XXL Nutrition

pre workout

Bezoekers in dit topic

toenlytje

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 mei 2014
Berichten
1.178
Waardering
718
Lengte
1m89
Massa
40kg
ben opzoek naar een goede preworkout om me trainingen wat intensiever te maken en even wat plateau's te breken.

heb er zelf nog niet heel veel geprobeert, mijn favoriet tot nu toe was alarm pre workout. kan deze alleen niet meer vinden vandaar dat ik een andere zoek.


iemand suggesties? (niet al te duur)
 
Zocht je deze?

Verder zijn Cellucor C4 Extreme, Dedicated Unstoppable en Optimum Nutrition PRE goede pre workouts.

Zelf gebruik ik af en toe Cellucor C4 Extreme, maar probeer ik het gebruik ervan te minimaliseren zodat het effect zo groot mogelijk is op het moment dat ik het gebruik. Vaak is een appel en een kop koffie voor mijn training ook voldoende om energie te krijgen.
 
Mijn persoonlijke top 3:
1. Dedicated Unstoppable









































2. Assault Musclepharm
3. 1MR Ultra concentrated
 

deze zocht ik inderdaad, was toen in de aanbieding voor 10 euro, 42 euro vind ik een beetje overdreven

heb zelf al gekeken naar c4 en denk dat ik die maar is ga bestellen.
 
Heb je de zoekfunctie al gebruikt want dit is volgens mij pre-workout topic 983434...

Zou sowieso eens creapure creatine proberen als ik jou was. Verder zijn Shatter, NO-Xplode en C4 lekker :)
 
psycho een heerlijke pwo met een goeie pomp.
 
Dedicated unstoppable is goat, maar alleen nog via via te krijgen en er zit eigelijk gewoon drugs in.

Verder hoor ik veel goed over c4 en assault.

Preworkout is wel verslavend dus weet waar je aan begint.
 
Crazy van B&F goedkoop en werkt prima! (Tenzij je de effecten van Noxipro verwacht haha)
 
C4 va. Cellucor. 4 weken gebruiken en dan 2 weken niet etc.
 
Back
Naar boven