MuscleMeat

Prankcalls (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

keer een gigolo gebeld,ik probeerde een vrouwenstem na te doen, wat nogal moeilijk is. Hij vroeg wat er met mn stem was en ik zei dat ik verkouden was, hij zei vervolgens dat ik dan wat meer moest ppen:roflol: was toen jonger en barstte meteen in lachen uit dus hing toen op:D


ook een keer 6 pizza's besteld, bij een stuk of 8 pizzaria's, vervolgens allemaal bij een hele vervelend buurman laten bezorgen:roflol: Geweldig! Hij snapte er niets van, op een begeven moment waren er zelfs 2 koeriers tegelijk:roflol:"

Ja dat waren wat moments
 
keer een gigolo gebeld,ik probeerde een vrouwenstem na te doen, wat nogal moeilijk is. Hij vroeg wat er met mn stem was en ik zei dat ik verkouden was, hij zei vervolgens dat ik dan wat meer moest ppen:roflol: was toen jonger en barstte meteen in lachen uit dus hing toen op:D


ook een keer 6 pizza's besteld, bij een stuk of 8 pizzaria's, vervolgens allemaal bij een hele vervelend buurman laten bezorgen:roflol: Geweldig! Hij snapte er niets van, op een begeven moment waren er zelfs 2 koeriers tegelijk:roflol:"

Ja dat waren wat moments

bij vervelende leraren is dat ook leuk:D of advertenties in de krant zetten onder zijn naam en telefoonnummer.
 
ook een keer 6 pizza's besteld, bij een stuk of 8 pizzaria's, vervolgens allemaal bij een hele vervelend buurman laten bezorgen:roflol: Geweldig! Hij snapte er niets van, op een begeven moment waren er zelfs 2 koeriers tegelijk:roflol:"

Whaha, wel lullig voor de pizzaria's :P! Heb een keer een boedelbak voor iemand thuis besteld :D en scoot ook zooooo vaak :D
Ook van die relatielijnen waarop mensen een berichtje inspraken en waarop je dan kon reageren.
 
Wat voor prankcalls heb jij allemaal gemaakt, en naar wie?

Zucht waar zal ik eens beginnen? :D

Laten we vooropstellen dat die dikke Robert Jensen niet bepaald origineel is met zn prankcalls met opnameapparatuur erbij, want dat dat concept heb ik met mn maatjes ruim 15jr geleden al bedacht en uitgevoerd.

- Vreemde buurtbewoners (en mn leraar Duits) opbellen en zeggen dat ze een reis hebben gewonnen en dat ze op een specifiek reisbureau verwacht worden om de reischeque in ontvangst te nemen.

- Buurtbewoners opbellen en zeggen dat ze geselecteerd zijn om mee te doen met de '5 op 5 show'. Ze werden geacht rtl5 op 5 te zetten en een grote 5 van papier te maken en duidelijk zichtbaar voor de ramen plaatsen.

En uiteraard koffie zetten voor 8 gasten want het 5 op 5 team is al naar ze onderweg :D

- Mn ouwe, niet bijzonder goocheme, buurvrouw en buurman 10 keer per dag opbellen met de mededeling dat er bij de supermarkt een advertentie hing waarop stond dat ze een Opel Kadett van '88 te koop hebben..

Deze mensen hebben tot 2 keer over een nieuw telefoonnummer dankzij ons moeten nemen. Die hebben we compleet over de rooie gekregen.

- Nepstront (spuitbusje) in een telefooncel aan de hoorn smeren en tegen een vriendin zeggen dat ze direct dr moeder moest bellen, was belangrijk :p


1 van mn vrienden heeft zeker nog een stuk of 10 cassettetapes met opgenomen gespreken.

We hebben destijds met Fasttracker II nog een aantal housemixen van die gesprekken gemaakt. Stonden we voor mn middelbare school met de stem van mn leraar Duits en een vette basedrum eronder op een scootertje vol speakers.
 
Uiteraard duizenden Taxi/Pizza/Shoarma grappen uitgehaald.

En we gingen altijd het halve telefoonboek af op zoek naar belachelijke achternamen.
 
Back
Naar boven