MuscleMeat

Pre workout

Bezoekers in dit topic

spap94

Novice
Lid geworden
6 feb 2015
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
68kg
Voor de BSN/NOXplode-freaks: heb een tijdje geleden NO Xplode 3.0 aangeschaft, 12 doses.
Was hier wel tevreden over en heb nav een actie (1 halen, 2e gratis) nu 1kg in huis van de 2.0. Onwetend als ik was over BSN en zijn verschillende releases van deze pre workout ben ik op zoek gegaan naar verschillen.

Wat mij vooral zorgen baarde was dat er in Amerika (Amerika...) een aantal gezondheidsaanvallen hebben plaatsgevonde. Nierfalen oid. Ik gebruik het nu een week en ben zeer tevreden, maar vooral ook bang dat ik op langere termijn misschien mijn gezondheid op het spel zet.

Hebben jullie misschien ondersteunende onderzoeken of eigen ervaringen (of in je omgeving) positief danwel negatief?

Ik gebruik de PWO vooral omdat ik meestal al een zware dag erop heb zitten en dit toch voor wat meer focus en energie/kracht zorgt. Dit is dan ook een reden voor mij om het te blijven gebruiken.

hoor het graag en ook positieve reacties zijn zeker welkom:)
 
Laatst bewerkt:
Er was wel een bo xplode 2.0nt volgensmij die verboden is geworden, dmaa enzo
 
Pre workouts zijn veilig als je u aan de juiste dosis houdt. Ze werken met veiligheidsmarges die heel ruim zijn. Zelfde als met medicijnen. Neem je 10 keer zoveel als toegelaten dan kan je altijd problemen krijgen.
 
Pre workouts zijn veilig als je u aan de juiste dosis houdt. Ze werken met veiligheidsmarges die heel ruim zijn. Zelfde als met medicijnen. Neem je 10 keer zoveel als toegelaten dan kan je altijd problemen krijgen.

De meeste verhalen van mensen die in het ziekenhuis zijn beland vanwege een pwo komt inderdaad doordat de dosering vele malen wordt overschreden. Je ziet hier op het forum ook vaak genoeg voorbij komen dat er 3 of 4 scoops genomen worden i.p.v 1 scoop.

En neem het niet bij elke training. Neem alleen wat als je anders een waardeloze training zal hebben omdat je te moe bent na werk.
 
Back
Naar boven