Fitness Seller

Pre-workout van XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
6 aug 2016
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
75kg
Hallo allemaal!

Heeft iemand ervaring met de pre workout supplementen van XXL Nutrition? Ben erg tevreden met de producten van XXL alleen hoor gemixte verhalen over hun pre workout. Iemand die mij meer kan vertellen over de preworkout formules van XXL?

Mvg,

Damian
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Preworkouts zijn vrij persoonsgebonden.Wat voor mij een goed PWO is is voor u mss geen goede.

Mijne maat vond NO shotgun zeer goed en ik merkte er dan niet veel van. Ik vond NO explode goed en daar voelde hij dan weer niks van.

Maar over de XXL PWO weet ik niets.
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Preworkouts zijn vrij persoonsgebonden.Wat voor mij een goed PWO is is voor u mss geen goede.

Mijne maat vond NO shotgun zeer goed en ik merkte er dan niet veel van. Ik vond NO explode goed en daar voelde hij dan weer niks van.

Maar over de XXL PWO weet ik niets.

Dankjewel voor je reactie! Wist niet dat dit zo verschilde per persoon, wel heel interessant. Dan bestel ik wel wat samples van verschillende pre workouts om te kijken wat bij mij werkt. :)
 
Ik vind de huismerk pre's van XXL niet zo goed. Heb al hun huismerk pre's gehad, de boost vind ik te laf en de pomp trouwens ook, heb het gevoel dat ze best onderdoseren. Een goede pre vind ik C4 of Devils Shot (muscle-lab.de)


Van bijvoorbeeld Fully Loaded moet ik 4-5 scoops nemen om een lichte boost te voelen.
 
Ik mix mijn eigen pre tegenwoordig maar ik heb een keer de pump'd up gehad: https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/pump-d-up