XXL Nutrition

Pre-workout i.c.m. creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sebastiaann

Novice
Lid geworden
24 jan 2016
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Dag allemaal,

Vanaf volgende week ga ik 6 weken Creatine(micronized) van Optimum Nutrition gebruiken. 1 scoop bij het ontbijt, en 1 scoop na de training(scoop is zo'n 3,5 gram).

Nu is mijn vraag, is het slecht om gedurende deze periode ook pre-workout te nemen? Of is dit af te raden? Zijn er members hier die beiden ook gecombineerd hebben? En welke Pre-workout is dan het beste aan te raden? Ik weet bijvoorbeeld dat bepaalde pre-workouts die al creatine bevatten of cafeïne het beste kan vermijden.

Alvast bedankt voor jullie feedback!
 
1001 topics hierover.
Creatine en caffeine niet combineren zou al achterhaald zijn. Veel preworkouts zit het er al beide zelfs in.
Ochtends bij opstaan 5 gram nemen dagelijks.
En gewoon je pre workout nemen, en nergens druk om maken. Dat wat er teveel in komt, pis je weer uit.
 
5 gram? Ik meende gelezen te hebben dat 3 3,5 gr voldoende zou zijn?
 
Dag allemaal,

Vanaf volgende week ga ik 6 weken Creatine(micronized) van Optimum Nutrition gebruiken. 1 scoop bij het ontbijt, en 1 scoop na de training(scoop is zo'n 3,5 gram).

Nu is mijn vraag, is het slecht om gedurende deze periode ook pre-workout te nemen? Of is dit af te raden? Zijn er members hier die beiden ook gecombineerd hebben? En welke Pre-workout is dan het beste aan te raden? Ik weet bijvoorbeeld dat bepaalde pre-workouts die al creatine bevatten of cafeïne het beste kan vermijden.

Alvast bedankt voor jullie feedback!

Als je een pre workout hebt waar creatine in zit dan heb je dus zat aan 1 dosering van je ON creatine. Je hebt eigenlijk sowieso zat aan 1 dosering van 3-3,5gram.
Als je alleen die na de training neemt is echt ruim voldoende. Op rustdagen kan je zelfs volstaan met nog wat minder.
 
Back
Naar boven