XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Iedereen heeft wel eens periodes waarin men minder goed slaapt.
Als het je normale functioneren wat in de weg gaat staan ga je er idd best eens mee naar de dokter.
 
Iedereen heeft wel eens periodes waarin men minder goed slaapt.
Als het je normale functioneren wat in de weg gaat staan ga je er idd best eens mee naar de dokter.

Mee eens :) al jaren niet optimaal, alleen de nu dus echt ziek moeten melden erdoor...

25/4/2018 - week 6, dag 2 (prep cycle II)
Deficit deadlift

1x4 70 kg
1x4 85 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
Alleen maar harde reps.

BP paused
1x5 35 kg
1x5 42.5 kg
1x3 50 kg
1x6 50 kg
1x4 50 kg
1x7 50 kg
1x2 50 kg
1x8 50 kg
1x5 50 kg leeg

Deadlift
1x3 70 kg
1x3 85 kg
1x3 100 kg
1x2 112.5 kg (4s hold)
1x2 112.5 kg (4s hold)
1x2 112.5 kg (4s hold)
1x2 112.5 kg (4s hold)
1x2 112.5 kg (4s hold)
Form was nier helemaal on point. Kwestie van weer inkomen en nog beter herstellen van m'n quadspierpijn denk ik.

Egyptian lateral raise
5x6 3.4 kg per kant

Seated row
1x6 54.5 kg (PR)
4x6 54.5 kg
Wel wat meer cheaten wbt momentum maar binnen de perken.

Wrist curls slow negatief
3x10 4 kg per kant

Trainingstijd: 110 min
 
Dat is een lekkere training, zeker goed genoeg om deel te nemen aan de contest :rolleyes:
 
Goeie training!
Serieus volume op bench!
 
Goeie training!
Serieus volume op bench!

Thanks, voelde me ook zeer voldaan.
Volume was niet niks nee! Zeker niet in de bloedhitte. Op een gegeven moment de deur maar opengezet :o
 
Thanks, voelde me ook zeer voldaan.
Volume was niet niks nee! Zeker niet in de bloedhitte. Op een gegeven moment de deur maar opengezet :o
Die setjes van 7 en 8 reps zijn echt killing.
Hier in B is het ondertussen toch al wat afgekoeld hoor. Was 17 graden in de home-gym.
 
Die setjes van 7 en 8 reps zijn echt killing.
Hier in B is het ondertussen toch al wat afgekoeld hoor. Was 17 graden in de home-gym.

Haha klopt...
Hier buiten is het ook al erg koel. Alleen was het enorm druk in de sportschool, dat ga je al snel merken in zo'n kleine ruimte.
 
Haha klopt...
Hier buiten is het ook al erg koel. Alleen was het enorm druk in de sportschool, dat ga je al snel merken in zo'n kleine ruimte.
Aha. Geen ervaring mee eigenlijk (een drukke gym).
 
:D
Zelfs als het er niet echt druk was kon je er niet behoorlijk trainen. Dat was ook niks.
Mijn home-gym is beter uitgerust om aan PL te doen dan die gym waar ik ging.

Als ik later een leuk huis heb bouw ik het liefste ook een home gym!
 
Als ik later een leuk huis heb bouw ik het liefste ook een home gym!

Ik heb juist de keuze gemaakt, voorlopig, om juist geen home gym te maken. Ik vind het wel lekker om naar de gym te gaan. Kom je nog een beetje onder de mensen en met 2 kleine kinderen thuis is dat een relax momentje haha
 
Ik heb juist de keuze gemaakt, voorlopig, om juist geen home gym te maken. Ik vind het wel lekker om naar de gym te gaan. Kom je nog een beetje onder de mensen en met 2 kleine kinderen thuis is dat een relax momentje haha

Ja ik zou juist voor de afwisseling gaan. Op momenten dat ik er behoefte aan heb om alleen te trainen en/of weinig tijd heb thuis. En de rest van de momenten in de sportschool.
Hou juist ook wel van het kletsen in de sportschool over trainen ed. Thuis kan ik dat toch niet want m'n vriend zit toch niet in die wereld.
 
Ja ik zou juist voor de afwisseling gaan. Op momenten dat ik er behoefte aan heb om alleen te trainen en/of weinig tijd heb thuis. En de rest van de momenten in de sportschool.
Hou juist ook wel van het kletsen in de sportschool over trainen ed. Thuis kan ik dat toch niet want m'n vriend zit toch niet in die wereld.
Bij mij in de buurt is er geen gym waar je over trainen kan kletsen. De meesten weten niet waar ze mee bezig zijn en vinden het maar raar dat je zo sterk mogelijk wil worden. "Daar ben je toch niks mee op het stand met je bloot bovenlijf.":rolleyes: (squats en DL zijn te moeilijk en zwaar, dus die doen we niet.)
Een gym met meer dan 1 squat rack is hier in de verre omtrek ook niet te vinden.
Echt beschamend is het.
Dus: home-gym. Jammer van dat sociale contact, maar ik kan nu wel deftig trainen.
 
Bij mij in de buurt is er geen gym waar je over trainen kan kletsen. De meesten weten niet waar ze mee bezig zijn en vinden het maar raar dat je zo sterk mogelijk wil worden. "Daar ben je toch niks mee op het stand met je bloot bovenlijf.":rolleyes: (squats en DL zijn te moeilijk en zwaar, dus die doen we niet.)
Een gym met meer dan 1 squat rack is hier in de verre omtrek ook niet te vinden.
Echt beschamend is het.
Dus: home-gym. Jammer van dat sociale contact, maar ik kan nu wel deftig trainen.

Dan snap ik je keuze al helemaal om een home gym te hebben ja!
"Te moeilijk en zwaar" :o
 
Dan snap ik je keuze al helemaal om een home gym te hebben ja!
"Te moeilijk en zwaar" :o
Ja. Ik kreeg regelmaat letterlijk deze opmerking: "Kerel, als ik dat moet tillen dan breekt m'n rug. Hoe dat ge 't van de grond krijgt?!?"
Jonge mannen van midden de 20 die al enkele jaren tot 5x per week komen trainen staan dan met open mond te kijken hoe ik een setje van 5 DL met 120kg.
Dat is niet de omgeving om gemotiveerd te geraken.
 
Ja. Ik kreeg regelmaat letterlijk deze opmerking: "Kerel, als ik dat moet tillen dan breekt m'n rug. Hoe dat ge 't van de grond krijgt?!?"
Jonge mannen van midden de 20 die al enkele jaren tot 5x per week komen trainen staan dan met open mond te kijken hoe ik een setje van 5 DL met 120kg.
Dat is niet de omgeving om gemotiveerd te geraken.

:roflol:

Wel vermakelijk in het begin of af en toe zulke opmerkingen, maar op een gegeven moment ga ik me dr zelfs aan irriteren. Ookal praten ze dr niet direct over tegen mij.
Zelfs mensen die zich ernaar gedragen en allerlei gekke perikelen uithalen tijdens het trainen....
Mannen van 80-95 kg bw die concentration shrugs doen met 12-14 kg. Vrouwen die alleen LB trainen en vervolgens klagen dat ze blessures hebben. Dat soort dingen.
 
Vrouwen die trainen????
Ben jij dan niet de enige?:D
Ooit kwam er wel eens een vrouw over de vloer die zover ging dat er zweet bij kwam kijken. Die werd heel raar bekeken. Ik keek er vooral met volle goedkeuring naar. Ik denk dat de rest daar niet veel van begreep.
Ik moet mijn avatar een aanpassen ... ;)
 
Vrouwen die trainen????
Ben jij dan niet de enige?:D
Ooit kwam er wel eens een vrouw over de vloer die zover ging dat er zweet bij kwam kijken. Die werd heel raar bekeken. Ik keek er vooral met volle goedkeuring naar. Ik denk dat de rest daar niet veel van begreep.
Ik moet mijn avatar een aanpassen ... ;)

Dr zijn bij de campus sportschool hier maar 3 vrouwen, inclusief ikzelf, geloof ik die goed all round trainen. Meer bodybuilding-style trainen de andere twee.
Daarnaast nog 2-3 die ook vaak genoeg trainen, maar veel lichaamsdelen skippen. En dan nog 3-4 die ook met gewichten trainen maar die je zo nu en dan ziet.

Vrouwen moeten echt van het idee af dat je mannelijk wordt, dat sportscholen alleen voor mannen is, dat je alleen met cardio afvalt, etc.
 
Back
Naar boven