AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Edit: moeder heeft apneu alleen denk ik niet dat de kans groot is dat ik door erfelijkheid, op 20-jaar als vrouw daar nu al problemen aan ondervind. Beetje te voorbarig om daarop te testen, maar misschien als eindstation om uit te sluiten.
Wat is de oorzaak van haar apneu? Als die obstructief is en niet door overgewicht dan kan je dat toch eens laten nakijken.
Bij mij hadden ze ook niet gedacht dat ik apneu zou hebben ... totdat ze het voor de zekerheid eens keer gingen testen.
Ik was toen vooraan de 30. Maar het vermoeden is dat ik er al heel erg lang mee rondliep.
Als je er echt last van blijft hebben zou ik het toch eens laten onderzoeken.
 
Wat is de oorzaak van haar apneu? Als die obstructief is en niet door overgewicht dan kan je dat toch eens laten nakijken.
Bij mij hadden ze ook niet gedacht dat ik apneu zou hebben ... totdat ze het voor de zekerheid eens keer gingen testen.
Ik was toen vooraan de 30. Maar het vermoeden is dat ik er al heel erg lang mee rondliep.
Als je er echt last van blijft hebben zou ik het toch eens laten onderzoeken.

Ze heeft een bitje in 's nachts. Oorzaak is geloof ik onderkaak die naar achteren verschuift door ontspanning die de boel blokkeert, ook in zijligging. Geen overgewicht nee.
Even aankijken nog denk ik dan :thinking:
 
Ze heeft een bitje in 's nachts. Oorzaak is geloof ik onderkaak die naar achteren verschuift door ontspanning die de boel blokkeert, ook in zijligging. Geen overgewicht nee.
Even aankijken nog denk ik dan :thinking:
Same here.
Ik heb ook enkele jaren met zo'n MRA geslapen. Mijn beet is er nogal door veranderd en na een tijd sliep ik er ook niet meer zo heel goed mee (wel nog een stuk beter dan zonder).
Vandaar de kaak-operaties. Mijn huig zit ook wat te los. Da's ietsje beter door de verbreding van de bovenkaak. Maar later dit jaar gaan zowel boven- als onderkaak nog naar voren verplaatst worden.
Dat zou de problemen definitief van de baan moeten helpen.
 
Same here.
Ik heb ook enkele jaren met zo'n MRA geslapen. Mijn beet is er nogal door veranderd en na een tijd sliep ik er ook niet meer zo heel goed mee (wel nog een stuk beter dan zonder).
Vandaar de kaak-operaties. Mijn huig zit ook wat te los. Da's ietsje beter door de verbreding van de bovenkaak. Maar later dit jaar gaan zowel boven- als onderkaak nog naar voren verplaatst worden.
Dat zou de problemen definitief van de baan moeten helpen.

Heftig zeg dat je daar zoveel operaties voor moet krijgen. Ik snap de belangrijkheid ervan, dus het zal wel moeten.
Ik hoop voor je dat je problemen dan daadwerkelijk weg zijn, want slaap is enorm van belang...
 
Heftig zeg dat je daar zoveel operaties voor moet krijgen. Ik snap de belangrijkheid ervan, dus het zal wel moeten.
Ik hoop voor je dat je problemen dan daadwerkelijk weg zijn, want slaap is enorm van belang...
Dank je.
Ja, slecht slapen kan veel verpesten. Als ik er niet zoveel last van had zou ik mijn gezicht nooit zo laten verbouwen. Maar ik heb er veel voor over om eindelijk normaal te kunnen slapen.
 
Dank je.
Ja, slecht slapen kan veel verpesten. Als ik er niet zoveel last van had zou ik mijn gezicht nooit zo laten verbouwen. Maar ik heb er veel voor over om eindelijk normaal te kunnen slapen.

Kan ik me voorstellen. Nog eventjes wachten dus.
 
En daarna herstellen ... daar zie ik misschien nog het meeste tegenop. :(

:aai:

23/4/2018 - week 6, dag 1 (prep cycle II)
Voor het trainen quads 20 min gemasseerd met de hand en zo'n stekelballetje. Foamrollen was veelste pijnlijk, kon dr niet eens met half gewicht op leunen en rollen.

Squat
1x5 60 kg
1x4 72.5 kg
1x3 85 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
Kracht zelf zat goed. Wel enorm pijnlijke quads tijdens het opwarmen, werd per set gelukkig minder.

BP paused
1x5 35 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg

Cable fly
5x6 7.9 kg

Glute bridges
4x8 100
Auwwww...

Dead hang
3x15 sec rechts - links - beide

Trainingstijd: 90 min

---

Normaal gesproken zou ik precies uitkomen qua weken met NK en het aantal weken dat de 4-daagse Sheiko in beslag neemt.
Door het kleine ombouwen voor de meet moet ik nu weer een beetje ombouwen.
Ik doe nu week 6 van prep cycle II -> week 3 t/m 5 van prep cycle II -> week 1 t/m 5 van comp cycle.
Die week 6 plak ik er dus eigenlijk extra in en ga verder waar ik gebleven ben na de 100-105% week.
 
Helft van je gewicht is al gauw 40 kilo :trollface:

Doe je alles helemaal zelf of heb je hulp van iemand met je schema’s ed?
 
Helft van je gewicht is al gauw 40 kilo :trollface:

Doe je alles helemaal zelf of heb je hulp van iemand met je schema’s ed?

Helft van m'n gewicht, mis ik iets? :o
Edit: I see what you mean. En bedankt, voor die 40 kilo.......

Alles zelf. Inclusief de hulp en kennis die ik hier via het forum soms aangereikt krijg.
 
Erg vervelend als je niet goed in slaap kan komen. Zou inderdaad kunnen komen door een onregelmatig ritme denk ik zo.
Drink je veel caffeine gedurende de dag?
Wat mij wel vaak goed helpt is voor het slapen dingen doen waar ik wat rustiger van wordt. Al is het maar muziek luisteren of op mijn gemak wat lezen, spelletje spelen tot ik moe wordt.
 
Erg vervelend als je niet goed in slaap kan komen. Zou inderdaad kunnen komen door een onregelmatig ritme denk ik zo.
Drink je veel caffeine gedurende de dag?
Wat mij wel vaak goed helpt is voor het slapen dingen doen waar ik wat rustiger van wordt. Al is het maar muziek luisteren of op mijn gemak wat lezen, spelletje spelen tot ik moe wordt.

Ja met name het wakker worden zit me dwars atm. Langer in slaap komen is opzich niet zo heel erg vind ik, als ik vervolgens gewoon wel doorslaap.
Ik drink gemiddeld 4-5 koppen koffie per week. Daarnaast 1-4 glazen, afhankelijk van of ik thuis ben, cola zero / ice tea zero / etc per dag. Voor de rest water. Vind dat zelf niet noemenswaardig.

Vind het al erg moeilijk om mezelf moe te maken. Beetje moe ben ik natuurlijk meestal wel als ik eenmaal (even) in bed lig. Maar echt mezelf moe maken met een middel vind ik lastig, omdat ik niet weet wat daar consequent voor werkt bij mezelf.
 
Vannacht geweldig geslapen. Hoefde niet constant van ligpositie te veranderen, wat ik vaak wel heb als ik vaak wakker word, en ben maar 2x wakker geworden. Waarvan één keer voor toiletbezoek (heb ik altijd 1x per nacht) :)

Wat anders was deze nacht
- minder nadenken over hopen dat ik doorslaap (maar ook als ik daar niet aan denk heb ik er last van)
- minder warm
- schoon bed sinds vandaag
 
Vannacht geweldig geslapen. Hoefde niet constant van ligpositie te veranderen, wat ik vaak wel heb als ik vaak wakker word, en ben maar 2x wakker geworden. Waarvan één keer voor toiletbezoek (heb ik altijd 1x per nacht) :)

Wat anders was deze nacht
- minder nadenken over hopen dat ik doorslaap (maar ook als ik daar niet aan denk heb ik er last van)
- minder warm
- schoon bed sinds vandaag

Elke dag een schoon bed :bow2::heart:

Wat je ook zou kunnen doen is je een nacht filmen en dan kijken of je gekke dingen doet in je slaap... Mindfulness oefening voor het slapen wil ook wel eens helpen. Succes!
 
Elke dag een schoon bed :bow2::heart:

Wat je ook zou kunnen doen is je een nacht filmen en dan kijken of je gekke dingen doet in je slaap... Mindfulness oefening voor het slapen wil ook wel eens helpen. Succes!

Ik was al benieuwd naar wie de opmerking zou gaan maken :P
Ik draai vaak veel in m'n slaap volgens m'n vriend. Bij filmen moet er wel licht aan omdat je anders niets op beeld ziet en dan heb ik weer last van het licht :emo:

Dankjewel!

Dat helpt bij mij erg goed.
Het vraagt soms wat training om dat echt uit je hoofd te zetten.

Zou waar*schijnlijk al een hoop kunnen schelen inderdaad
 
Bij filmen moet er wel licht aan omdat je anders niets op beeld ziet en dan heb ik weer last van het licht
Daarom dat ze in een slaaplabo met infrarood filmen. ;)
Die onderzoeken doe je best niet thuis op je eentje. Er zijn gediplomeerde mensen die weten welke conclusies ze moeten trekken uit bepaalde zaken die je te zien krijgt tijdens je slaap. Dat zelf gaan doen zou je tot compleet verkeerde conclusies kunnen leiden.
 
Daarom dat ze in een slaaplabo met infrarood filmen. ;)
Die onderzoeken doe je best niet thuis op je eentje. Er zijn gediplomeerde mensen die weten welke conclusies ze moeten trekken uit bepaalde zaken die je te zien krijgt tijdens je slaap. Dat zelf gaan doen zou je tot compleet verkeerde conclusies kunnen leiden.

Om een goede analyse te maken had ik al door dat daar bij mezelf de kennis ontbreekt inderdaad.
Was een beetje met een grapje dat ik wilde zeggen dat dat waarschijnlijk weinig en/of onjuiste info op gaat leveren :p

Ik ga het even aankijken en me focussen op regelmaat en niet nadenken over het goed moeten slapen. Heb dat al wel eerder gedaan, maar wie weet is het oefening baart kunst. Volgende station is dan de huisarts.
 
Back
Naar boven