Fitness Seller

Pre-workout van XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
6 aug 2016
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
75kg
Hallo allemaal!

Heeft iemand ervaring met de pre workout supplementen van XXL Nutrition? Ben erg tevreden met de producten van XXL alleen hoor gemixte verhalen over hun pre workout. Iemand die mij meer kan vertellen over de preworkout formules van XXL?

Mvg,

Damian
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Preworkouts zijn vrij persoonsgebonden.Wat voor mij een goed PWO is is voor u mss geen goede.

Mijne maat vond NO shotgun zeer goed en ik merkte er dan niet veel van. Ik vond NO explode goed en daar voelde hij dan weer niks van.

Maar over de XXL PWO weet ik niets.
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Preworkouts zijn vrij persoonsgebonden.Wat voor mij een goed PWO is is voor u mss geen goede.

Mijne maat vond NO shotgun zeer goed en ik merkte er dan niet veel van. Ik vond NO explode goed en daar voelde hij dan weer niks van.

Maar over de XXL PWO weet ik niets.

Dankjewel voor je reactie! Wist niet dat dit zo verschilde per persoon, wel heel interessant. Dan bestel ik wel wat samples van verschillende pre workouts om te kijken wat bij mij werkt. :)
 
Ik vind de huismerk pre's van XXL niet zo goed. Heb al hun huismerk pre's gehad, de boost vind ik te laf en de pomp trouwens ook, heb het gevoel dat ze best onderdoseren. Een goede pre vind ik C4 of Devils Shot (muscle-lab.de)


Van bijvoorbeeld Fully Loaded moet ik 4-5 scoops nemen om een lichte boost te voelen.
 
Ik mix mijn eigen pre tegenwoordig maar ik heb een keer de pump'd up gehad: https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/pump-d-up

Zolang je een dubbele dosis neemt is de formulering niet zo slecht (wat bij 90%+ van alle pre-workouts op de markt wel het geval is). Beetje jammer van de AAKG, is al enorm lang aangetoond dat dit geen ruk doet (vooral in combinatie met citrulline-malaat) maar dat ramt xxl wel overal in. Als je niet zelf alles wilt gaan mixen dan zou ik deze pakken en de caffeine tabs los bestellen, als je zelf gaat mixen zou ik alleen citrulline-malaat en caffeine pakken (beta-alanine pak ik post-workout maar dat zou je ook pre kunnen pakken, maakt niet veel uit).
 
Ik vind de huismerk pre's van XXL niet zo goed. Heb al hun huismerk pre's gehad, de boost vind ik te laf en de pomp trouwens ook, heb het gevoel dat ze best onderdoseren. Een goede pre vind ik C4 of Devils Shot (muscle-lab.de)


Van bijvoorbeeld Fully Loaded moet ik 4-5 scoops nemen om een lichte boost te voelen.
Devils shot heeft wel boost ja. Maar beetje lullige vergelijking ivm DMAA vs. caffeine bij de producten in de Nederlandse webshops.
 
Devils shot heeft wel boost ja. Maar beetje lullige vergelijking ivm DMAA vs. caffeine bij de producten in de Nederlandse webshops.

Het is ook niet echt als vergelijking bedoeld, ook C4 werkt bij mij veel beter dan die XXL pre's.
 
Ik vind de huismerk pre's van XXL niet zo goed. Heb al hun huismerk pre's gehad, de boost vind ik te laf en de pomp trouwens ook, heb het gevoel dat ze best onderdoseren. Een goede pre vind ik C4 of Devils Shot (muscle-lab.de)


Van bijvoorbeeld Fully Loaded moet ik 4-5 scoops nemen om een lichte boost te voelen.

Ik citeer even van onze site > Fully Loaded is niet bedoelt voor stim junkies maar voor serieuze sporters die een pre workout zoeken die meer doet dan je korte tijd lanceren en daarna laten crashen (spierafbraak). En fully loaded is alles behalve ondergedoseerd. Ik ken geen betere pre workout voor de pomp dan fully loaded.

Jij zoekt waarschijnlijk naar DMAA achtige stoffen voor de boost maar die zijn helaas niet meer toegestaan. Wie weet wat cellucor in C4 gestopt heeft wat als je daar ineens wel een boost van krijgt en van andere pre's niet. 5150 was ook top maar ook daar zaten niet stoffen in die in de EU niet waren toegestaan. De mogelijkheden die je hebt om met de beschikbare stoffen een goede booster te maken zijn helaas zeer beperkt geworden in de EU.

Voor mensen die goed op caffeine houdende ingrediënten reageren is het geen probleem maar als je daar niet goed tegen kunt of als dit niet goed bij je aanslaat wordt het lastig.
 
Een pre workout blijft altijd een persoonlijk verhaal. De één reageert anders op bepaalde samenstellingen / stoffen dan iemand anders. Een pre workout die bij mij bijvoorbeeld niks doet, zou bij jou een intense boost kunnen geven. Het is een kwestie van proberen! Uiteindelijk kom je een pre workout tegen die je bevalt en dan kan je die vaker blijven gebruiken ;)
 
Een pre workout blijft altijd een persoonlijk verhaal. De één reageert anders op bepaalde samenstellingen / stoffen dan iemand anders. Een pre workout die bij mij bijvoorbeeld niks doet, zou bij jou een intense boost kunnen geven. Het is een kwestie van proberen! Uiteindelijk kom je een pre workout tegen die je bevalt en dan kan je die vaker blijven gebruiken ;)

Zo is het helemaal! en neem dat spul niet elke dag, als je niet zonder pre workout kunt trainen zou ik deze mensen aanraden een andere sport te zoeken die wel genoeg motiveert ;)
 
Zo is het helemaal! en neem dat spul niet elke dag, als je niet zonder pre workout kunt trainen zou ik deze mensen aanraden een andere sport te zoeken die wel genoeg motiveert ;)

Mentaal kun je idd enorm afhankelijk worden van die preworkouts (been there, got hooked on that), zeker die met DMMA in, ik houd het tegenwoordig bij een blikje monster en op eventsdag een paar caps cafeïne ;)
 
Mentaal kun je idd enorm afhankelijk worden van die preworkouts (been there, got hooked on that), zeker die met DMMA in, ik houd het tegenwoordig bij een blikje monster en op eventsdag een paar caps cafeïne ;)
Blik monster blijft toch wel het beste en lekkerste inderdaad! Jammer alleen dat de appie ze allemaal uit het assortiment heeft gehaald... Had het idee dat ze wel goed liepen.
 
Ik citeer even van onze site > Fully Loaded is niet bedoelt voor stim junkies maar voor serieuze sporters die een pre workout zoeken die meer doet dan je korte tijd lanceren en daarna laten crashen (spierafbraak). En fully loaded is alles behalve ondergedoseerd. Ik ken geen betere pre workout voor de pomp dan fully loaded.

Jij zoekt waarschijnlijk naar DMAA achtige stoffen voor de boost maar die zijn helaas niet meer toegestaan. Wie weet wat cellucor in C4 gestopt heeft wat als je daar ineens wel een boost van krijgt en van andere pre's niet. 5150 was ook top maar ook daar zaten niet stoffen in die in de EU niet waren toegestaan. De mogelijkheden die je hebt om met de beschikbare stoffen een goede booster te maken zijn helaas zeer beperkt geworden in de EU.

Voor mensen die goed op caffeine houdende ingrediënten reageren is het geen probleem maar als je daar niet goed tegen kunt of als dit niet goed bij je aanslaat wordt het lastig.


Als je zelf weet dat je alleen maar laffe shit kan verkopen lijkt het me beter om het niet te doen. Ik zoek niet een bepaalde stof, ik wil gewoon geen laffe boost wat ik bij jullie pre's allemaal wel heb. Als ik een pre neem (en nee ben geen junkie), wil ik gewoon een lekkere boost voelen en dat is bij geen van jullie huismerk pre's het geval. Ik snap niet waarom het bij andere pre's wel kan en bij die van jullie niet (en niet alleen de DMAA achtige boosters). Het is zo raar want de andere producten van jullie huismerk zijn allemaal super en jullie pre's van het huismerk vielen erg tegen.
 
Laatst bewerkt:
Idem hier. Ik hoef niet allemaal "werkzame" stoffen waarbij je niet heel veel van merkt. Als recreant heb je dat allemaal niet nodig. Zoveel verschil merk je in je training toch niet, het is allemaal mentaal dat spul. Kan je die 30-40 euro beter uitgeven aan een degelijke shake.
 
Kijk dan niet XXL er op aan maar de prutsers die dmaa verboden hebben... En anders maak je zelf toch een pwo.
 
Ik mix zelf: cap cafeine, scoop BCAA, agmatine en citrulline. Is genoeg voor mij qua boost en pomp. Soms nog een dubbele espresso of wat ephedrine als ik echt moe ben of niet van m'n reet af kom :P
 
Back
Naar boven