Fitness Seller

precies 1 jaar progressie! van 184 kilo naar 112 kg gegaan(update 6-aug))

Bezoekers in dit topic

RonSteens

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2011
Berichten
124
Waardering
8
Lengte
2m05
Massa
120kg
Hey beste leden,

Ben altijd een actief iemand geweest, maar vanwege depressie en gameverslaving(niet meer) was ik enorm veel aangekomen. toen ik begon in februari woog ik 184 kilo(I Know..).
Was altijd iemand geweest met de mentaliteit van.. ''Waarom heb ik niet het geluk met een mooi lichaam'' iets belachelijks wat ik elke keer tegen mezelf zei :) totdat ik op een dag wakker werd en het strontzat was om dik te zijn en andere de schuld te geven.. Ben sinds februari begonnen met afvallen, Maart gestopt met roken en in april ben ik begonnen met bodybuilding.
Ik heb me hier zo'n abbonement gepakt waarbij je schema's krijgt en vragen kunt stellen. In het begin was ik sceptisch erover, maar ik moet zeggen.. beste 60 euro die ik heb uitgegeven. Ben enorm veel aan het afvallen en veel progressie aan het maken met gewichten.

Helaas mag ik mijn schema's hier niet plaatsen, omdat dat niet toegestaan is. Ik sport momenteel 6 keer per week.

supplementen:
Whey Perfection
visolie capsules
Isolaat perfection
Dexrose

april
eq16kh.png


2lwvrep.jpg


xp8o3p.jpg


en deze zijn van vorige week( was 2 dagen daarvoor 18 dagen naar Spanje geweest waar ik veel gezopen heb ,normaal drink ik nooit alcohol :).. nooit gedacht dat het zo slecht zou zijn in combinatie met bodybuilding.. weer een lesje geleerd :)

augustus:

akaedt.jpg


hukbao.jpg


iznc45.jpg


moet nog foto's maken van mijn benen die wat ik nu heb zijn onduidelijk.

Een ding is zeker ik heb nog een lange weg te gaan voordat ik mijn doel bereikt heb.



maargoed dit is het resultaat van april tot augustus. 52 kilo minder!


No Pain No Gain.. Fuck me.. daar ben ik achter gekomen haha

ps: zou iemand mij kunnen vertellen wat ongeveer mijn vetpercentage is. thank you



update 2-10-2013 nog steeds 2.05cm :P en 127.2 kg.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

2ngxwso.jpg


[afbeelding niet meer beschikbaar]

bankdrukken 1x 100 kilo
squat 3x 135 kilo (pas de 3de keer wegens blessure in mijn rug maanden niet kunnen doen.
deadlift nog niks. toen ik in april begon met sporten voor het eerst gedaan en doordat ik het gedaan heb met een bolle rug en veel te veel gewicht(klote ego :P) een flinke blessure opgelopen. gelukkig ben ik er nu vanaf, maar wel nog angst om te gaan deadliften.

sinds 3 weken een nieuwe fitness schema en maak flinke progressie
maandag: borst + triceps + onderarmen
dinsdag: rug + biiceps
woensdag: benen + schouders
donderdag: borst + triceps
vrijdag: rug + biceps + onderarmen
zaterdag: schouders + buikspieren
zondag: rust
moet zeggen het is een hele pittige schema, maar ik maak goede progressie. nadeeltje ik heb een kleine 1,5 tot 2 uur nodig, maar ik vind het persoonlijk heerlijk ff verstand op 0 zetten en lekker keihard trainen.

heb sinds 3 dagen een nieuwe eetschema:

7:30:
2 eetlepels appelazijn
ultra fine oats: 130 gram
whey protein: 45 gram
smoothie: 100gram wortel+1 appel
totaal: 661kc, eiwit 56, khoolydraten 108 en 8gram vet

10:15
Rijstwafel 4 stuks
kipfilet beleg 12 stuks

11:15 preworkout
Whey proteine: 25 gram
appel: 1 stuk
Nox pump: 1 zakje

post work out:
13:30
whey protein 40 gram
dexrose 25 gram
totaal:: 627kc,92ei, 74kh en 1v


14:00
Rijst zilvervlies: 60 gram
Gegrilde groente topping: 200 gram
Wokgroente: 200 gram
Kipfilet: 150 gram
olijfolie: 10 ml
totaal: ei 41gr, 624kc, 79 kh, 15v

16:00
wokgroenten: 200gram
pindakaas: 20 gram
Brood volkoren: 35 gram
Kipfilet beleg 8 plakjes
totaal 386kc, 31ei, 33kh, 12v

19:00
walnoten: 25gram
tartaar: 100gram
sperziebonen 300gram
olijfolie 10ml
totaal: 508kc, 36 ei, 15kh, 34v

22:00
kwark: 500gram
lijnzaad 15gram
whey proteine 15gram
totaal 392kc, 64ei,20kh en 5v
( omdat ik altijd meteen na school train zijn de tijden wel anders, maar wel ongeveer hetzelde kwa voeding behalve op zondag low carb dag

*edit*
en dit verspreid door de dag, smorgens en smiddags
green thee extract pillen 2 per dag
Clarinol CLA pillen 3 per dag
multi vetamine 1 per dag
vis olie capsules 2 per dag

stap voor stap kom ik dichter bij mijn doel:


tips zijn altijd welkom!


April 2014 1 jaar progressie!!!

na veel bloed, zweet en tranen ben ik eindelijk trots op wat ik bereikt heb! moet nog wat afvallen en daarna lekker clean bulken(can t wait!!)

wa22j5.jpg

2dj767q.jpg

rvdo2a.jpg

xngms0.jpg

i4mwbn.jpg

2w2j8gl.jpg

2j2j328.jpg

23lz4vp.jpg

4kxp95.jpg

n5ka4k.jpg

nnjec1.jpg


Heb nu niet echt een voedingsschema waar ik me 100% aan houd ik zorg ervoor dat ik mijn macro's hit. alleen maar gezonde dingen uiteraards(met wat cheatmeals, maar ook daar pak ik bijv mager vlees.. gezonde sauzen enz), maar het zorgt voor veel variatie wat zeer belangrijk is voor mij.
momenteel zit ik op 200 gram kh, 320 gram eiwitten en 50/60 gram vetten en ongeveer 30/40 gram vezels.



zou iemand mij een schatting van vetpercentage kunnen geven?


''edit''
Ben vorig jaar Februari begonnen met afvallen 184 kg, maart gestopt met roken en in april begonnen met trainen woog toen als ik me niet vergist 146 kg.


update!

Vrijdag 8 augustus is het zover! kwart over 7 krijg ik mijn buikwandcorrectie(geen vergoeding helaas).
deze foto s heb ik gemaakt om de progressie te zien die ik sinds april geboekt heb en ben er erg tevreden mee! en zo kunnen jullie de ''before en after'' foto s zien van een buikwandcorrectie.

10qhvdf.jpg


m74y0i.jpg


2s9xb9i.jpg


5dw5fk.jpg


30cxirk.jpg


fu3lfd.jpg


90ccuu.jpg
 
Wow netjes hoor!!!!!!!
Wat een transformatie man, goed gedaan!!
 
Echt super gedaan!!!Top man!!!
 
Mooie progressie, ga zo door:D
 
U heeft bij deze mijn respect :thumbup:
 
Knap resultaat!

Aan je laatste foto's is het ook niet echt te zien dat je zoveel kwijt bent. Bedoel, je zit (voor zoveel kilo's) verdomd strak in je vel, en je hebt er zo te zien ook geen ingevallen oude kop van gekregen.

Hoe dan ook: erg knap. Succes verder
 
Wow, echt geweldig gedaan kerel!
 
geweldige prestatie Wat meten die huge armen van je?
 
Is echt een MEGA- progressie. Je mag er terecht zeer trots op zijn!
 
Jij gaat het ver schoppen!! :lifter:
 
Back
Naar boven