AndroidHealthClinic

pre workout niet of wel

Bezoekers in dit topic

kjell92

Cool Novice
Lid geworden
1 jul 2013
Berichten
63
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
76kg
beste beesten!!

ik wil graag de mening weten over pre workout.
ik vroeg mij af of het zin heeft om het te gebruiken en ik hier door meer resultaat ga boeken?
daarnaast wil ik ook nog creatine gaan gebruiken voor meer resultaat

alvast bedankt
 
Nee, motivatie is je pre-workout.
Het helpt je met een betere focus en je krijgt er misschien wat meer pomp van. Het is geen wondermiddel.
Creatine is een prima supplement.
 
Hier kun je niks zinnigs over zeggen, de een die zweert er bij en de ander gebruikt het nooit. Het ligt er maar net aan wat jij prettig vindt. Ik zelf gebruik het niet, af en toe een bak koffie voor het trainen meer niet.
 
Verschilt per persoon. Ik gebruik eigenlijk altijd een pre-workout. Geeft je net dat beetje extra pomp en/of energie.
 
beste beesten!!

ik wil graag de mening weten over pre workout.
ik vroeg mij af of het zin heeft om het te gebruiken en ik hier door meer resultaat ga boeken?
daarnaast wil ik ook nog creatine gaan gebruiken voor meer resultaat

alvast bedankt

Ja het heeft zin, maar je gaat er niet van groeien (pre-workout).
 
Ik gebruik het alleen als ik futloos ben. Aders gewoon een kop koffie en groene thee, dat laatste pept me al genoeg op.
 
Vindt het zonde van je geld, voor de prijs waarvoor je een pre workout booster koopt heb je paar kg kip/biefstuk/ect
 
Je kunt voor het trainen ook een banaan eten.
 
Maar daar krijg je geen energie boost van in de vorm van alerheid en meer concentratie

Wel een energie boost. Maar er werd niet gevraagd naar alerdheid en concentratie.
 
Ik gebruik het echt alleen als ik totaal geen zin heb om te trainen. Ik krijg van pre-workout nog al eens een crash na de training (nog meer moe/hoofdpijn e.d.)
 
Ik gebruik muziek als oppepper :D

ow ja en crea gebruik ik wel.
 
Ik gebruik het meestal ook. Om 7 uur 's avonds thuis van werk daarna eten en nog even rust, om alle energie terug te krijgen vind ik dit erg helpen. Er na kan ik toch niet meer stilzitten ;)
 
Vind het zelf niet noodzakelijk.. Krijg echt niet meer motivatie om te trainen met pre-workout op.. Die motivatie moet toch echt van diep van binnen komen.


Als je genoeg geld heb kan je wel wat gaan proberen. Maar over het algemeen stelt veel teleur.. en dan heb ik het over de bewezen/werkende ingredienten. caffeine is één van de belangrijkste ingredienten in pre-workouts.. en dat kan ook gewoon met een kop koffie, energydrank of een caffeine pil.
 
Ik gebruik het heel soms, als ik bijvoorbeeld de hele dag op school heb gezeten of gewerkt tot half 6. Het is een keus die je zelf maakt. Het is geen wondermiddel.
 
Ik gebruikte ook nooit pre work outs, nu wel gaan doen ik vind het heerlijk: erg geconsenteerd en de caffeine doet zijn werk goed
 
Ik heb sinds kort de oude versie van Jack3d met dmaa.. de eerste week had ik echt volop energie, helaas werd ik er snel misselijk van.. ben vorige week even gestopt met het innemen van een pre workout en kon prima op eigen kracht trainen! het voelde ook veel beter.. gisteren heb ik weer eens jack3d geprobeerd maar dan 4 scoops training ging super maar heb de hele nacht met onregelmatige hartkloppingen gezeten en niet geslapen.. ben vandaag ook zwaar down in mijn bedje gebleven.. hiervoor had ik ook andere pre-workouts gebruikt pow3rd! & Jack3d micro.. daar kreeg ik ook hetzelfde ''misselijkheid'' effect van.. Ik vind het dus fijner om gewoon op eigen kracht te trainen zonder pre-workout!
 
Back
Naar boven