MuscleMeat

Pre-workout en je huid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Larssonn

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2010
Berichten
3.702
Waardering
449
Lengte
1m88
Massa
87kg
Zijn er pre-workout supplementen die wel goed werken maar geen effect hebben op de conditie van je huid?
 
wat voor effect zou het dan op je huid hebben?
 
Acne. M'n gezicht is nu helemaal clean, maar ik ben gevoelig voor dingen die acne veroorzaken en dan krijg ik er weer last van. Nu wil ik een keertje graag pre-workout uitproberen als extra'tje, maar heb geen zin in pukkeltjes enzo.
 
Heb nog nooit gelezen dat een prewo voor acne zorgt.
Heb alleen al gehoord dat sommige eiwitshakes hoog zijn in lactose enzo dat ze wel acne kunnen veroorzaken. Ik kreeg iets meer acne wanneer ik overschakelde van whey isolaat op protein perfection van B&F, maar met m'n huid wat beter te verzorgen is dat alweer weg nu.

Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken met een prewo.
 
Veel pre's bevatten toch veel caffeine en stoffen die je hormoonspiegel laat schommelen, dit zorgt vaak voor acne.
 
Acne van een pre workout?
Cafeïne die je homoonspiegel laat schommelen?

Het wordt steeds mooier...
 
Acne van een pre workout?
Cafeïne die je homoonspiegel laat schommelen?

Het wordt steeds mooier...

Leer lezen, ik zeg niet dat caffeine je hs laat schommelen.
En daarnaast zijn er wel degelijk veel mensen die last van huidproblemen hebben als ze bepaalde pw's gebruiken, google maar.

En hier heb ik gewoon geen zin in.
 
Ik gebruik dagelijks allerij soort cremes voor me huid misschien een beetje verwijfd maar puisten of acne zal ik niet zo snel krijgen
 
Verschilt heel erg per persoon, allemaal genetics.
 
denk dat het niet zoveel kwaad kan zolang je dieet op orde is en niet te hoog gaat doseren.
 
gewoon proberen lijkt me de enige mogelijkheid...
 
Ik heb behoorlijk last van acne en wanneer ik een pre workout supplement neem, wordt me acne wel aanzienlijk meer.... geen idee waardoor, kan door de cafeïne komen, het beetje creatine wat in sommige zit of een andere reden, maar 1 ding is duidelijk acne wordt er wel meer door.
 
Welke sups nam jij?
 
unleash, jack3d en crack, je kunt het gewoon proberen natuurlijk, bij iedereen is het anders. Als je er echt veel last van krijgt stop je er gewoon mee. Binnen 2 dagen wordt het al stukken minder.
 
Laatst bewerkt:
Zit al aan de B5, B-complex, zink. Biergist heb ik al eens geprobeerd, werkt hetzelfde als B-complex. Ben nu clean, maar de kleinste veranderingen brengen hier verandering in.
 
Elke avond voor je gaat slapen je huid reiningen met Vichy purete thermal water kan echt helpen. Ik doe dit ook 's ochtends na me gewassen te hebben. [Link niet meer beschikbaar]
Ook gebruik ik een creme voor overdag, omdat mn huid anders te droog is. Daarvoor heb ik Vichy Aqualia Thermal Mineralbalsem, werkt echt heel goed, de beste creme die ik al gehad heb.

Vroeger had ik echt enorme acne, heb dan een roaccutane-kuur gedaan voor 7 maanden, alles was dan weg. Heb dan een tijdje zitten sukkelen om goeie producten te vinden, dus het kwam iets terug. Maar sinds ik die vichy's heb is alles helemaal weg.
't is maar een tip :)

Succes!
 
Bedankt voor de tip, maar denk dat onze huid heel erg verschilt, ik heb/had namelijk last van vette huid en geen droge. Heb je weer andere middelen voor nodig. Maar die middelen heb ik wel, daarom heb ik nu ook geen acne meer.

Ik ga gewoon een potje noxipro bestellen denk ik. Moet het maar gewoon proberen toch.
 
Ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Welke moet ik in godsnaam kopen? Jack3D, Noxipro, Pre-Workout Power, Wake The Freak?!
 
Back
Naar boven