XXL Nutrition

Pre workout

Bezoekers in dit topic

Dennisb7

Novice
Lid geworden
24 aug 2017
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
71kg
Hallo,
Ongeveer een jaar ben ik al actief aan het sporten in de sportschool (daarvoor deed ik aan hardlopen). Vanaf het begin gebruik ik al verschillende pre workouts. Op dit moment heb ik in een keer veel last van bloedneuzen, zo in een keer midden op de dag, meerdere malen. Kan dit met de inname van pre workout te maken hebben? Ik ben over gestapt maar c4. Ik hoor graag meer hierover!
Dennis
 
Je moet het oplossen in water hè, niet in je neus stoppen dat spul
 
Als je zo bijdehand wil doen reageer dan niet...
 
Heb dit zelf nog nooit eerder gehoord. Heb zelf ook c4 gehad, maar geen bloedneus. Ik zou eens stoppen en kijken of je nog steeds bloedneuzen krijgt..
 
Hallo,
Ongeveer een jaar ben ik al actief aan het sporten in de sportschool (daarvoor deed ik aan hardlopen). Vanaf het begin gebruik ik al verschillende pre workouts. Op dit moment heb ik in een keer veel last van bloedneuzen, zo in een keer midden op de dag, meerdere malen. Kan dit met de inname van pre workout te maken hebben? Ik ben over gestapt maar c4. Ik hoor graag meer hierover!
Dennis

Hartslag en bloeddruk gaan volgens mij omhoog, misschien dat je daardoor een bloedneus krijgt. Misschien een andere booster proberen of dosis iets verlagen om te kijken of het dan beter gaat.
 
Je stopt er mee voor een tijd zijn de bloedneuzen dan weg weet je toch hoelaat het is?
 
Back
Naar boven