Fitness Seller

pre-workout chain reaction

Bezoekers in dit topic

Personalfitjust

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2009
Berichten
378
Waardering
11
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Beste BB,

Ik heb via via een pre workout gekocht, HyperGenetic Labs: CHAIN REACTION.
Nog nooit, maar dan nog nooit heb ik zo een heftige pre workout gehad!!!
Bij mij in de sportschool zijn er nog een paar andere gasten die het gebruiken, ook via via.
Ze zeggen dat ze na een tijdje last kregen van een gekrompen bal?
Ik weet dat er illegale stoffen inzitten.
Het prikt ook op de gewrichten als de mother****er, kleine naalden prikjes overal!!

Mischien heeft iemand het hier ook gebruikt, en kan bevestigen dat deze bijwerkingen komen van chain reaction?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De workouts die ik heb op dit spul zijn trouwens niet te vergelijken met workouts zonder dit.
zelfs neem ik het alleen als ik te weinig heb geslapen die nacht (ivm horeca werk)

ingredienten:

Proprietary Blend 9,000mg*
Beta Alanine, Creatine HCL, Citrulline Di Malate, Arginine AKG 2:1, L-tyrosine, N-acetyl L-tyrosine, Agmatine Sulfate, Acetyl L-carnitine, PLC, Glicerol, Green Tea Extract 98%, Vitamin C, Guarana Extract 10%, Schisandra Extract 10%, Rhodiola Rosea 5%, Rosmarinic Acid, Sulbutiamine, Vitamin B6, Grape Seed Extract,200mg cafeïne.

Ik heb ergens gelezen dat er nog ingrediënten inzitten die niet op de lijst staat?

greetz
 
En nu maar wachten op yasmine die je gaat vertellen dat pre workouts niet werken en alleen een placebo effect veroorzaken.
 
Die prikjes komen door Beta ALanine. Voor de rest zit het er normaal uit.
 
Die prikjes komen door Beta ALanine. Voor de rest zit het er normaal uit.

Klopt, en @AAP13 dit kan totaal geen kwaad.

Je zult het zelfs feller voelen als je het pakt op een compleet lege maag, dan na een flinke maaltijd

Overigens had nog niet gehoord van het product maar aan de ingr. moet ik zeggen ziet het er echt VEELBELOVEND uit
Kom hem hem ook niet tegen in B&F ass.

---------- Toegevoegd om 03:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:00 ----------

En nu maar wachten op yasmine die je gaat vertellen dat pre workouts niet werken en alleen een placebo effect veroorzaken.


Klopt heb dat geschreeuw ook gelezen op dit forum???, Verbazend:eek:.

Gebruik nu sinds 1,5 jaar PWO, tot dusver bijna altijd delfde en je blijft er gewoon op gaan.
Sommige hier doen net of mede sporters zelf niet weten wat ze voelen
 
Laatst bewerkt:
we weten niet wat er in de overige 9 gram zit die genoeg word onder proprietary blend..
Proprietary Blend 9,000mg

maar de rest van de ingredienten is weinig schokkend.

@ de mensen die zeggen dat pwo's alleen placebo zijn, moet je ze eens 4 scheppen oude jacked of noxipro, of deze rommel in hun mik proppen... kijken of het placebo is :D
 
@ de mensen die zeggen dat pwo's alleen placebo zijn, moet je ze eens 4 scheppen oude jacked of noxipro, of deze rommel in hun mik proppen... kijken of het placebo is :D
Noem je ook wel wat op (verboden nu)..
 
het is nog steeds een pre-workout, en buiten de reguliere winkels, prima te verkrijgen (al dan niet voor hoge prijzen)

daarnaast.. laatst een goedkope pwo met 200mg caffeine per schep, deed het ook redelijk.
lijkt mij dat een 400mg caffeine duidelijk voelbaar moet zijn, en niet als placebo weg geschreven mag worden
 
Back
Naar boven