AndroidHealthClinic

pre workouts vastgeplakt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Berichten
3.800
Waardering
2.000
Lengte
1m85
Massa
86kg
Mijn supplementen staan allemaal in een kamertje in schappen waar de hele dag de zon op staat en waar het dus flink warm is. Nu is dus het poeder bij bijna al mijn pre workouts helemaal vastgeplakt aan elkaar. Hoe krijg ik dit weer tot poedervorm:o?
 
Hard schudden, lukt dat niet, dan een hamer en beitel.
 
Ik meen te herinneren dat iemand z'n preworkout in de koelkast bewaarde om dit te voorkomen.
 
Ik weet niet of dit getroll is maar ik zet straks gewoon een potje dat toch al anders verpest is en waar niet zoveel in zit in de vriezer en 1 in de koelkast:roflol:
 
Ik weet niet of dit getroll is maar ik zet straks gewoon een potje dat toch al anders verpest is en waar niet zoveel in zit in de vriezer en 1 in de koelkast:roflol:

Is zeker geen getroll...Het bevriest het vocht, waardoor je het kunt losschudden! Werkt echt als een trein... :thumbup:
 
Ahh yes dat was het! In de diepvries:D
 
Ik wilde een nieuw topic openen, maar zag deze al. Ik had C4 pre workout besteld bij body supplies. Deze was toen ik het potje opende ook 1 keiharde brok. Kon onmogelijk een scoop nemen. Heb toen gemaild en kreeg onderstaande mail terug. Wilde even nagaan of het klopt wat hier gezegd wordt.

Bedankt nog voor je order. Stoffen uit dit product trekken water uit lucht aan. Zeker wanneer het warm is gebeurd dat. Een dergelijk product klontert bijv. ook altijd door in de kelder kast.
In dit geval was het erg warm toen jouw order is verstuurd. Het proces is toen denk ik versneld.

Ik kan je 110% garanderen dat het niks af doet aan de kwaliteit van het product. Maar je ontkomt er bij deze producten helaas niet altijd aan. Wat veel jongens doen is het poeder weer wat fijner maken met een vork.
Het klinkt wat ongemakkelijk, maar kan wat inherent zijn aan een pre-workout. Met name Beta Alanine en Citrulline hebben deze eigenschap.

Kun je hiermee verder?
 
Heb de truc van diepvries geprobeerd met een kwartvolle pot die vastgekoekt was.

Werkt niet bij mij, is gewoon een bevroren blok geworden welke ook na ontdooien 1 blok bleef :D
 
Mijn limitless pre wokout is ook nog steeds 1 vastgelijmd blok:o
 
Back
Naar boven