Fitness Seller

Pre workout

Bezoekers in dit topic

Stephanie88

Novice
Lid geworden
6 feb 2018
Berichten
22
Waardering
4
Lengte
1m68
Massa
67kg
Durf te vragen ‍♀️
Ben nieuw hier en beginner met fitness doe mee aan een challenge maar welke pre workout is het beste ik heb nu van body en fit en had eentje van Qnt maar deze werkt ook niet echt iemand tips waar ze goede hebben
 
Ze zeggen dat de reactie op pre-workouts per persoon verschilt. Welke heb je nu specifiek getest van B&F en Qnt? Misschien even in het XXL topic om advies vragen.
 
Dit is zeer individueel. De ene werkt goed voor person x maar niet voor person y en andersom.

Ik vind het sowieso rommel.
 
Assault werkt voor mij heel goed.

En ABE ook maar dan zo rood als een tomaat RFFNCK :roflol:
 
Ze zeggen dat de reactie op pre-workouts per persoon verschilt. Welke heb je nu specifiek getest van B&F en Qnt? Misschien even in het XXL topic om advies vragen.[/QUOTE


Hey ik had van body en fit grazy pre
Maar daar had ik een dubbele dosis nodig en toen heb ik de Qnt amino rtm gebruikt maar daar kwam ik niet eens mee vooruit
 

Die amino van qnt lijkt me gewoon een amino supplement. geen preworkout. Aminos zijn geld weggesmeten.
 
Ze zeggen dat de reactie op pre-workouts per persoon verschilt. Welke heb je nu specifiek getest van B&F en Qnt? Misschien even in het XXL topic om advies vragen.[/QUOTE


Hey ik had van body en fit grazy pre
Maar daar had ik een dubbele dosis nodig en toen heb ik de Qnt amino rtm gebruikt maar daar kwam ik niet eens mee vooruit
Die amino van qnt lijkt me gewoon een amino supplement. geen preworkout. Aminos zijn geld weggesmeten.



Meen je dus eigk is het geen niks dan
 
Meen je dus eigk is het geen niks dan

Ik heb het even snel gegoogled. Kan zijn dat ik uitkom op een ander product.

Maar hetgene ik vond onder die naam qnt amino rtm was een amino supplement en geen Pre workout.

Amino supps doen niks om je een boost te geven zoals een preworkout dit doet.

Een amino supp doet niks of bijna niks. Als je genoeg eiwitten uit je voeding haalt en in shakes zitten ook aminos. Dan is het zeker geld weg gesmeten.
 
Ik had deze maar ze zeiden dat het pre en in was
A4EA1021-ADF3-456C-A434-6F6D11CE92FA.jpeg
 
Ik had deze maar ze zeiden dat het pre en in was
Bekijk bijlage 421645

Ik had het maar even in vlugte opgezocht.

Lees net dat dit er in zit.

taurine, groene thee extract (camelia sinensis) (blad), beta-alanine. Of het dit nu een goede pre workout maakt.

Denk dat de preworkouts van nu verbleken met wat er 5j geleden was als preworkout.
 
Had dat nog niet eens gelezen maar bij mij werkt het niet was gister in de gym en ik merkte er vrij weining van ik zou eens vragen in die xxl topic maar hoe kom ik daar hahah want ik ben nieuw hier en weet nog niet precies hoe deze site werkt
 
Beta alanine, citrulline malaat, taurine, en eventueel cafeïne. Ik zelf neem nooit een preworkout met Creatine er in, omdat ik dat los supplementeer.

Deze producten heb ik los thuis van myprotein. Soms Blast! Van XXL omdat het handig is.
 
Verplaatst naar supplementen.
 
Devils shot.
 
Beta alanine, citrulline malaat, taurine, en eventueel cafeïne. Ik zelf neem nooit een preworkout met Creatine er in, omdat ik dat los supplementeer.

Deze producten heb ik los thuis van myprotein. Soms Blast! Van XXL omdat het handig is.
denk dat madame meer op zoek is naar stimulanten dan een pump stack, als ik het goed inschat
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Back
Naar boven