Fitness Seller

pre WO slin

Bezoekers in dit topic

Tcastle

Cool Novice
Lid geworden
26 mei 2011
Berichten
195
Waardering
7
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
8%
Wie gebruikt hier pre workout slin en hoe zit jullie voeding daarrond ?
Ik heb in her verleden aantal keren slin gebruikt, maar enkel het pwo + AM protocol. Conclusies die hieruit getrokken zijn: protocol i.c. is verre van optimaal. Immers overkill en de ratio erachter is eigenlijk zeer tegenstrijdig mbt endogene aanmaal.

Aldus ga ik nu voor enkele maanden het pre-workout regime proberen. Hetgeen, na onderzoek door vele grote, maar veel belangerijker, mensen met verstand gebruikt wordt.

Volgende protocol zal ik mee starten en zien hoe het verloopt. Waarschijnlijk een 3-4 maand, afhankelijk van de resultaten het het experiment. Owja enkel op trainingsdagen.
4-6 iu pre-WO + eventueel nog 2-4 iu bij andere maaltijden.

Maar dus, wie doet het zo en hoe zit jullie voeding dan rond de pre-workout. Ik hoef trouwens niet horen dat dan de kans het grootst is op hypo, noch dat je door zo lang slin gebruik diabeet wordt oid. (resp. alleen als je dom bent en achterhaald.)
 
Als diabeet zijnde zou ik het niet aanraden, tijdens een training voel je een hypo veel minder goed aankomen en kunnen ze veel harder aankomen aan het einde van de training.

Mocht je toch doorgaan, ik spuit zelf soms ook insuline voor het trainen icm met een maaltijd ofc. (Circa 20% minder dan normale dosis ivm training) als je eenmaal voor jezelf weet wat de perfecte dosis is. Kan je zonder problemen zetten. Zou de eerste week zeker tijdens de training je bloedsuiker meten, en ook redelijk rustig trainen zodat je de hypo beter kan aanvoelen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het al een aantal keren preWO genomen en beviel goed, mijn timing en voeding was zo:
00:00 10iu slin zetten
00:00 80 gram dextrose + 90 gram whey + 10 gram creatine + 5 gram taurine
00:30 beginnen met trainen
tijdens trianing rustig 80 gram dextrose + 20 gram aminozuren drinken tot einde training
02:00 150 gram rijst + 250 gram kip of 350 gram witvis

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 23:20 ----------

Ik zou trouwens niet bij elke maaltijd insuline nemen, want het is wel goed om ook maaltijden met koolhydraten te eten zonder insuline om het zelf aan te maken.
Ik deed de afgelopen 2 kuren bij het ontbijt zetten en voor de training voor 8 weken en dan ging ik weer bridgen, carbs omlaag brengen om weer gevoeliger te worden.
 
heb het altijd post work out gedaan.

deed het volgende:

0.00 direct na training zetten
0.00 gelijk 60gr dextrose en 75gr whey isolaat en 2 scheppen creatine
0.30 100 gr zilvervliesrijst, 300gr kabeljouwfilet en 40gr isolaat whey
2.00 dit vond ik altijd de moeilijkste maaltijd om erin te stampen.
- 100 gr zilvervliesrijst en 300gr kabeljouwfilet
 
heb het altijd post work out gedaan.

deed het volgende:

0.00 direct na training zetten
0.00 gelijk 60gr dextrose en 75gr whey isolaat en 2 scheppen creatine
0.30 100 gr zilvervliesrijst, 300gr kabeljouwfilet en 40gr isolaat whey
2.00 dit vond ik altijd de moeilijkste maaltijd om erin te stampen.
- 100 gr zilvervliesrijst en 300gr kabeljouwfilet

van waar de keuze voor zilvervliesrijst, 2x zelfs en niet witte rijst/basmati?
 
Back
Naar boven