MuscleMeat

Pre workout producten en hardlopen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DesWetenschaps

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2010
Berichten
238
Waardering
38
Broeders en Zusters,

Echt aan krachtsport doe ik niet, hardlopen daarentegen wel.

Heeft iemand ervaring met een PWO product i.c.m. een langere duurloop (>60 min.)? Beta alanine en eiwitten zitten al standaard in m'n programma.

Kortste klap is natuurlijk "gewoon" wat verschillende dingen te proberen (met name de nieuwe aanstaande van B&F!) maar alle ervaringen van jullie zijn meer dan welkom?
 
Broeders en Zusters,

Echt aan krachtsport doe ik niet, hardlopen daarentegen wel.

Heeft iemand ervaring met een PWO product i.c.m. een langere duurloop (>60 min.)? Beta alanine en eiwitten zitten al standaard in m'n programma.

Kortste klap is natuurlijk "gewoon" wat verschillende dingen te proberen (met name de nieuwe aanstaande van B&F!) maar alle ervaringen van jullie zijn meer dan welkom?

Kijk eens naar de HULK FORCE. Prima te gebruiken als pwo. Ook voor duurloop.

Zo zit er o.a. Creatine, Glutamine, Beta-Alanine, Dextrose, Mineralen, Waxy Mais en BCAA's in HULK FORCE. In hoge doseringen.
 
309rfpd.jpg


:o
 
Laatst bewerkt:
Broeders en Zusters,

Echt aan krachtsport doe ik niet, hardlopen daarentegen wel.

Heeft iemand ervaring met een PWO product i.c.m. een langere duurloop (>60 min.)? Beta alanine en eiwitten zitten al standaard in m'n programma.

Kortste klap is natuurlijk "gewoon" wat verschillende dingen te proberen (met name de nieuwe aanstaande van B&F!) maar alle ervaringen van jullie zijn meer dan welkom?

PWO als in Pre WO ?

caffeine ?

en na een uur moet je wel wat te "eten" meenemen voor onderweg (carbs + eiwit) en als het nog langer wordt ook eens kijken naar je electrolieten.

Lees dit ook eens: www.hammernutrition.com/downloads/fuelinghandbook.pdf

Wat betreft supplementen:

http://search.freefind.com/find.html?id=38869215&pageid=r&mode=ALL&n=0&query=duursporters
 
Back
Naar boven