XXL Nutrition

Breaking News Pre-Workouts voor weggeef prijzen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik kreeg mijn 2 potten vandaag binnen en maakte 1 pot open om ff te kijken, maar het poeder zat ook vast aan elkaar, 1 grote massa is het???
+1 een grote plakboel:(
 
Probeer anders effe met een vork er doorheen roeren
 
Probeer anders effe met een vork er doorheen roeren
Heb ik gedaan. Trek gewoon de tanden van de vork scheef:eek:. Blijven harde korrels in zitten. Maar bon , morgen test ik hem is voor de training. Zolang het maar werkt ;) dat is het belangrijkste...
 
Heb ik gedaan. Trek gewoon de tanden van de vork scheef:eek:. Blijven harde korrels in zitten. Maar bon , morgen test ik hem is voor de training. Zolang het maar werkt ;) dat is het belangrijkste...

Ben benieuwd wat je er van vindt:)

- Eldert
 
Ik heb WTF bij bodyenfit besteld. Als je ervaring hebt met preworkouts zou ik meer dan 1 schep nemen. Ik werd er erg aggresief van. Lekker hard getraind.
Dit is een enorm pluspunt van het product!

Minpunten:
- Crash en moeilijk slapen 's nachts. Daarom zou ik hem niet te laat nemen. Persoonlijk zie ik een crash niet echt als een minpunt.
- Soms bittere en hete smaak. Leek wel alsof er chillipepers in zaten haha.
- Ik ben later gestopt omdat ik er wat misselijk van werd waardoor ik weer terug ging naar Jack3d. Ik zat op een gegeven moment op 3 scheppen.

Na 3 a 4 maanden wilde ik weer trainen op WTF omdat ik er zo hard op ga. Helaas was het product niet meer te gebruiken. Alles was aan elkaar geplakt. Mogelijk heb ik het in een te warme omgeving bewaard.

Al met al is het zeker een goed product en zeker voor zo'n prijs.

Zit er dan 1,3dim in? Daar reageer ik namelijk ook slecht op (crash, slechte slaap).


Heb net gekeken, maar dat zit er niet in. Het is een heftig product, maar ook met vrij heftige bijwerkingen.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 02:14 ----------

Vreemd dat veel mensen aangeven dat het plakt. Blijkbaar ligt het aan het product zelf.

Bij mij heeft roeren geen zin meer. Het is keihard, net uitgedroogde kauwgom.
 
is zoiets aangeraden voor iemand van 16/17 ?
 
is zoiets aangeraden voor iemand van 16/17 ?

Persoonlijk zou ik zeggen van niet. Concentreer je maar eerst op een juist voedingsschema met als supplementen whey proteine en misschien creatine. Pre-workouts zou ik nog even mee wachten.
 
Waarom noemen ze WTF wake the freak. Als ik WTF zie staan dan verbind ik daar automatisch What the **** aan .
 
pff, gek spul dat Wake the freak. alleen met innemen brandde me de hele keel al weg:eek: Heb het net ingenomen, zal hier straks wel ff vermelden hoe het trainen erop ging;)
 
Gisteren binnen gekregen..maak hem net open en d8t meteen what the **** !!
Een grote harde klomp ....beetje jammer
 
afgekeurd partijtje WTF indd.
weet je gelijk waarom het zo goedkoop is
 
Ik ken het spul niet en heb het nog nooit gebruikt
 
Ik heb ook maar ff een potje van dat WTF gekocht, kon het niet laten liggen voor die prijs.
Ik snap dat gezeur van iedereen niet hoor, ff schudden en dat spul was weer los, beetje klonterig dat wel maar lost prima op in water.
Smaak moet je van houden denk ik maar heb er prima op getraind, echt niets mis mee en al helemaal niet voor die prijs, mocht je nog meer pre-workouts hebben die wat hard zijn geworden dan houd ik mij aanbevolen voor die prijs :P
 
Ik heb gister 1 scoop genomen maar voelde er helemaal niets van, bijna 2 uur na mijn avond eten en 30 minuten voor de training dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Op het begin leek ik wel iets te voelen maar dat kan ook het placebo effect geweest kunnen zijn. Verder met trainen gewoon gedaan wat ik normaal ook doe.

Vanmiddag nog maar eens een scoop nemen om te kijken of het nu wel helpt...

trouwens dat harde/klonterige heb ik ook in de pot.
 
ik heb vandaag squat training gedaan met WTF (gewoon poeder bij mij, (nog) geen klonters) en ik heb er weinig van gemerkt. De laatste drie setjes gingen vlotter dan anders maar bij de eerste sets voelde ik me een pak zwakker dan anders. Misschien nog een paar keer proberen... voor de prijs moet ik me al niet schuldig voelen :p
 
Ik heb WTF bij bodyenfit besteld. Als je ervaring hebt met preworkouts zou ik meer dan 1 schep nemen. Ik werd er erg aggresief van. Lekker hard getraind.
Dit is een enorm pluspunt van het product!

Minpunten:
- Crash en moeilijk slapen 's nachts. Daarom zou ik hem niet te laat nemen. Persoonlijk zie ik een crash niet echt als een minpunt.
- Soms bittere en hete smaak. Leek wel alsof er chillipepers in zaten haha.
- Ik ben later gestopt omdat ik er wat misselijk van werd waardoor ik weer terug ging naar Jack3d. Ik zat op een gegeven moment op 3 scheppen.

Na 3 a 4 maanden wilde ik weer trainen op WTF omdat ik er zo hard op ga. Helaas was het product niet meer te gebruiken. Alles was aan elkaar geplakt. Mogelijk heb ik het in een te warme omgeving bewaard.

Al met al is het zeker een goed product en zeker voor zo'n prijs.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 20:45 ----------

Body en Fitshop,

Hoeveel koolhydraten zitten er in die pannenkoeken per stuk trouwens? Ik zit namelijk op low-carb.

http://www.bodyenfitshop.nl/afslank...trition/perfect-protein-pancakes_ingredienten
 
Thanks :thumb:

Een schepje was bij mij ook niet altijd voldoende. Ik gebruikte op een gegeven moment 3 schepjes. Ik ging er zelf dan best hard op.

Klopt, komt door de gewenning he:D

- Eldert
 
Als jullie goed lezen staat er ook helemaal onder aan op de site van b en f dat sommige keihard zijn. Zijn heus niet zomaar zo goedkoop ;)
 
Als jullie goed lezen staat er ook helemaal onder aan op de site van b en f dat sommige keihard zijn. Zijn heus niet zomaar zo goedkoop ;)

Klopt, ze stonden al een tijdje. Gewoon even kapotmaken dat poeder, maakt voor de kwaliteit helemaal niks uit!:cool:

- Eldert
 
Back
Naar boven