XXL Nutrition

pre workout

Bezoekers in dit topic

Er zijn ook nog niet zoveel topics over pwo's :engel:

Anyway, dat B&F spul is veel te duur. Meer dan een euro per serving, voor dat geld zijn er voldoende echte merken te krijgen. Sowieso altijd maar de vraag wat er daadwerkelijk in zo'n B&F potje zit.

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Lol, die product omschrijving ook weer...

100% transparant label. Geen onduidelijke blend
De meest merken werken met totaal onduidelijke labels en/of blends op het label. Dit maakt dat jij als consument niet kunt zien hoeveel werkzame stoffen jouw pre-workout bevat. Wij hebben geen geheimen! Ons label is 100% transparant en bevat geen onduidelijke blends. Wij weten zeker dat onze Prefect Pre-Workout de grootste hoeveelheid werkzame stoffen in de markt bevat.


:o
 
V) Bevat Perfect Pre-Workout verboden stoffen?
A) Dat zou je wel zeggen als je de resultaten van Perfect Pre-Workout zelf ervaren hebt.
Perfect Pre-Workout is uiteraard dopingvrij en volledig toegestaan. Ben je topsporter? Vraag dan altijd bij je eigen bond naar de specifieke eisen alvorens je Perfect Pre-Workout gebruikt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Er zijn ook nog niet zoveel topics over pwo's :engel: Anyway, dat B&F spul is veel te duur. Meer dan een euro per serving, voor dat geld zijn er voldoende echte merken te krijgen. Sowieso altijd maar de vraag wat er daadwerkelijk in zo'n B&F potje zit. ---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ---------- Lol, die product omschrijving ook weer... 100% transparant label. Geen onduidelijke blend De meest merken werken met totaal onduidelijke labels en/of blends op het label. Dit maakt dat jij als consument niet kunt zien hoeveel werkzame stoffen jouw pre-workout bevat. Wij hebben geen geheimen! Ons label is 100% transparant en bevat geen onduidelijke blends. Wij weten zeker dat onze Prefect Pre-Workout de grootste hoeveelheid werkzame stoffen in de markt bevat. :o
Ja ze schrijven tenminste erop wat erin zit. Het klopt dan wel niet als je achteraf het gaat testen... maar ze zijn wel transparant he!
 
oke thanks

Er zijn ook nog niet zoveel topics over pwo's :engel:

Anyway, dat B&F spul is veel te duur. Meer dan een euro per serving, voor dat geld zijn er voldoende echte merken te krijgen. Sowieso altijd maar de vraag wat er daadwerkelijk in zo'n B&F potje zit.

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Lol, die product omschrijving ook weer...

100% transparant label. Geen onduidelijke blend
De meest merken werken met totaal onduidelijke labels en/of blends op het label. Dit maakt dat jij als consument niet kunt zien hoeveel werkzame stoffen jouw pre-workout bevat. Wij hebben geen geheimen! Ons label is 100% transparant en bevat geen onduidelijke blends. Wij weten zeker dat onze Prefect Pre-Workout de grootste hoeveelheid werkzame stoffen in de markt bevat.


:o

Raad je me dan ook aan andere eiwitshake te gebruiken dan whey perfection? Als je zegt dat er daar minder in zit dan gezegd
 
oke thanks Raad je me dan ook aan andere eiwitshake te gebruiken dan whey perfection? Als je zegt dat er daar minder in zit dan gezegd

Ja. En het zijn niet mijn woorden dat er minder eiwit in zit dan het label aangeeft, de resultaten van de labtesten geven deze conclusie ;)

Myprotein, Bulkpowders, XXL en Musculi bijv.
 
ongelooflijk dat er nog steeds mensen zijn die niks van de b&f praktijken afweet.
Als je toch graag daar wilt bestellen.. kies dan gewoon voor een echt merk.
 
Ik maak mijn eigen pre-workout .

Ik mix de Musculi beta-alanine met de Musculi l-citruline met wat water. en 8 caps l-arginine.

Is veel goedkoper dan pre workouts gewoon te kopen.

Nu zeker met de korting die bezig is op de Musculi eshop.
 
Ik maak mijn eigen pre-workout .

Ik mix de Musculi beta-alanine met de Musculi l-citruline met wat water. en 8 caps l-arginine.

Is veel goedkoper dan pre workouts gewoon te kopen.

Nu zeker met de korting die bezig is op de Musculi eshop.

And again it's all about Musculi..






Iets met een mand en er doorheen vallen.. :headbang:
 
And again it's all about Musculi..






Iets met een mand en er doorheen vallen.. :headbang:



Als ik nu hetzelfde had gezegd maar met een ander merk?
Ging je dan ook zo reageren?
 
Als ik nu hetzelfde had gezegd maar met een ander merk?
Ging je dan ook zo reageren?
Waarom voeg je eigenlijk geen caffeine aan je pre-workout toe? Ik ben daar wel heel benieuwd naar, dat is juist één van de basisingrediënten van een pre-workout waar ik altijd zo lekker op ga. Want een combinatie van die caps die jij neemt is zeker niet verkeerd.
 
Waarom voeg je eigenlijk geen caffeine aan je pre-workout toe? Ik ben daar wel heel benieuwd naar, dat is juist één van de basisingrediënten van een pre-workout waar ik altijd zo lekker op ga. Want een combinatie van die caps die jij neemt is zeker niet verkeerd.

Ik word hartstikke leip van cafeïne man zeker in die pwo doseringen beter 1 bakje koffie als je wat moe bent
 
Ik krijg van cafeïne altijd een rush. Het helpt me zeker om net dat stapje harder te gaan in de gym. Maar ik gebruik het alleen op dagen dat ik moe ben, dan went het lichaam er ook niet teveel aan!
 
Ik krijg van cafeïne altijd een rush. Het helpt me zeker om net dat stapje harder te gaan in de gym. Maar ik gebruik het alleen op dagen dat ik moe ben, dan went het lichaam er ook niet teveel aan!
Caffeine does the shit. Zo overleef ik ook mijn werkdagen:D
Als er daadwerkelijk in zit wat op het label staat lijkt het mij geen verkeerde keuze.
Perfect Pre-workout ziet er super goed uit. Ik hoop echt dat er samples komen, dan ga ik hem zeker mee bestellen.
 
Back
Naar boven