MuscleMeat

Pre-Workout met Creatine Monohydrate combineren.

Bezoekers in dit topic

BONGOO

Novice
Lid geworden
13 jan 2013
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen!

Ik ben nu 2,5 jaar 4 tot 5x per week aan het trainen.
Let goed op me voeding, eet schoon ben veel vooruit gegaan.
Maar ik kom nu op het punt dat ik een beetje stagneer voor mijn gevoel.
En ik heb wil vooruitgaan met een combinatie van Pre-Workout en Creatine Monohydraat.
Wat bouwstenen opbouwen!!!

Is dit aan te raden ?

Iemand ervaring met deze combinatie?!

Ik hoor graag van jullie. :D
 
Prima optie, welke pre-workout sup ga je nemen ?
 
In sommige pre work out supplementen zit al creatine. Zoals noxi pro , stacker rush etc... Meestal pak ik dan voor het trainen mijn pre-work out en daarna een schep creatine.
 
Ik zat te denken aan Assault van Muscle Farm. Wou noxi pro halen maar is nergens meer te verkrijgen! (goeie zooi is dat!)
Omdat er ook creatine in de pre-workout zit. Neem ik dan niet teveel creatine op in combinatie met monohydraat creatine!

En is er nog een supplement waar ik baat bij heb om groter te worden in combinatie met deze middelen??!
Of is dit voldoende om mee aan de slag te gaan?!

THKSSSS...! :D
 
Cafeïne en Creatine Mono.
 
Assault: goede verhalen over gehoord.

Crea Mono combineren met pre-workout heb ik altijd al een beetje onduidelijk gevonden. Creatine & caffeïne (wat in vele pre-workouts zit) gaan nl. volgens enkele bronnen niet goed samen...(caffeïne doet een soort afbreuk aan de creatine waardoor dat z'n werk ni goed kan doen).
 
Assault: goede verhalen over gehoord.

Crea Mono combineren met pre-workout heb ik altijd al een beetje onduidelijk gevonden. Creatine & caffeïne (wat in vele pre-workouts zit) gaan nl. volgens enkele bronnen niet goed samen...(caffeïne doet een soort afbreuk aan de creatine waardoor dat z'n werk ni goed kan doen).

Onzin, ik roer met creatine door de koffie
 
Pas als de cafeïne achterlijk hoog gedoseerd is, zou het de opname van creatine kunnen verhinderen... Tegen de tijd dat je dergelijke doseringen cafeïne tot je neemt heb je waarschijnlijk wel iets anders aan je hoofd dan creatine ;)
 
Het is gewoon goed te doen dus.
Ik post wel hoe het gaat met de vorderingen Assault met mono!
 
@bas, "in pre-workouts zit al crea" ja maar in hele kleine dosissen. 1gr ofzo tog ?,
neem zeker monocrea erbij kan zeker geen kwaad, als ik mijn crea voor mn training neem voor 3/4 weken merk ik zeker een kracht toename.
 
Back
Naar boven