MuscleMeat

Pre- Workout ( met stof Dmaa) (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Lid geworden
9 okt 2019
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Iemand ervaring met deze website? Bodyshock.pro?

Ik zie sommige PWO met DMAA erin.
Ik ga de monster volgende maand misschien proberen, maar centurion ziet er wel ook goed uit.

pjotterr

Cool Novice
Lid geworden
11 sep 2016
Waardering
22
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Iemand ervaring met deze website? Bodyshock.pro?

Ik zie sommige PWO met DMAA erin.
Ik ga de monster volgende maand misschien proberen, maar centurion ziet er wel ook goed uit.
Ik weet niet of je er veel in gaat slaan (en dus van free shipping profiteert) maar €48 exclusief verzending is belachelijk duur. Als de werking goed is, is het het geld natuurlijk dubbel en dwars waard.

Zoals ik in een ander topic ook al aan heb gegeven, er zijn in Nederland gewoon pre-workouts verkrijgbaar met beide DMAA en DMHA.

Lid geworden
9 okt 2019
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Ik weet niet of je er veel in gaat slaan (en dus van free shipping profiteert) maar €48 exclusief verzending is belachelijk duur. Als de werking goed is, is het het geld natuurlijk dubbel en dwars waard.

Zoals ik in een ander topic ook al aan heb gegeven, er zijn in Nederland gewoon pre-workouts verkrijgbaar met beide DMAA en DMHA.
Ja is wel duur inderdaad, maar ja zoals je zei indd toch hier in NL eerst proberen met blackbooster en misschien white monster op Marksplaats.

Mlynch

Novice
Lid geworden
22 okt 2014
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
96kg
Ja is wel duur inderdaad, maar ja zoals je zei indd toch hier in NL eerst proberen met blackbooster en misschien white monster op Marksplaats.
Toch oppassen met fake. Heb hier nog een potje staan en daar merk ik niet zoveel van,buiten de vreselijk chemische smaak.

Zijn er buiten muscle lab nog betrouwbare Europese web shops?

ricafit

Cool Novice
Lid geworden
6 jan 2015
Waardering
114
Lengte
1m79
Massa
79kg
Vetpercentage
10%
BodyShock zelf geen ervaring mee maar wellicht iemand anders wel?

Bovenaan