XXL Nutrition

Pre Workout zonder Caffeïne ?

Bezoekers in dit topic

Sticmasta

Novice
Lid geworden
12 sep 2012
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
Beste mensen ik ben op zoek naar een vervanger voor "Nr1" van Body & Fit.
Neem hem al 2 jaar doorlopend en wil eens iets anders.
Zelf ben ik nogal gevoelig voor caffeïne vandaar mijn vraag...
Heb al gegoogled maar word niks wijzer.
Hebben jullie tips?
Thanks
 
De nr1 is niet echt een preworkout. Heb je UNSTOPPABLE van dedicated al eens geprobeerd? (niet te veel van nemen per keer)
 
unstoppable is wel een goede zonder caffeine, ook heb ik ooit dr.jekkyll (of mr.hyde, weet niet meer welke het was) gehad... deze was ook zonder caffeine maar voelde ik vrij weinig van
 
Ja maar dat is het juist, unstoppable zit vol met caffeïne waarvan je als een bezetene tekeer gaat...wil niet continu het gevoel van verhoogde hartritme.
 
pre-wo zonder caffeine moet je al gauw denken richting een NO-booster

the 9 (van B&F) en Hemavol zijn cafeine vrij, verder kan je citrulline malaat, agmatine, arginine nemen voor pomp. Eventueel wat creatine en beta-alanine
 
The 8 zal je bedoelen?
Is volgens de website de caffeinevrije versie van de 9.
Ga ik eens proberen
Thanks
 
hier eveneens overgevoelig voor caffeine, en ik gebruik hier hemavol,
 
Levrone formula, prijzig, maar zonder caffeïne. Eventueel kun je zoals ze hierboven reeds aangaven afzonderlijke ingrediënten nemen zonder cafeïne. Als je even rondgoogled vind je wel genoeg normaal.
 
Aiiight Thanks!!

Ik heb gezien dat Levrone formula op voorraad is bij nutriplaza.nl.
Is dat een betrouwbare webshop? Iemand ervaring daar?

Momenteel Nr 8 van b&f besteld.
Hemavol ga ik ook eens uitchecken.

Thanks peeps!
 
Zelf samenstellen door ingredienten los te kopen.
 
Is inderdaad de beste manier

En soms nog goedkoper ook.

9 v.d. 10 Pre/post workout shakes bevatten toch dezelfde ingrediënten. Het enigste wat verschilt is de samenstelling.
 
Unstopable is opzich wel goed maar had er meer van verwacht gezien de reviews overal
 
Ik ben inderdaad ook voorstander om me eigen pre workout en dergelijke samen te stellen. En dit scheelt je zeker geld aangezien je vaak een grotere hoeveelheid per ingrediënt inkoopt.
Sinds kort ook dendrobium nobile extract (het obscure stofje wat voorheen in Craze zat) aan mijn mix toegevoegd en dit is een erg fijne toevoeging moet ik zeggen!
 
dan is het niet echt een pre workout meer
 
Unstoppable ! In het verleden ook wel is gehad, maar met cafeïne vind ik beter
 
Zelf ga ik als mijn huidige op is voor purple wraath van controlled labs gaan.
als je googled naar best pre workout without caffeine krijg je keer op keer die.
Kijkend naar de ingrediënten lijkt me die inderdaad wel interessant.
Het enige da ik erin mis is L-carnitine, maar da kan je wel gewoon bijnemen.

Die purple wraath zou mijn muscle protect van B&F vervangen en ook mijn pre workout met creatine in (maar zonder caffeine).
En unstoppable bevat 175 mg caffeine anhydrous, dus best wel genoeg voor wat hartkloppingen als je er gevoelig aan bent.

Deze vond ik ook wel goed, de what the fuck stack van dedicated nutrition.
NO product en creatine product
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/dedicated-nutrition/what-fck-stack/
Die heb ik nu maar zou ik dus vervangen volgende keer.
 
Back
Naar boven