MuscleMeat

Pre-workout + During workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stijn2802

Cool Novice
Lid geworden
10 apr 2016
Berichten
48
Waardering
6
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Hallo,

Eerste post op dit forum.

Ik zal het kort houden. Ik heb van ON een pot gold standard pre-workout besteld. (175mg cafeïne)
Ik merk opzich wel de lekkere pomp alleen komt toch snel de verzuring van mijn spieren opzetten.
Kan ik om die verzuring tegen te gaan een during workout kopen? bijvoorbeeld deze voor tijdens de training: http://www.bodyenfitshop.nl/aminozu...sportsnutrition/muscle-protect/review/?page=2
 
Nooit meer wat bij body en Fitshop kopen. Absolute rommel.

Mijn advies: Fully loaded en Intra workout van XXL Nutrition.
 
Nooit meer wat bij body en Fitshop kopen. Absolute rommel.

Mijn advies: Fully loaded en Intra workout van XXL Nutrition.
Ik koop nog steeds bij body en fit maar gewoon hun huismerk niet. ON is nog altijd een goed merk en één van de grootste imo.
 
Ik koop nog steeds bij body en fit maar gewoon hun huismerk niet. ON is nog altijd een goed merk en één van de grootste imo.
Ik koop er uit principe niet meer. Ze hebben ons als sporters in de zeik genomen en zijn naar mijn mening een schande voor de sport. Maar dat is een ander verhaal.
ON heeft inderdaad prima spul.
 
bedankt voor de reacties, alleen, heeft het zín om een 'tijdens de workout' drink en een pre-workout te nemen, of is dat overkill?
 
Nee joh. Gewoon wat snelle suikers met wat bcaa en EAA's.
 
bedankt voor de reacties, alleen, heeft het zín om een 'tijdens de workout' drink en een pre-workout te nemen, of is dat overkill?
Overkill, geld niet waard. Ik zou eerder kiezen voor een goede eiwitshake.
 
Hooguit bcaa zoals Gingerbreadman zei.
Maar beter zorgen dat je voor de training genoeg eiwitten hebt gepakt, als je last blijft houden het volume waarmee je traint veranderen.
 
Eventueel beta alanine voor de training supplementeren
 
hmm oke, er zit al beta alanine in de gold standard pre-workout. Ik neem meestal direct na de training een whey shake, dat moet dus ervoor?
 
hmm oke, er zit al beta alanine in de gold standard pre-workout. Ik neem meestal direct na de training een whey shake, dat moet dus ervoor?
Moet niet. Kan wel. Kan iets schelen tijdens de training.
Kunt ook half om half doen voor en na training
 
Lekkere pomp?
Verzuring?

Bcaa's ,fully loaded etc is net zo zonde van je geld als during workout.
Gewoon goed eten, dan heb je al die 'onzin'-meestal-niet nodig.
Ik weet bijna zeker dat het aan je training(schema) ligt.

Voeding+training in orde is de oplossing.
 
oke, hier heb ik wel wat aan. Klopt het dat echt alles van body en fit rommel is? kan ik me haast niet voorstellen, ze zullen toch wel onder controle staan van voedselveiligheid?
 
oke, hier heb ik wel wat aan. Klopt het dat echt alles van body en fit rommel is? kan ik me haast niet voorstellen, ze zullen toch wel onder controle staan van voedselveiligheid?
Alles is rommel van het huismerk.

Lekkere pomp?
Verzuring?

Bcaa's ,fully loaded etc is net zo zonde van je geld als during workout.
Gewoon goed eten, dan heb je al die 'onzin'-meestal-niet nodig.
Ik weet bijna zeker dat het aan je training(schema) ligt.

Voeding+training in orde is de oplossing.
Ik begrijp je mening en ben het er deels mee eens. Fully loaded is echter een goede pwo met nuttige ingrediënten. Na bijna twee jaar, ga ik nog altijd goed op de standaard dosering.
 
  • Like
Waarderingen: Rain
oke, hier heb ik wel wat aan. Klopt het dat echt alles van body en fit rommel is? kan ik me haast niet voorstellen, ze zullen toch wel onder controle staan van voedselveiligheid?

Prijs en marges zijn bij hen belangrijkste en dat is voor een pre workout of whey of vitamines hetzelfde. Waarom het risico nemen als je (voor iets meer geld ) ook huismerken van concurrenten kunt kopen
 
Ik begrijp je mening en ben het er deels mee eens. Fully loaded is echter een goede pwo met nuttige ingrediënten. Na bijna twee jaar, ga ik nog altijd goed op de standaard dosering.

Dat geloof ik ook wel hoor.
Of het tussen mijn oren zit of niet, ik ga ook goed op caffeine tabs.

Maar in het geval van ts, heb je al dat soort producten niet echt nodig .
Ik zou zijn trainingsschema wel eens willen zien.
Het zou mij nl niks verbazen als de oorzaak van de verzuring daarin te vinden is.
 
Lukraak de eerst hit op google: http://voeding-en-fitness.nl/kwaliteit-van-eiwitshakes/
De paar testen op die site die wel kloppen van b&f zijn de testen die zelf hebben uitgevoerd, dus niet geloofwaardig, alles wat onafhankelijk werd getest, door een ander lab, klopte ALLEMAAL niet.
Ze verkopen er dus rommel, mooie site vol met praatjes, iedereen word gelokt door de lage prijzen.
Voor een paar cent meer kun je ook kwaliteit kopen.
 
Muscleprotect is wel lkkre limonade
 
Back
Naar boven