Fitness Seller

Pre-kuur foto's AlphA (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AlphA

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
51
Waardering
0
Hallo allemaal,
hier dan ook eindelijk mijn foto's.

ze zijn gemaakt net voor dat ik met mijn kuur begonnen ben,

pre-kuur foto's AlphA

stats van mij bij het maken van de foto's:
22 jaar
1,78mtr
80kg
9,6% bf
train nu 5 jaar waarvan 3 jaar serieus.

zit nu in de 4e week van mn kuur en ben nu 8kg zwaarder, bodyfat is ook aardig omhoog gegaan.

Wat vinden jullie ervan?
Kritiek is altijd welkom (jawel, ook positieve :D

Groetjes AlphA
 
Ziet er goed uit!, alleen je rug kan wat beter.
 
oh ja, train je buik wat meer, zodat het wat dikker lijkt, dan zie je er massiever uit.
 
ziet er wel netjes uit, borst schouders wel goed.
armen en rug minder lijkt me.
suc6!
 
Ik vind je rug wel ok. Je biceps zijn wat minder kan door de foto komen.

Je buik in lagere herhaling reekt trainen ze zitten er wel maar zit geen massa op.
 
Misschien moet je je rug eens in de dikte trainen, in plaats van wijdte, ik weet niet of het kan om in Wijdte en dikte te trainen dus....Vraag het anders aan 3XL? of Robin? of maak er een post van?
 
Ziet r netjes uit!

Ben benieuwd naar je after-kuur foto's!
 
vinny /zoutzak>>> de meeste mensen vinden mijn rug juist mijn beste spiergroep, de laatste maanden doe ik voor mijn rug dan ook maar 3 oefeningen , concentreer me liever op mn armen en bovenkant borst.

zwier>>> mijn biceps zijn inderdaad wat minder (komt niet door de foto's) :D . hoewel ik de laatste weken het gevoel heb dat ze een beetje beginnen te groeien, de pomp is in ieder geval ongelooflijk!

mijn buik train ik dus niet zo vaak meestal doe ik 2 dagen per week 3 setjes van 60 chrunches, ga er tijdens het cutten wat meer aandacht aan besteden.

greeetzzz:)
 
Probeer eens 10-15 reps te doen voor je buik, heel langzaam en met gewicht..En hoeveel cm is je armen?
 
de omtrek van mn armen heb ik eigenlijk nog nooit opgemeten, maar dat zal niet echt schokkend zijn denk ik, zal het binnenkort ff opmeten oke? :D
 
Ik vind eerlijk gezecht wel dat je best vroeg begonnen bent met kuren. Begrijp me niet verkeerd, je hebt een goede fysiek, maar ik denk dat je daar natural ook nog wel wat kilo's bij had kunnen trainen. Maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf uitmaken, keep up the good work!
 
op zich zou ik er natural misschien nog een paar extra kg bij kunnen trainen maar ik zat nu al een 8 maanden op hetzelfde gewicht terwijl ik niet echt minder hard was gaan trainen, vandaar dat ik deze beslissing heb genomen, tot nu toe sta ik zeker nog achter deze beslissing.
heb nou tenminste ruimschoots het plateau doorbroken en dat voelt heel goed moet ik zeggen :D
 
tzou triestig zijn moest u dat niet gelukt zijn he. Maar toch.....ik ken zo'n gevallen die zelfs achteruit gaan na hun kuurtje.
Kon je niet eerst uw trainingsschema's en uw voedingsschema's proberen te veranderen? Het blijft natuurlijk uw keuze.
Je hebt wel aanleg denk ik maar je bent er te vlug mee begonnen
 
Alles ziet er zeer goed uit, goede rug, schouders en borst.

Maar eerlijk gezegd is alles een beetje uit balans
omdat je benen minder zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat iedereen hier het kuren te snel afkeurt zonder te weten wat of hoe die jongen eet/traint/rust. Ik denk dat als ik na een jaar of 3 ga kuren daar helemaal nix mis mee is. Zeker als je al een tijdje geen vooruitgang meer merkt. Ik hoop dat je al je massa goed weet te behouden! Laat de Post-foto's ook zien!
Suc6

Op je pre-foto's ziet het er al zeer netjes uit
 
Originally posted by Dylan
Ik vind dat iedereen hier het kuren te snel afkeurt zonder te weten wat of hoe die jongen eet/traint/rust. Ik denk dat als ik na een jaar of 3 ga kuren daar helemaal nix mis mee is. Zeker als je al een tijdje geen vooruitgang meer merkt. Ik hoop dat je al je massa goed weet te behouden! Laat de Post-foto's ook zien!
Suc6

Op je pre-foto's ziet het er al zeer netjes uit

Toch vind ik het raar als je na 3 jaar al geen gains meer hebt. Ik kan het me niet echt voorstellen. Train nu bijna drie jaar en groei nu beter als ooit. Natuurlijk is dat voor iedereen verschillend maar ik denk dat je dan je voedings/trainings schema eens nader moet bekijken.
 
Originally posted by Dylan
Ik vind dat iedereen hier het kuren te snel afkeurt zonder te weten wat of hoe die jongen eet/traint/rust. Ik denk dat als ik na een jaar of 3 ga kuren daar helemaal nix mis mee is. Zeker als je al een tijdje geen vooruitgang meer merkt.

E-L city..hmmm..veel vrienden in st W ? Die gasten weten niet waar ze mee bezig zijn. ken r ook een aantal. Hebben grote neuzen en kinnen gekregen van de STH...die gasten rammen r alles in wat in hun handen krijgen. En er is daar veel voorhanden......."alles vur de spieren,eej kul"!

Greetz!
 
Back
Naar boven