MuscleMeat

Pre / fatburner vrouwen.

Bezoekers in dit topic

Gohardoregohome

Cool Novice
Lid geworden
22 mrt 2013
Berichten
38
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Zoals Mn titel al aangeeft ben ik op zoek naar een pre / fatburner voor Mn vriendin.

Ze traint al aantal jaar fanatiek.
Ooit heeft ze mijn pre's wel een geprobeerd maar vind ze veel te heftig.

Zijn er producten die jullie als vrouwen aanraden ?

Zelf ben ik wel aardig thuis in de sups maar voor vrouwen totaal niet.

Gr bas
 
welke pre gebruik je zelf dan?

Die met 400 mg cafeïne zeker? :D
 
Ja zo iets:D

Varieert nogal maar voor vrouwen denk wel iets te als ik zo hoor van m'n vriendin.

( c4 no explode unleash )
 
Ik zou pillen niet nemen als fatburner. Ik kreeg er wel veel energie van. Maar vooral opgefokt. En ik zat hele dagen op de wc omdat het van alle kanten er uit wilde. En snachts plafond dienst. :fire:
Maar dat is mijn ervaring haha. Misschien werkt het voor een ander wel goed.
 
Er zijn tegenwoordig ook pwo's speciaal voor vrouwen, misschien bevallen die beter
 
Waar zijn alle forum voedingsgoeroes ineens gebleven?
 
Ben meer op zoek naar echt mensen die dingen aanraden dan ipv.
Weer zelf alles te moeten proberen :cool:
 
T5 werkt volgens mij wel erg goed. Extra veel energie.. onderdrukt het hongergevoel. Wel opletten bij combineren van MAO remmers (AD). Ook niet te lang gebruiken.. Maar ken mensen die er hard op gaan.
 
Ikzelf gebruikt graag assault ;)
 
Betreft de preworkout, gebruik ik altijd de Jack3d. Ik wil niks anders meer. Heb een keer een preworkout voor vrouwen geprobeerd maar daar had ik echt niks aan. Aan fatburners doe ik niet, misschien maar eens overwegen dit wel te gaan doen:rolleyes:
 
1 preworkout is zeer persoonsgebonden imo. Dus als mensen zeggen deze of deze ben je dus niet veel mee. Ze zal dus moeten gaan testen.

Maar ik zeg PWO waste of money.

2 legale fatburners gaan helaas niet veel doen aan vetverbranding.

Wat is haar vet%
 
1 preworkout is zeer persoonsgebonden imo. Dus als mensen zeggen deze of deze ben je dus niet veel mee. Ze zal dus moeten gaan testen.

Maar ik zeg PWO waste of money.

2 legale fatburners gaan helaas niet veel doen aan vetverbranding.

Wat is haar vet%
Daar heb je zeker gelijk in dat dat per persoon verschilt hoe je reageert op een pwo
 
T5 of een dubbele espresso!
 
Back
Naar boven