Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Komt er niemand kijken van je vrienden/familie die kaartjes kan doen?

Jawel maar mogen die dan backstage?
Ding dat vorige keer irritant was dat ik naar m'n vader moest tussendoor.

Of ik leg gewoon iemand die ik mee heb uit wat hij/zij moet doen met mijn beurten en die loopt dan zelf. Is ook een optie natuurlijk.

:rolleyes: Dit dus, zou niet andere lifters of jezelf mee belasten. Jullie hebben wel genoeg aan je hoofd.

True that :o

Op een pl wedstrijd moet je (letterlijk) alleen maar denken aan je 9 beurten, coach regelt de rest. Vind dit een beetje chaotisch.

Dat wil ik nu dus inderdaad voor zijn :o
 
Coach ticket halen voor je vriend dan mag hij gewoon backstage
 
Had daar al naar gezocht maar dat kan geloof ik niet.
Beowulf weet jij hier meer van? Of lloydatoni ?
Gewoon degene die je beurtkeuzes opschrijft bij je houden bij het opwarmen en de beurtkeuzes. Was geen doen op de sbd cup voor jou.
Nu is fox waarschijnlijk niet zo groot als de SBD qua loopafstand tussen plankier en de wedstrijdtafel en is de toegang gratis voor men die wilt komen kijken.
 
Gewoon degene die je beurtkeuzes opschrijft bij je houden bij het opwarmen en de beurtkeuzes. Was geen doen op de sbd cup voor jou.
Nu is fox waarschijnlijk niet zo groot als de SBD qua loopafstand tussen plankier en de wedstrijdtafel en is de toegang gratis voor men die wilt komen kijken.

Gewoon diegene met meenemen dus, chill!
Vind het nu ook chill dat er wat meer mensen dan alleen m'n vader meegaan.
 
Succes alvast en ik ben benieuwd wat je lift!
 
Gewoon diegene met meenemen dus, chill!
Vind het nu ook chill dat er wat meer mensen dan alleen m'n vader meegaan.

Als ik de uitnodiging voor de housewarming had gehad was ik ook naar Rotterdam gekomen om je aan te moedigen
 
Ik vrees dat het mij niet gaat lukken om de live stream te kijken, ben een weekendje weg. Maar maak ze gek daar van het weekend, alles kapot en alle 9 lifts raak:clap::cheer:
 
Als ik de uitnodiging voor de housewarming had gehad was ik ook naar Rotterdam gekomen om je aan te moedigen

Begin je daar nou weer over :mad:
Je was uitgenodidigd maar ik heb je niet gezien. Zal ik nooit vergeten...

Ik vrees dat het mij niet gaat lukken om de live stream te kijken, ben een weekendje weg. Maar maak ze gek daar van het weekend, alles kapot en alle 9 lifts raak:clap::cheer:

Lekker! Waar ga je naartoe?

Daar ga ik zeker voor, heb er echt veel zin in :D
 
1/2/2018 - week 4, dag 2 (#32)
BP paused

1x3 32.5 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg

Squat
1x3 60 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg

Trainingstijd: 30 min

Dat was de laatste "training" voor zondag! Ik voel me fit en heb zin om zwaar te liften :D
Verbaas me er wel altijd over dat ik in training denk; hoe ga ik ooit bv 112.5 kg squatten (opener), dat kan toch nooit...
 
Spannend! Ben heel benieuwd wat je gaat neerzetten. Moet helaas werken anders zeker de stream gekeken.
 
Je kan misschien beter in je hoofd steken dat je een opener moet squatten. Da's een gewicht dat goed doenbaar is.
De 2de beurt die je gaat squatten zal wel een inspanning vragen. En de 3de beurt squats zal waarschijnlijk lekker aan het werk mogen.

Da's mentaal misschien iets makkelijker als de absolute getallen je te zenuwachtig maken.
 
ik begin alvast met duimen voor je hoor!! :)
 
Je kan misschien beter in je hoofd steken dat je een opener moet squatten. Da's een gewicht dat goed doenbaar is.
De 2de beurt die je gaat squatten zal wel een inspanning vragen. En de 3de beurt squats zal waarschijnlijk lekker aan het werk mogen.

Da's mentaal misschien iets makkelijker als de absolute getallen je te zenuwachtig maken.

Dit. ^ De eerste beurt moet je idd makkelijk kunnen hebben. Het voelt zwaar kut wanneer die al lood zwaar voelt of 1e faalt..
Beter safe:)
 
Heel veel succes alvast!! Ik ga proberen te kijken en aanmoedigen via de stream!
 
Spannend! Ben heel benieuwd wat je gaat neerzetten. Moet helaas werken anders zeker de stream gekeken.

Dankjewel :D ik zelf ook heel erg!

Je kan misschien beter in je hoofd steken dat je een opener moet squatten. Da's een gewicht dat goed doenbaar is.
De 2de beurt die je gaat squatten zal wel een inspanning vragen. En de 3de beurt squats zal waarschijnlijk lekker aan het werk mogen.

Da's mentaal misschien iets makkelijker als de absolute getallen je te zenuwachtig maken.

Dit. ^ De eerste beurt moet je idd makkelijk kunnen hebben. Het voelt zwaar kut wanneer die al lood zwaar voelt of 1e faalt..
Beter safe:)

Misschien heb ik het niet heel duidelijk geformuleerd maar zo bedoelde ik het niet.
Soms voelt bv een 80 kg bijna hetzelfde als een 95 kg. Dan denk ik bij de 80: oh huh hoe gaat de 95 zo dan lukken.
Maar niet letterlijk "lukken" want daar ben ik niet onzeker over. Meer een beetje het gevoel van: woh, die 100 kg voelde zo en die 115 kg ging bijna net zo hard.

ik begin alvast met duimen voor je hoor!! :)

Dankjewel :D

Heel veel succes alvast!! Ik ga proberen te kijken en aanmoedigen via de stream!

Thanks, extea aanmoeidiging kan ik vast goed gebruiken!!

---

Edit: blijf trouwens gewicht droppen ???

Ik ging van eind bulk 72.1 naar 71.7 aantal dagen daarna. Toen naar 71.1 die ik een paar keer aantikte. Laatste drie dagen zit ik op 70.7 of 70.8.
Eet nog wel altijd 75 kcals/uur extra als ik werk.
Dag na ayce sushi 900 kcals gecompenseerd en voor de rest 2500 elke dag.
Even aankijken hoe dit verder verloopt :p
 
Misschien heb ik het niet heel duidelijk geformuleerd maar zo bedoelde ik het niet.
Soms voelt bv een 80 kg bijna hetzelfde als een 95 kg. Dan denk ik bij de 80: oh huh hoe gaat de 95 zo dan lukken.
Maar niet letterlijk "lukken" want daar ben ik niet onzeker over. Meer een beetje het gevoel van: woh, die 100 kg voelde zo en die 115 kg ging bijna net zo hard.
Da's het effect van het opwarmen he. Je CNS raakt wat gewoon aan wat je aan het doen bent.
Als je van die 95kg terug zou zakken naar die 80kg dan denk je: "Heu, waarom voelde die daarnet nog zo zwaar?"
 
Succes en tot zondag!
 
Raar van die gewichtdrop maar hoeft helemaal niks te betekeken voor je lifts natuurlijk. Misschien gewoon vocht. Of vetverbranding door dat lange slapen :D

Mooi dat je je fit voelt!
Succes met goede lifts neerzetten zondag maar door je voorbereiding moet dat goedkomen
 
Back
Naar boven