AndroidHealthClinic

Pre Aanraders?

Bezoekers in dit topic

Ben nog nooit bedrogen, sinds ik body en fit sups gebruik maak de gains van mn leven.
Ontkenning is de eerste fase van het rouwproces:

Ontkenning: “Dit gebeurt niet bij mij.”

Ontkenning is een bewuste of onbewuste weigering om de realiteit onder ogen te zien. Het is een natuurlijke vorm van zelfbescherming. Het helpt om zelf te bepalen in welk tempo het verdriet wordt toegelaten. We laten niet meer binnen dan we aankunnen. Sommige mensen blijven echter opgesloten in deze fase.
 
Ontkenning is de eerste fase van het rouwproces:

Ontkenning: “Dit gebeurt niet bij mij.”

Ontkenning is een bewuste of onbewuste weigering om de realiteit onder ogen te zien. Het is een natuurlijke vorm van zelfbescherming. Het helpt om zelf te bepalen in welk tempo het verdriet wordt toegelaten. We laten niet meer binnen dan we aankunnen. Sommige mensen blijven echter opgesloten in deze fase.

Als je het woord ontkenning vervangt door Marc100 klopt het ook nog.
 
Pulse v4 van Myprotein
 
Ontkenning is de eerste fase van het rouwproces:

Ontkenning: “Dit gebeurt niet bij mij.”

Ontkenning is een bewuste of onbewuste weigering om de realiteit onder ogen te zien. Het is een natuurlijke vorm van zelfbescherming. Het helpt om zelf te bepalen in welk tempo het verdriet wordt toegelaten. We laten niet meer binnen dan we aankunnen. Sommige mensen blijven echter opgesloten in deze fase.
Beetje off, maar ik heb dit meegemaakt met de leukemie, en het is héél echt en vreemd om mee te maken, maar het is niets om je over te schamen, gewoon menselijk. Hoe lang het duurt is bij iedereen verschillend.
 
Beetje off, maar ik heb dit meegemaakt met de leukemie, en het is héél echt en vreemd om mee te maken, maar het is niets om je over te schamen, gewoon menselijk. Hoe lang het duurt is bij iedereen verschillend.

En volgensmij ga je hier heel goed mee om als ik je log zie!
Kunnen velen nog wat van leren op heel veel verschillende gebieden;)
 
Blast! van XXL goede ervaring mee. Ben zelf behoorlijk gevoelig voor pre's, maar krijg er een goede focus van en lekkere tintelingen (imo wel chill met trainen). Zoals ze vroeger waren krijg je ze niet meer legaal, maar dat was al bekend.
 
Hallo,

Ik train momenteel vaak en toch merk ik dat ik zeer vermoeid word tijdens het trainen, ik heb sinds kort een pre workout gekocht van BSN de no-explode, deze werkt bij mij niet goed, ik merk er niets van. De enigste die tot dusver wel goed heeft geholpen is de Dnstoppable van Dedicated. Weet iemand anders nog een fijne pre workout die de vermoeidheid tegen kan gaan?

Gr.

Als je een hardcore PWO zoekt zou ik meer op Duitse of Amerikaanse sites kijken.

Ik heb op dit moment: GN Narc limited edition (werkt erg goed, lichte crash erna), nieuwe mansports-gameday (net uit, en zeer tevreden over. Met DMHA, vervanger van AMP citrate), Qonqu3r Amp3d (werkt prima maar krijg er teveel hardkloppingen van)

Voor de rest heb je nog Cannibal ferox amped, maar die heb ik nooit gekocht omdat er 450 caffeine mg per scoop in zit, dat is net teveel voor me.
 
Als je een hardcore PWO zoekt zou ik meer op Duitse of Amerikaanse sites kijken.

Ik heb op dit moment: GN Narc limited edition (werkt erg goed, lichte crash erna), nieuwe mansports-gameday (net uit, en zeer tevreden over. Met DMHA, vervanger van AMP citrate), Qonqu3r Amp3d (werkt prima maar krijg er teveel hardkloppingen van)

Voor de rest heb je nog Cannibal ferox amped, maar die heb ik nooit gekocht omdat er 450 caffeine mg per scoop in zit, dat is net teveel voor me.
Welke ervaring heb je met levering?
 
Welke ervaring heb je met levering?
Ik bestel regelmatig uit Duitsland en komt altijd aan als je dat bedoelt. Binnen 3a4 werkdagen. Ben blij met mijn Duitse vrienden :-)
 
narcotica GN laboratories. :(
 
Welke ervaring heb je met levering?

Vanuit Duitsland is het wel goed geregeld, kan mn pakketje via DHL goed volgen en het wordt meestal na 3-4 werkdag geleverd. Enige nadeel zijn de verzendkosten, vanuit USA is dit ongeveer 20 euro en duurt weken voordat mn pakketje er is :(. Dus ik doe meestal een bestelling met een vriend en deel ik de verzendkosten. Soms gebruik de Ebay app om supplementen te kopen van bedrijven met een goede reputatie want daar heb je soms hele goedkope verzendkosten. Hieronder zie je een paar Duitse sites met hardcore boosters:

http://www.supp-shop.de/


http://www.muskelmacher-shop.de/


http://breiter-als-der-tuersteher.de/
 
Ja, die twee. Alleen bij de 1e kan ik meteen inloggen met pay pal en hebben ze goede adres meteen.

Alpha drive en Devil shot echt aanraders :-)

Klopt, 2 scoops Alpha Drive was geweldig. Er komt binnenkort een nieuwe versie uit: Alpha Drive Xtreme
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Vanuit Duitsland is het wel goed geregeld, kan mn pakketje via DHL goed volgen en het wordt meestal na 3-4 werkdag geleverd. Enige nadeel zijn de verzendkosten, vanuit USA is dit ongeveer 20 euro en duurt weken voordat mn pakketje er is :(. Dus ik doe meestal een bestelling met een vriend en deel ik de verzendkosten. Soms gebruik de Ebay app om supplementen te kopen van bedrijven met een goede reputatie want daar heb je soms hele goedkope verzendkosten. Hieronder zie je een paar Duitse sites met hardcore boosters:

http://www.supp-shop.de/


http://www.muskelmacher-shop.de/


http://breiter-als-der-tuersteher.de/
Hoe zit het met invoerrechten/ btw kosten/ controle duane op verboden stoffen?
Dan bedoel ik in geval van bestellen vanuit de VS
 
Guys heb wat ontdekt.
Bedrijf in Nederland dat supps importeert uit de vs en doorverkoopt aan oa Duitse webshops.
Hebben ook een eigen site, Alpha drive is in de aanbieding voor 25,- en 5,- verzendkosten naar Nederland.
Ben alleen bang dat als ik de link hier neer ga zetten dat het bedrijf problemen krijgt (of iemand moet kunnen aantonen dat AMP verkocht mag worden in NL).
Als je mij een pb stuurt zal ik de link doorsturen.
 
Hoe zit het met invoerrechten/ btw kosten/ controle duane op verboden stoffen?
Dan bedoel ik in geval van bestellen vanuit de VS

Ik heb er nooit problemen mee gehad tot nu toe, maar dat kan natuurlijk altijd fout gaan. Ik heb bijv. vaak yohimbine hcl pillen besteld van uit USA (zou verboden zijn in NL) en nog geen problemen mee gehad.
 
Jack Bomb is the beste pre.
maarja is niet meer te koop ( maar beter ook :roflol: )
 
Guys heb wat ontdekt.
Bedrijf in Nederland dat supps importeert uit de vs en doorverkoopt aan oa Duitse webshops.
Hebben ook een eigen site, Alpha drive is in de aanbieding voor 25,- en 5,- verzendkosten naar Nederland.
Ben alleen bang dat als ik de link hier neer ga zetten dat het bedrijf problemen krijgt (of iemand moet kunnen aantonen dat AMP verkocht mag worden in NL).
Als je mij een pb stuurt zal ik de link doorsturen.


Gewoon even meegeven dat Alpha Drive een versie heeft met DMAA (verkrijgbaar op Duitse websites die hierboven ergens vermeld staan) en een versie met AMP (verkrijgbaar op diverse andere sites). Goed naar de ingrediënten kijken dus zodat het duidelijk is welke versie het is.
 
Back
Naar boven