Heys peopletjuhs van DBB,
ik heb aankomende vrijdag een practicum voor het vak biologie (6vwo) met als onderwerp: inspanningsfysiologie.
Heb al vaker practica voor dit vak moeten uitvoeren, alleen dit keer is het een geval apart. .
We krijgen dit maal namelijk alleen maar een vraagstelling waar wij zelf de proef etc. bij moeten gaan bedenken itt vorige practica waar wij gewoon een voorgeschreven proef moesten uitvoeren en daarna resultaten, conclusie etc moesten noteren.
Er is ons dan ook nog nauwelijks wat gezegd, behalve:
dat het onderwerp inspanningsfysiologie is
en dat we onze eigen bronnen mogen gaan verzamelen over: zenuwstelsel, bloedsomloop, ademhaling en hormonen (mbt inspanning).
Nu is mijn vraag aan jullie (heb ofcourse eerst zelf gezocht op het i-net
) of jullie goede sites weten waar ik de nodige bronnen over dit onderwerp vandaan kan halen, omdat ik zelf nog niets bruikbaars heb kunnen vinden en ik toch echt wat extra bronnen (lees: informatie) over deze onderwerpen moet hebben 
Hoop dat jullie moi kunne helpen....
ik heb aankomende vrijdag een practicum voor het vak biologie (6vwo) met als onderwerp: inspanningsfysiologie.
Heb al vaker practica voor dit vak moeten uitvoeren, alleen dit keer is het een geval apart. .
We krijgen dit maal namelijk alleen maar een vraagstelling waar wij zelf de proef etc. bij moeten gaan bedenken itt vorige practica waar wij gewoon een voorgeschreven proef moesten uitvoeren en daarna resultaten, conclusie etc moesten noteren.
Er is ons dan ook nog nauwelijks wat gezegd, behalve:
dat het onderwerp inspanningsfysiologie is
en dat we onze eigen bronnen mogen gaan verzamelen over: zenuwstelsel, bloedsomloop, ademhaling en hormonen (mbt inspanning).
Nu is mijn vraag aan jullie (heb ofcourse eerst zelf gezocht op het i-net

Hoop dat jullie moi kunne helpen....