AndroidHealthClinic

Pre-workout van XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Blik monster blijft toch wel het beste en lekkerste inderdaad! Jammer alleen dat de appie ze allemaal uit het assortiment heeft gehaald... Had het idee dat ze wel goed liepen.
Ik werk zelf bij AH (ben het overigens totaal niet ermee eens dat ze eruit zijn), maar de reden dat ze uit assortiment zijn gehaald is dat we de klant bewuster gezonde keuzes willen laten maken. Vandaar zijn alle grote blikken energydrank eruit gehaald. Bullshit natuurlijk want we blijven gewoon alcohol, tabak, grote zakken chips, grote potten nutella etc verkopen. Maar dit is gewoon een leuke publiciteitsstunt die op enkel negatief commentaar na, vrijwel alleen positieve reacties zal oproepen van de mensen die energydrank troep vinden.
 
Laatst bewerkt:
Eén ieder hier bedankt voor jullie reacties! Train nu al 6 á 7 maanden zonder PWO en gaat in principe prima, was gewoon eens benieuwd naar de 'boost' van een goede PWO. Heb zojuist C4 van cellucor en Unleash van XXL besteld, ben benieuwd. ;)
 
51-50 van rich vind ik goed werken.

Ook te koop bij xxl
 
Er wordt alleen maar over caffeine gesproken als het legale alternatief wat alleen maar mogelijk is in Nederland, maar er zijn zeker wel sterkere stimulanten te koop als alleen maar caffeine die gewoon legaal zijn. ( wel dopinglijst )
 
Ik heb nu BLAST! van XXL en ben daar eigenlijk zeer tevreden over. Nog beter dan de roid rage. Ik heb nog een zak dmaa poeder staan en dat roer ik er dan nog wat bij.

Natuurlijk is pre workout persoonsgebonden maar anderszijds is het geen rocketscience. Stoot cafeine en gaan. XXL is veel bang for buck en met het XXL huismerk zit je eigenlijk altijd wel goed.

Mijn advies zou zijn gewoon een goede xxl huismerk pwo en in usa nog zak dmaa poeder bestellen en dat bv nog 50 mg er bij te nemen.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zie nu deze staan waar het stofje : Kigelia Africana fruit extract in zit ook wel bekend als 2 amino 6. De opvolger van DMAA. Ben dus wel benieuwd naar deze pre welke vanaf september te bestellen is !
BRON: https://blog.priceplow.com/dmha
 
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zie nu deze staan waar het stofje : Kigelia Africana fruit extract in zit ook wel bekend als 2 amino 6. De opvolger van DMAA. Ben dus wel benieuwd naar deze pre welke vanaf september te bestellen is !
BRON: https://blog.priceplow.com/dmha

Leuk, weer een proprietary blend.
 
Ik mix mijn eigen pre tegenwoordig maar ik heb een keer de pump'd up gehad: https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/pump-d-up

Zolang je een dubbele dosis neemt is de formulering niet zo slecht (wat bij 90%+ van alle pre-workouts op de markt wel het geval is). Beetje jammer van de AAKG, is al enorm lang aangetoond dat dit geen ruk doet (vooral in combinatie met citrulline-malaat) maar dat ramt xxl wel overal in. Als je niet zelf alles wilt gaan mixen dan zou ik deze pakken en de caffeine tabs los bestellen, als je zelf gaat mixen zou ik alleen citrulline-malaat en caffeine pakken (beta-alanine pak ik post-workout maar dat zou je ook pre kunnen pakken, maakt niet veel uit).

Kan je misschien meer vertellen over waarom de combinatie van AAKG en citrulline-malaat niet of slechter werkt?
Was toevallig net van plan dat samen te pakken i.c.m creatine en beta-alanine.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zie nu deze staan waar het stofje : Kigelia Africana fruit extract in zit ook wel bekend als 2 amino 6. De opvolger van DMAA. Ben dus wel benieuwd naar deze pre welke vanaf september te bestellen is !
BRON: https://blog.priceplow.com/dmha

2 amino 6 mocht hier toch niet verkocht worden? Dacht dat daardoor sportpoeders het niet meer had.
 
2 amino 6 mocht hier toch niet verkocht worden? Dacht dat daardoor sportpoeders het niet meer had.

Pure chemische 2 animo 6 of een geconcentreerd Kigelia Africana fruit extract zijn 2 verschillende dingen. Wij maken gebruiken van het 2e.
 
Pure chemische 2 animo 6 of een geconcentreerd Kigelia Africana fruit extract zijn 2 verschillende dingen. Wij maken gebruiken van het 2e.
Kan je daar meer over vertellen? Dat onderwerp is altijd interessant
 
Kan je daar meer over vertellen? Dat onderwerp is altijd interessant

2 amino 6 kan je chemisch namaken maar het stofje zit ook van nature in Kigelia Africana fruit. Je kan Kigelia Africana fruit wat filteren zodat het 2 amino 6 gehalte hoger wordt maar het wordt nooit zo hoog als bij chemische 2 amino 6.
 
2 amino 6 kan je chemisch namaken maar het stofje zit ook van nature in Kigelia Africana fruit. Je kan Kigelia Africana fruit wat filteren zodat het 2 amino 6 gehalte hoger wordt maar het wordt nooit zo hoog als bij chemische 2 amino 6.
Misschien heb ik erover heen gelezen maar Wanneer verwacht je deze online?
 
Back
Naar boven