squat kies als ik schema's maak, maar nu moet ik wel:p Ach wie weet ga ik ooit het squaten nog leuk vinden hehe
 
125 dl ging knetter hard ja.

Daarom :o

Ga dus lekker 130 invullen op sheiko.

Uhu:)

Ik merk dat ik dl en bp boven squat kies als ik schema's maak, maar nu moet ik wel:p Ach wie weet ga ik ooit het squaten nog leuk vinden hehe

Ik hou er van :p

Maar ik heb ook elke 3 maanden weer een lift vd 3 die ik top vind, en eentje echt kut haha.
 
Haha ja hier net zo.. ze gaan zeer zelden alle 3 goed:p
 
8/12/2017 - week 1, dag 3 (#32)
BP paused

1x3 30 kg
1x3 35 kg
1x3 40 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
Proberen bij de excentric langzamer te gaan en beter spanning te houden tijdens de pauze. Kreeg dat als tip woensdag.
Beetje trillerige armpjes maar had alles goed onder controle.

Squat
1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
Een wat moeie bovenrug en voelde een knoopje in rechter tricep.
Sets waren erg easy allemaal.

Pendlay row
5x5 45 kg

Glute bridges ss dead hang
1x8 100 kg (PR) -- 1x15 sec rechts
2x8 100 kg -- 2x15 sec links, beide
Lekker de 100 aangetikt :D
Met beide handen eens scapula pullups gedaan, voelde goed. Ga dat voortaan doen bij beide handen.

Ab rollouts (thuis)
3x6 bw

Trainingstijd: 65 min

Met sleeves aan voel ik, met name als ik langzaam loop, m'n knieschijf een beetje terugschieten. Een klein knakje bij het stappen dus. Probleem of geen probleem?
 
Ik heb nog ff je filmpjes bekeken. Je hebt een grotere ass gekregen :p. Niet dat ik daar speciaal op lette, maar viel op. Stuk sterker allemaal dan een jaar geleden zeg. Knap!
 
Back
Naar boven