MuscleMeat

Pre-workout met DMAA?

Bezoekers in dit topic

trenhard

Novice
Lid geworden
30 aug 2014
Berichten
6
Waardering
0
Beste allen,

Ik ben opzoek naar een pre-workout met DMAA zoals crack van vroeger. Ik weet dat DMAA niet meer verkocht mag worden echter ben ik op zoek naar een buitenlandse internetshop die het wel doet. Iemand enig idee? Zo nee, nog aanbevelingen voor een goede pre-workout dat lijkt op de pre-workouts van vroeger?
Bedankt!
 
Op marktplaats vind je nog veel Unstoppable voor een schappelijke prijs.
 
Ik kan alleen 1 advertentie vinden voor 55 euro!!!!! :|
 
Dat is niet heel schappelijk inderdaad. Ik kan er nog wel aan komen voor een paar tientjes.. Op de straat jwz.
 
Kan je nergens pure dmaa bestellen en zelf toevoegen aan je preworkout?
 
Ik snap nog steeds niet waarom men designer drugs (Dat is letterlijk wat het is) gaat pakken, wanneer die stoffen, werking, bij-effecten enorm slecht onderzocht zijn :o..
 
Ik snap nog steeds niet waarom men designer drugs (Dat is letterlijk wat het is) gaat pakken, wanneer die stoffen, werking, bij-effecten enorm slecht onderzocht zijn :o..
Drugs is fijn.
 
Ik snap nog steeds niet waarom men designer drugs (Dat is letterlijk wat het is) gaat pakken, wanneer die stoffen, werking, bij-effecten enorm slecht onderzocht zijn :o..


dmaa werkt gewoon goed daarom.
 
muscle-lab heeft veel pre met dmaa
De prijzen zijn daar vrij hoog. Alles bij elkaar komt het neer op 53 euro voor een potje van 330gram.

Iemand nog andere goede suggesties voor een pre-workout?
 
Laatst bewerkt:
Ik snap nog steeds niet waarom men designer drugs (Dat is letterlijk wat het is) gaat pakken, wanneer die stoffen, werking, bij-effecten enorm slecht onderzocht zijn :o..
Ik ben graag de yolo zelve
 
Ik heb enige tijd geleden toch via via Crack V3 Revolutions weten te krijgen, afkomstig uit België.
Nou heb ik begrepen van die guy dat er blijkbaar nog een voorraadje ligt.
Alleen zit hij zelf in het buitenland nou.

Heb gierig het inet lopen afzoeken en heb toch wat advertenties gevonden op MP..
Zag iemand in Berkel en Rodenrijs, Haarlem en Amsterdam.

De prijzen zijn redelijk tot duur, maar als je echt DMAA wilt hebben in je PWO, is dat het zeker wel waard.

Ben ook maar net lid geworden van dit forum.. Het is weer tijd om te knallen.

Men heeft zo z'n (voor)oordelen betreft dit soort supplementen.
Het is maar net wat je ermee doet en hoe je ermee omgaat..

Kindje, studie en een baan,.. waar haal je de energie nog vandaan..
 
Kan je net zo goed los dmaa kopen. Heb 100x10mg op de kop weten te tikken voor 20 euro.
 
Kan je net zo goed los dmaa kopen. Heb 100x10mg op de kop weten te tikken voor 20 euro.

Kan via US bestellen als poeder, als je 250 gram ofzo besteld( paar man tegelijk of verkopwn) is het nog gewn 1.50 de gram.
 
Back
Naar boven