XXL Nutrition

Pre-workout rating topic

Bezoekers in dit topic

Met amp zal ik maar snel zijn kwa bestellen als ik jullie was want is recentelijk ook op de blacklist gezet.
Toch twijfel ik in dit soort gevallen of ik nu moet gaan rennen om te bestellen of het juist niet moet halen..

Op een puntje pep kan ik vast ook prima cardio doen, maar of dat nu zo goed voor me is..

Ergens wil je een PWO die je echt 'in the zone' krijgt, maar aan de andere kant weet je dondersgoed dat er dan rotzooi in zit..

The struggle is real!:o
 
waar is die noxipro?!?! die krijgt een 10 op een schaal van 5 :)

btw, assault hebben ze bij de laatste formule ene hogere dosis Beta-alanine in gedaan, ben ik blijkbaar allergisch voor dus elke keer rode en pijne huid :O overal vlekken
 
Toch twijfel ik in dit soort gevallen of ik nu moet gaan rennen om te bestellen of het juist niet moet halen..

Op een puntje pep kan ik vast ook prima cardio doen, maar of dat nu zo goed voor me is..

Ergens wil je een PWO die je echt 'in the zone' krijgt, maar aan de andere kant weet je dondersgoed dat er dan rotzooi in zit..

The struggle is real!:o

www.azarius.nl verkoopt allemaal ''plant based'' pilletjes en poedertjes. Er staan ook reviews op de site. Ik overweeg om eens zoiets te bestellen. :D
 
www.azarius.nl verkoopt allemaal ''plant based'' pilletjes en poedertjes. Er staan ook reviews op de site. Ik overweeg om eens zoiets te bestellen. :D
Tja, geranimine (de natuurlijke DMAA) komt ook uit een plant...

En in colombia hebben ze ook planten waar je een aardig goedje uit kunt halen..:rolleyes:


edit: wat een gezellige namen hebben al die party pills daar:roflol:
 
waar is die noxipro?!?! die krijgt een 10 op een schaal van 5 :)

Inderdaad :thumb: Maar helaas ook niet meer te krijgen (de oude tenminste). Net als Unstoppable een echt topper!

Tegenwoordig gebruik ik voornamelijk C4, is lekker + blijft redelijk tot goed z'n werk doen.

Handig topic trouwens!
 
waar is die noxipro?!?! die krijgt een 10 op een schaal van 5 :) btw, assault hebben ze bij de laatste formule ene hogere dosis Beta-alanine in gedaan, ben ik blijkbaar allergisch voor dus elke keer rode en pijne huid :O overal vlekken

Rode irriterende huid en vlekken kan je ook krijgen van de niacin, met name als de PWO wordt ingenomen als de maag nuchter is en/of er lange tijd niks gegeten is. Misschien dat het hier aan ligt?
 
Ik zie Roid Rage van XXL er niet tussen staan.. deze doet het ook erg lekker!
Alleen een sample van geprobeerd dus ik zal geen cijfers geven gebaseerd op 1 training.

www.azarius.nl verkoopt allemaal ''plant based'' pilletjes en poedertjes. Er staan ook reviews op de site. Ik overweeg om eens zoiets te bestellen. :D

Kratom kan misschien eens leuk zijn om te proberen, maar daar blijft het wel bij.

Als je naar de ingrediënten kijkt van die party pills dan is het eigenlijk ook om te huilen.. ik haak al snel af bij dit soort verkoop praatjes:

De BLAST energizer is er om je mee terug te nemen naar een vervlogen tijd, toen je niet meer dan één ding tegelijk aan je hoofd had. Deze cafeïne capsules vergroten je concentratie en geven je een directe energiestoot wanneer je deze het meest nodig hebt. We kunnen niet garanderen dat je voor je ninja examen slaagt, maar het is absoluut een goed begin.

en vervolgens is dit het ingrediënt per capsule: 100 mg. caffeine.

en de herbal speed die o.a kaneel en nootmuskaat bevat :D
 
Laatst bewerkt:
Tof topic! Zou het niet wat zijn om je ranking naar gelang je cijfer aflopend te plaatsen?
Bedankt! Ga ik vandaag naar kijken :thumb:

waar is die noxipro?!?! die krijgt een 10 op een schaal van 5 :)

btw, assault hebben ze bij de laatste formule ene hogere dosis Beta-alanine in gedaan, ben ik blijkbaar allergisch voor dus elke keer rode en pijne huid :O overal vlekken
Helaas nooit geprobeerd :(

Ook al eens geprobeerd om beta-alanine los te gebruiken? Dan merk je vanzelf wel of het daadwerkelijk daaraan ligt :)

www.azarius.nl verkoopt allemaal ''plant based'' pilletjes en poedertjes. Er staan ook reviews op de site. Ik overweeg om eens zoiets te bestellen. :D
Handige tip!

Handig topic trouwens!
Bedankt :)

Ik zie Roid Rage van XXL er niet tussen staan.. deze doet het ook erg lekker!
Alleen een sample van geprobeerd dus ik zal geen cijfers geven gebaseerd op 1 training.
Roid Rage heb ik ook nog nooit gehad. Heb pas geleden een aantal nieuwe besteld dus voorlopig nog even niet. Roid Rage staat wel op mijn lijstje voor de volgende pwo bestelling.
 
Iemand al ervaring met C4 50X™: 50% MORE EXPLOSIVE?
 
gewoon kop zwarte koffie beste!
 
Vorige week Assault van Musclepharm besteld en deze bevalt mij ERG goed.

Dit is wel de eerste PWO die ik bestel dus kan niet vergelijken.

De smaak Watermelon is zoet en smaakt en ruikt naar snoep. Het zou iets minder zoet mogen. Maar het smaakt wel goed. Helaas lost de poeder niet helemaal goed op en blijft er wat op de bodem van mijn glas.

Een halve scoop is al genoeg want ik wil
Niet te veel caffeine nemen. Kickt na 1 minuut al in, geeft goede focus, pomp en trainingen gaan goed en voel mij een stuk sterker!!
 
Laatst bewerkt:
Vorige week Assault van Musclepharm besteld en deze bevalt mij ERG goed.

Dit is wel de eerste PWO die ik bestel dus kan niet vergelijken.

De smaak Watermelon is zoet en smaakt en ruikt naar snoep. Het zou iets minder zoet mogen. Maar het smaakt wel goed. Helaas lost de poeder niet helemaal goed op en blijft er wat op de bodem van mijn glas.

Een halve scoop is al genoeg want ik wil
Niet te veel caffeine nemen. Kickt na 1 minuut al in, geeft goede focus, pomp en trainingen gaan goed en voel mij een stuk sterker!!

Dan zou je een van de betere preworkouts eens moeten proberen. Ik kreeg van unstoppable een zieke pump soms wel 2 dagen. :eek: Noxipro was ookwel een zieke
 
Vandaag een 0,5 gram dmaa gevonden, had dat ooit eens gekocht (1gr). Morgen weer eens proberen, gebruik nooit preworkouts dus dit moet ik wel voelen.
 
Vandaag een 0,5 gram dmaa gevonden, had dat ooit eens gekocht (1gr). Morgen weer eens proberen, gebruik nooit preworkouts dus dit moet ik wel voelen.

Ik zou dan wel nemen icm caffeine 200/250mg en dan gewoon beginnen met 40/50 mg dmaa
 
Ik zou dan wel nemen icm caffeine 200/250mg en dan gewoon beginnen met 40/50 mg dmaa

Idd. Maar kzou dan eerder voor 70-75mg gaan. Zeker niet hoger als je weinig tolerantie hebt.
 
Dan zou je een van de betere preworkouts eens moeten proberen. Ik kreeg van unstoppable een zieke pump soms wel 2 dagen. :eek: Noxipro was ookwel een zieke


Ik heb van Unstoppable soms de nacht in bed wakker gelegen omdat m'n scoop soms iets teveel was... Wel een ongelooflijke pomp en focus idd...
 
Bij mij doet gameday het momenteel erg goed. Heb lekkere energie zonder een gejaagd gevoel te hebben, erg goede focus en een dikke pomp, een goede pwo dus.
 
en deze dan, Gold Standard Prew-Workout...iemand ervaringen mee....en niet eens erg duur..
 
Pulse V4 + No2 van Myprotein hoiii
 
en deze dan, Gold Standard Prew-Workout...iemand ervaringen mee....en niet eens erg duur..

Ik heb zeer goede ervaringen met Platinum PRE ook van ON, heb nu Gold Standard in de kast staan voor als Platinum op is. Voor zover ik kan zien is het vooral caffeine dosis die anders is
 
Back
Naar boven