Fitness Seller

Pre- Workout ( met stof Dmaa) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb em, vind em wel goed. Je zweet als een malle dus qua vocht en vetverbranding prima. Heb zelf wat citruline nalaat, creatine en beta alanine bijgedaan want ik merkte niks van het jeukerige gevoel en miste ietswat pomp

merk je de DMAA goed? ik twijfel tussen blackbooster en limitless van muscle rage met DMHA erin.
 
merk je de DMAA goed? ik twijfel tussen blackbooster en limitless van muscle rage met DMHA erin.

Ja je krijgt een enorme focus en bent ietsjes opgefokt. Praat liever niet met andere en zweet dus nogal. Nadeel is dat je slecht in slaap komt niet perse vanwege de caffeine maar echt door de dmaa. Ook moet je veel vaker pissen
 
Ja je krijgt een enorme focus en bent ietsjes opgefokt. Praat liever niet met andere en zweet dus nogal. Nadeel is dat je slecht in slaap komt niet perse vanwege de caffeine maar echt door de dmaa. Ook moet je veel vaker pissen

thanks man, binnenkort maar eens kopen dan. zal feedback hier plaatsen voor anderen
 
Limitless van Muscle Rage,heb ik pas gebruikt.
Ik vindt hem goed,je voelt hem echt goed,en werkt lekker lang door!!
Heb ook de Devil's Shot(oude versie dmaa) en wissel deze 2 met elkaar af.
 
  • Like
Waarderingen: hk95
Groot gelijk,heb nu zelf dan ook vanuit Duitsland de echte oude versie van Devil's
Shot met 1.3 DMAA.
Heb al een proefzakje probeert,nou ik kan je verzekeren,wist niet wat mij overkwam,en bleef echt uren lang doorgaan,harder dan hard.Daarbij hadden ze nog een proefzakje.
Die ook vrij heftig moet zijn.Bekijk bijlage 423272Bekijk bijlage 423272
heb je deze toevallig van muscle lab?
 
waar heb jij ze dan gehaald als ze niet meer verkopen?
 
BlackBooster is erg goed :) Monster pwo met een nieuwe label.
 
  • Like
Waarderingen: hk95
The Grim Reaper, komt van een Nederlandse producent en bevat 300mg DMHA en 400 mg cafeïne. Traint echt heerlijk weg met een lekkere focus. Heel erg vergelijkbaar met Devils Shot en Jack3d.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan moet hij wel goed zijn,heb nl vorige week nog Devil's Shot genomen,werkelijk een weergaloos gevoel,dat maar blijft doorgaan.
 
Dan moet hij wel goed zijn,heb nl vorige week nog Devil's Shot genomen,werkelijk een weergaloos gevoel,dat maar blijft doorgaan.
Ik vind hem persoonlijk niet onderdoen voor Devil's Shot. + Hij is goedkoper en sneller geleverd

Ik dacht trouwens dat Devil niet of bijna niet meer aan te komen was?
 
Klopt,maar had laatst nog een v/d laatste potten ingeslagen
 
flinke bump maar goed belofte maakt schuld, ik zou mijn ervaring met blackbooster met jullie delen

prima pre-workout, goeie focus en je voelt wel dat het van een ander kaliber is maar........

de laatste training ging mis, moet zeggen dat ik 2 scoops genomen had en fanatiek bezig was totdat de crash kwam. ik wist dat de crash van blackbooster niet de minste is maar dit sloeg alles, sterker nog ik kon de hele avond geen erectie krijgen. de middag erop lukte het uiteindelijk wel maar voelde ik me nog steeds beroerd.

tl:dr , prima pre-workout, niet overschrijden
 
Ik heb deze week de nieuwe Monster V2 versie besteld via Marktplaats.

Jezus wat een knaller is dat zeg! Nog beter ( en vooral een stuk lekkerder qua smaak) dan zijn voorganger. Zelfde blend wat echt zorgt voor een top workout

Ik verwacht dat veel mensen weer terug gaan naar deze Monster. Hoor er in sportscholen ook steeds meer over
 
Ja je krijgt een enorme focus en bent ietsjes opgefokt. Praat liever niet met andere en zweet dus nogal. Nadeel is dat je slecht in slaap komt niet perse vanwege de caffeine maar echt door de dmaa. Ook moet je veel vaker pissen
Helemaal mee eens. Heb zelfs de Monster ook nog weten uit te halen. De smaak is bagger . Gewoon ff erin gieten en knallen met die gewichten. Geeft mij een apart gevoel van binnen hahahah
 
Opgeschoond, aangezien het tegenwoordig illegaal is mag er niet naar bronnen gevraagd worden!
 
  • Like
Waarderingen: hk95
Ik werd van die monster PWO helemaal rood, werd zo erg heb de training maar gestaakt, iemand enig idee wat dit geweest zou kunnen zijn? Dosering was 1e keer vrij hoog, heb tweede keer minder gedaan maar hetzelfde probleem... hield 3 kwartier aan en toen werd het minder
 
Ik werd van die monster PWO helemaal rood, werd zo erg heb de training maar gestaakt, iemand enig idee wat dit geweest zou kunnen zijn? Dosering was 1e keer vrij hoog, heb tweede keer minder gedaan maar hetzelfde probleem... hield 3 kwartier aan en toen werd het minder
Blackbooster of de nieuwe witte Monster?
 
Hmmm , goede vraag. Heb zelf geen last van rood aanlopen.
Ik gebruik hem wel alleen savonds ,heb een aantal keren in mijn ochtend training gebruikt maar dan ben je in de middag helemaal gaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven