XXL Nutrition

Pre Aanraders?

Bezoekers in dit topic

Teemo93

Novice
Lid geworden
10 apr 2016
Berichten
3
Waardering
1
Hallo,

Ik train momenteel vaak en toch merk ik dat ik zeer vermoeid word tijdens het trainen, ik heb sinds kort een pre workout gekocht van BSN de no-explode, deze werkt bij mij niet goed, ik merk er niets van. De enigste die tot dusver wel goed heeft geholpen is de Dnstoppable van Dedicated. Weet iemand anders nog een fijne pre workout die de vermoeidheid tegen kan gaan?

Gr.
 
Alpha Drive beste voor mij op dit moment.
 
Idd zijn al veel topics over. Bottom line: zo goed als vroeger met DMAA supps is er niet meer. Hooguit redelijke pomp en energiek door de caffeine
 
Koffie/ caffeine capsules meer heb je niet nodig.
100x zo goedkoop btw
 
Angel dust van Blackstonelabs komt toch aardig in de buurt van de oude Preworkouts met Dmaa hoor :D
 
Niet bij Body en Fitshop:roflol:

Iedereen neemt maar klakkeloos dingen van elkaar aan zonder het zelf geprobeerd te hebben, de perfect pre workout is gewoon prima.
 
Iedereen neemt maar klakkeloos dingen van elkaar aan zonder het zelf geprobeerd te hebben, de perfect pre workout is gewoon prima.

Al zat er DMAA in de supps van Body en Fitshop. Zelfs dan zou ik er niks meer van het huismerk kopen.
Het vertrouwen is weg na keer op keer negatieve tests en al zou het er zijn, uit principe niet.
 
Oooh Marc you never disappoint me.
 
Marc100 is een beetje zoals dat brave vrouwtje dat al 10 keer door haar vriend bedrogen is, maar hem toch weer telkens vergeeft omdat zij toch zo verliefd op hem is en niet kan loslaten. En telkens weer staat zij klaar om anaal vernedert te worden, terwijl haar vriend andere wijven blijft neuken. :o

no offence btw
 
Laatst bewerkt:
Die indruk kreeg ik ook. Best schattig eigelijk.
Contract van zijn maat sylve was niet verlengd dus die is nu weg. Dus marc100 moet nu alleen vertegenwoordigen voor body en drol.
 
Marc100 is een beetje zoals dat brave vrouwtje dat al 10 keer door haar vriend bedrogen is, maar hem toch weer telkens vergeeft omdat zij toch zo verliefd op hem is en niet kan loslaten. En telkens weer staat zij klaar om anaal vernedert te worden, terwijl haar vriend andere wijven blijft neuken. :o

no offence btw

Ben nog nooit bedrogen, sinds ik body en fit sups gebruik maak de gains van mn leven.
 
Ben nog nooit bedrogen, sinds ik body en fit sups gebruik maak de gains van mn leven.

Stel je dus voor als je een goed merk gebruikt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven