XXL Nutrition

Pre-workout = diarree splash (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TheDuck

Duck it HARD
Elite Member
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
1.008
Waardering
1.916
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Sorry voor degene die nog een maaltijd naar binnen aan het werken zijn tijdens het lezen van dit topic.

Vanochtend m’n nieuwe pre-workout binnen gekregen. Dit keer Alientech.

Met de training vandaag echt heerlijk kunnen knallen, goede pomp en lekker gefocust gevoel. Geen denderende hartslag oid. Denk een prima dosering in DMAA en vond het dan ook écht een topper zoals ik ze vroeger had (jack3d, no explode, etc).

Echter....

Sinds vanmiddag ineens flinke buikpijnen. Scheten waarmee ik serieus m’n vriendin het huis mee uit heb kunnen jagen. Diarree die niet stopt. Misselijkheid.

Man, het lijkt wel een totaal plaats van een darminfectie.

Top spul op het moment dat het werkt, maar zo’n heftige werking of maag/darmen heb ik niet eerder gehad van een pre-workout.


Dus.
 
Bedankt voor het delen!
 
Ingredienten?
Hebben meer mensen last van met pwo.
Creatine kan ook diarree geven.
 
Dit is waarom ik pre-workout neem. Lekker boeiend dat het helpt met sporten, ik wil gewoon heerlijk schijten.
Als een machinegeweer op de wc zitten matsko!!!!!
 
Ingredienten?
Hebben meer mensen last van met pwo.
Creatine kan ook diarree geven.
image.jpg

Creatine heb ik nog nooit last van gehad..
 
Hoeveel cafeïne neem je doorgaans?
Cafeïne kan t ook veroorzaken, al is 200 mg niet veel.
 
Ken wel mensen die t van beta alanine hebben ( naast de tintelingen)
Weet je zeker dat t de pwo was? Kan ook nog toeval zijn als t de eerste x is...
 
Hoeveel cafeïne neem je doorgaans?
Cafeïne kan t ook veroorzaken, al is 200 mg niet veel.
Precies... Neem normaal 100mg + koffie door de dag heen ter verbetering van de werking van de creatine. Kan me niet voorstellen dat 200mg (overigens ongeveer 2/3de scoop ipv een hele gehad de eerste keer) me nekt..
 
Ken wel mensen die t van beta alanine hebben ( naast de tintelingen)
Weet je zeker dat t de pwo was? Kan ook nog toeval zijn als t de eerste x is...
Dat, kijkende naar de ingredienten denk ik niet dat het de pre was. Maar.... komt je maar op 1 manier achter, zodra je weer van de pot af bent, ff paar dagen rust en weer opnieuw pakken, zit je dan weer op de pot dan weet je het ;)

Ik had vroeger wel altijd max last van die goedkope weightgainers die ramvol met suiker zaten zoals Mammoet ed, daar moest mijn systeem altijd eerst ff aan wennen, dikke rommel was dat :D
 
Ik heb het soms zelfs van een gewone multi vit. Lijkt me door de fillers te komen ofzo.
 
Als het door de preworkout komt dan is het waarschijnlijk de yohimbine.
 
Meer water toevoegen wanneer je PWO neemt, meeste nemen maar een klein beetje water. zitten in elke PWO laxerende stoffen in. Met meer water kan je dit gevoel tegen houden of toch verminderen.
 
als het maar niet tijdens het squatten eruit spettert.
 
als het maar niet tijdens het squatten eruit spettert.
Was vooral de deadlift waar ik moeite mee kreeg. Extra kringspier training in het schema dus.
 
Neem jij die op nuchtere maag?
Als ik koffie drink op nuchtere maag krijgt de pot ook van jetje.
 
Back
Naar boven