Fitness Seller

Pre workout vrouw

Bezoekers in dit topic

Drangonky

Cool Novice
Lid geworden
14 aug 2011
Berichten
225
Waardering
95
Lengte
1m85
Ik ben op zoek naar een goede pre workout want na een half uur is alle puf er wel uit. Een blikje Monster energy merk ik niks van en dus kom ik uit op pre workout. Desnoods tijdens de training in te nemen, net voor de dip.
Hebben jullie een mening/ervaring over het gebruik van pre workout voor vrouwen? Is de 'normale' variant goed of te sterk voor een vrouw? Of kan ik nog iets anders 'stimulerends' gebruiken? #natty
Ik heb zelf goede ervaringen met Musclepharm dus zat al te kijken naar Assault, beoordelingen zijn ok en al regelmatig hier op het forum voorbij zien komen.
 
Monster pwo
 
Assault vond ik zelf wel goed.
Je kunt ook cafeïne caps proberen. Zit meer in dan redbull/monster.
 
Assault vond ik zelf wel goed.
Je kunt ook cafeïne caps proberen. Zit meer in dan redbull/monster.
Hoe vond je de aanbevolen dosering? Niet meteen tegen het plafond? Je leest nm vanalles dat vrouwen compleet anders erop reageren. Zwss ga ik het de eerste keer thuis proberen om vervelnde dingen voor te zij..worst case scenario
 
Hoe vond je de aanbevolen dosering? Niet meteen tegen het plafond? Je leest nm vanalles dat vrouwen compleet anders erop reageren. Zwss ga ik het de eerste keer thuis proberen om vervelnde dingen voor te zij..worst case scenario

Van assault of cafeïne?
Beide niet tegen het plafond.

Cafeïne neem ik bijvoorbeeld wel alleen in de ochtend en niet perse voor trainen tenzij iets meer aan gewend.

Assault nam ik 30 a 45 minuten voor trainen dacht ik en train altijd uur of 18uur en kon prima slapen.

Met cafeïne is dat laatste in het begin wel even lastig/wennen.

Of vrouwen er perse gevoeliger voor zijn denk ik niet. Zie ook vaak reviews van mannen voorbij komen die stuiteren en ik had nergens last van.
 
Je hebt snel tolerantie opgebouwd voor cafeïne
 
Fully loaded van XXL Vind ik persoonlijk fijn doordat je niet een mega boost merkt en daarna inkakt.. Je voelt je gedurende de hele training klaar om te knallen maar dus niet overdreven stuiterig oid.. Ook ebt het geleidelijk weg nadertijd. Ik eet wel altijd wat na mijn training en heb nooit een uitgeput gevoel hierdoor.
 
Ik ben op zoek naar een goede pre workout want na een half uur is alle puf er wel uit. Een blikje Monster energy merk ik niks van en dus kom ik uit op pre workout. Desnoods tijdens de training in te nemen, net voor de dip.
Hebben jullie een mening/ervaring over het gebruik van pre workout voor vrouwen? Is de 'normale' variant goed of te sterk voor een vrouw? Of kan ik nog iets anders 'stimulerends' gebruiken? #natty
Ik heb zelf goede ervaringen met Musclepharm dus zat al te kijken naar Assault, beoordelingen zijn ok en al regelmatig hier op het forum voorbij zien komen.
Energy dranken moet je ook niet drinken tijdens training. Werkt alleen maar negatief op het opnemen van vocht doordat het hypertoon is. Je kan cafeïne en taurine los nemen, of een pre proberen
 
Back
Naar boven