Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Da's het effect van het opwarmen he. Je CNS raakt wat gewoon aan wat je aan het doen bent.
Als je van die 95kg terug zou zakken naar die 80kg dan denk je: "Heu, waarom voelde die daarnet nog zo zwaar?"

Heb je gelijk in. Merk dat bv vaak genoeg tijdens benchladders.
Verbaas me er gewoon vaak over dat dat zo voelt. Blijf het bijzonder en chill tegelijk voelen.

Succes en tot zondag!

Bedankt en tot zondag :)

Raar van die gewichtdrop maar hoeft helemaal niks te betekeken voor je lifts natuurlijk. Misschien gewoon vocht. Of vetverbranding door dat lange slapen :D

Mooi dat je je fit voelt!
Succes met goede lifts neerzetten zondag maar door je voorbereiding moet dat goedkomen

Nee zeker niet. Waarschijnlijk is het gewoon vocht maar daar kom ik vast snel genoeg achter.
Zal anders vast door het slapen komen ja. Het nieuwe afvallen haha.

Dankjewel :D


Thanks!!
 
Succes aankomend weekend! Knallen!
 
Heel veel succes! :lifter:
 
Succes morgen!!
Gewicht is in orde?
 
Preview van morgen, we are ready are you?

k3q9mh.jpg
 
Nogmaals.. toi toi toi! :lifter: knallen morgen!
 
Op tijd naar bed vannacht, goed slapen en veel succes morgen
 
Succes Tara!!!!
Reminder: beurt 2 dl voor de norm! ;)
 
Preview van morgen, we are ready are you?

k3q9mh.jpg

HELL YEAH!!

Edit: ziet er trouwens echt straks uit op de stream met deze nieuwe fox gym locatie.

Succes morgen!

Nogmaals.. toi toi toi! :lifter: knallen morgen!

Allebei bedankt :D

Op tijd naar bed vannacht, goed slapen en veel succes morgen

Ga ik zeker doen!

Succes Tara!!!!
Reminder: beurt 2 dl voor de norm! ;)

Dankjewel!! Heb veel zin om lekker zwaar te liften :D

Ik ga sowieso meedoen met NK junioren die geen kwalificatie-eis heeft.
Heb als doel 325 totaal, of ik nou uiteindelijk wel of niet aan NK classic meedoe. Maar geen hard feelings als het nu niet lukt :)
 
Ik zag je net op de live stream volgens mij :-). Een keer opwarmen oid? Grappig. Ik probeer af en toe mee te kijken.
Succes!
 
Wat was er aan de hand met je sokken? Prima eerste lift!
 
Ik heb je squat gemist :(
Alleen opener gehaald?
Wat is er gebeurd?
Overheen stappen en door knallen nu
 
Sorry van je oog ....:o
 
Laatst bewerkt:
Begin je daar nou weer over :mad:
Je was uitgenodidigd maar ik heb je niet gezien. Zal ik nooit vergeten...



Lekker! Waar ga je naartoe?

Daar ga ik zeker voor, heb er echt veel zin in :D

Ik was een weekendje naar Dublin. Ik ga zo weer terugvliegen. Maar joeee wat spannend ik ben benieuwd hoe alles bij je is gegaan!!:yes:
 
Wat was er aan de hand met je sokken? Prima eerste lift!

Ik wist het niet; je sokken mogen geen contact maken met je sleeves dus die moest ik gauw naar beneden doen voordat m'n beurttijd voorbij zou gaan.

Ik heb je squat gemist :(
Alleen opener gehaald?
Wat is er gebeurd?
Overheen stappen en door knallen nu

Zie logje hieronder :o

Sorry van je oog ....:o

M'n oog, heb ik wat gemist? :o

Ik was een weekendje naar Dublin. Ik ga zo weer terugvliegen. Maar joeee wat spannend ik ben benieuwd hoe alles bij je is gegaan!!:yes:

Lekker zeg! Wil ik ook graag nog een keer naartoe, eigenlijk zoveel dingen haha.

4/2/2018 - Fox gym cup
Ingewogen op 71.54 kg. Had alleen van tevoren wat gedronken en ging eten na het wegen.
Had m'n vriend mee als coach, ookal weet hij nagenoeg niks van de sport haha. Was wel fijn en een hoop minder stress dan op de SBD.

Squat
Eerste beurt 112.5 ging makkelijk = 3 witte lichten.
Ik keek bij de 120 te ver naar beneden en had problemen met m'n belt waardoor spanning niet lukte = fail.
Toch 122.5 proberen = fail.

Belt zat te los omdat ik eigenlijk nooit 's ochtends (zwaar) train. Ik was bang dat ik nokkie zou gaan bij een strakker gaatje dus kon niet goed bracen.
Denk dat meerdere factoren meespeelden qua voorbereiding waarom het niet chill ging. Oa belt, relatief weinig slaap, zaterdag 8,5 uur gewerkt en om 4:00 naar bed.

Bench press
Eerste beurt 65 voelde zwaarder aan dan ik had gehoopt = 3 witte lichten.
Tweede en derde beurt 67.5 = fail.
Hier niet om getreurd, bench kan al snel zwaar aanvoelen vind ik. Tevens vergeten op te warmen met m'n foamrol wat misschien toch invloed had.

M'n vriend kwam er hier achter dat ik nog in de running was voor een derde plek. Kwalificatie zat er sowieso niet meer in dus doel werd 3e plek behalen.

Deadlift
Eerste beurt 120 ging goed. Wel ver van m'n benen af waar lloydatoni me gelukkig ook nog op wees = 3 witte lichten
Tweede beurt 127.5 (2.5 PR) gekozen en m'n tegenstander voor 3e plek ook geloof ik. Ik lifte hier ineens voor haar dus wist niet wat zij ging kiezen... Vriend wilde sowieso 5 erbij doen, dus dat gedaan = 3 witte lichten
Derde beurt 132.5 (7.5 PR) = 3 witte lichten en toch nog brons :D

Had zilver én een kwalificatie kunnen hebben als m'n squat gewoon normaal ging, maarja. Goede ervaring en leermoment voor de volgende keer.
 
Laatst bewerkt:
Prima gedaan op je deadlift. Nu heb je precies een goede periode om je voor te bereiden op NK junioren.
En leuk je ' in real life' gezien te hebben.
 
Back
Naar boven