Fitness Seller

prachtige reclame (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol: na 5 seconden had ik al door dat het reclame was voor hoorapparaten :roflol:
 
helaas hoor ik dit erg vaak bij mn vader, alleen is hij te dwars om een gehoorapparaat te nemen :P
 
die indd goed.
 
helaas hoor ik dit erg vaak bij mn vader, alleen is hij te dwars om een gehoorapparaat te nemen :P
mijn pa heeft er 1 en heeft 'm nooit in, dus het hebben van een gehoorapparaat zegt nog niks.
 
mwa, ik vind hem niet echt grappig. vooral die rotonde grap vind ik maar suf.
 
hehe grappig:D
 
Die fietser :roflol:
 
Ik vind de reclame minder.... Maar je oren laten testen is gratis!!


Dus als toch gratis is gaat ik mijn oren wel effe laten testen;)




hééé wat, zeg ie'???
 
Scam!
Ik belde het nummer 0800 0027 voor informatie en hoorde helemaal niets! :mad: :scratch:
 
Ze spelen in op de jeugd die met het jaar dover wordt.

De tijd dat je niet meer vreemd opkijk als iemand voor dat die naar binnen gaat bij een club, of naar een feest zo'n microappraatje in doet ligt niet ver voor ons.
 
lol toen ik een keer bij me opa binnen kwam beweegde ik voor de grap alleen met me mond, die ouwe rukker begon gelijk aan zn apparaatje te draaien omdat hij dacht dat die stuk was :roflol: ging stuk
 
lol toen ik een keer bij me opa binnen kwam beweegde ik voor de grap alleen met me mond, die ouwe rukker begon gelijk aan zn apparaatje te draaien omdat hij dacht dat die stuk was :roflol: ging stuk

en dan in ene brullen, heb ik eens als klein kind gedaan bij een buurman toen we kattekwaad deden, was wel lullig achteraf.:(
 
Back
Naar boven